return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
perpetuous dreamer - sound of goodbeye
View this Thread in Original format
arjoderoon
ah men, ik luister dit nummer nu weer en wat een onwijs goed nummer.
k krijg gelijk weer kippenvel... mmm dat wou ik gewoon even kwijt :)
any comments?
DjSuez
groot gelijk heb je...:rolleyes: :D :D
SanduTje
ja echt wel!


vocals blijven voor een oorgasme zorgen :D
eieregooie
Vind ook de above & beyond remix ERRUG goed te doen :D
magrec
AAAh ja lekkere plaat.



(jaaaa gisteravond weer een set van sander k met nieuwe remix van wavey gravey, die remix van underworld - 2 months off die ook op capital werd gedraaid, amber - Anyway (steve porter remix))


woei lekkerrrrrr
total woot
zit nu naar de AvB remix te luisteren, blijft ook vet!
arjoderoon
ja... k ga maar eens kijken of ik niet een leuke mix kan maken met sound of goodbeye, en clear blue moon dr in :)

onwijs.. k ben echt verslaafd aan sound of goodbeye
DJ_Siesta
super WREED nummer ja, super opbouw ook.
arjoderoon
tja.. k ben laatste tijd toch al meer armin fan geworden...
zn 2 beste nummers ever vind ik dus sound of goodbeye en clear blue moon
Blik
Dark Matter remix van Sound of Goodbye is echt lekker!

moogwai
quote:
Originally posted by Blik
Dark Matter remix van Sound of Goodbye is echt lekker!


Precies... deze is echt MASTER en kippevel op Mysteryland :D
En wanneer wordt deze super remix eens uitgebracht????

Sound of Goodbye vond ik al het beste nummer van 2001 en het blijft gewoon altijd vet!
Cosmic Guy
Inderdaad een van Armins beste werk...Hij doet me ook altijd denken aan Tenth PLanet - Ghosts. Ook heerlijk. Is dat trouwens dezelfde zangeres?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement