|
om over na te denken,....
|
View this Thread in Original format
| arjoderoon |
"waar gaat het licht heen als je het uit doet?"
wie hier iets zinnigs over te zeggen heeft... posten! |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
"waar gaat het licht heen als je het uit doet?"
wie hier iets zinnigs over te zeggen heeft... posten! |
ehm ja.. is dit weer zo'n thread vanne ik moet aan mn posts komen ofzo?
pfffffffff |
|
|
| Optimus |
denk ut...
he Hobie gefeliciteerd met je verjaardag gister! X-jes |
|
|
| AFTERNATIVE |
| Conjure One - Tears From The Moon (DJ Tiesto Remix) is egt vet |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
Conjure One - Tears From The Moon (DJ Tiesto Remix) is egt vet |
Mee eens! En System F -Solstice:eyespop: :eyespop: |
|
|
| arjoderoon |
| neu dit is niet zo'n thread. k heb al een tijdje een discussie hierover met iemand op msn, maar we komen dr niet uit. dus k ben benieuwd of dr mensen zijn die daar nou wel iets zinnigs over weten |
|
|
| Smirnoff |
Kijk maar eens in de koelkast !
:haha: |
|
|
| Eye-Riz |
| licht gaat naar de kantine als het pauze heeft, wat denk je dan?! |
|
|
| Yarnie |
| tja zal wel geabsorbeerd worden he |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
licht gaat naar de kantine als het pauze heeft, wat denk je dan?! |
best kans van, in de kantine is altijd hele hoop licht... |
|
|
| Otte |
Het licht gaat weer terug het lampje in... volgens mij. Om er vervolgens op te wachten tot jij het er weer uitduwt als je op het knopje drukt of aan het touwtje trekt.
Toch...???
Otte |
|
|
| Otte |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
licht gaat naar de kantine als het pauze heeft, wat denk je dan?! |
En het licht van de kantine dan?
:conf:
Otte |
|
|
|
|