return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
שלום לכולם ...
View this Thread in Original format
Rising
quote:

אם מישהוא חדש מגיע - שיפתח ט'רד חדש ויציג את עצמו
ובנוסף שיוסיף פוסט לסטיקי של ה
MEET THE CREW


חחח אז אני אחד שהולך לפי החוקים אז פתחתי טרייד להציג תצמי
...
אני אורן מירושלים בן 16..
כבר יצא לי להכיר פה כמה חברים..
Sniper, Scorchio, SilverSky, Yuval, Hell_Copter, Project5, Mosh Man.

חולה עליכם אחים שלי.
חוץ מזה..אני אוהב בעיקר
progressive trance and uplifting trance.

Tiesto, Armin van Buuren, M.I.K.E, Airwave, Green Court, Paul van Dyk and Blank & Jones.

:p

ד"א...
איך החתימה והאבטר?
Tarantula
ההלווווווו גבררררר!!!!!:D :D :D
מה המצב?!?
ברוך הבא לפורום ההולך ומתרחב שלנו:D

דרך אגב אני אלונה , הבת השולטת של הפורום!@$$!:toothless :D
NaOren
ממצב אחי?
MoSH_MaN
כתבתי לך במיט דה קרו

ככה אתה כותב אותי אחרון???

חח סתם
:p

מה גבררררררר?

ברוך הבא[
תהנה
טוב אני חייב לזוץ
סקול
nesher
ברוך הבא אחשלי
תהנה
DjChook
ועכשיו אתה הולך להכיר את המסטר :)

נעים מאד, חן

או בשבילך
צ'וק


אני מבין גילי עזב אתה בא

יפה יפה
MasterP
quote:
Originally posted by DjChook
אני מבין גילי עזב אתה בא

יפה יפה


כן מחליפים ירושלמי בירושלמי

מה המצב גבר אני גלעד
היחיד שבאמת מבין במוזיקה כי כל השאר פה סתם כי אין להם חברים

:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
eran
ברוך הבא
Hell_Copter
מה יא גבר!!!!
הכל טוב איתך??
שמח שהחלטת להרשם גם לפה!!
חבר'ה תנו כבוד לבנאדם הזה... הוא אחלה גבר!!
ברוך הבא אחי
HyPeRSoNiC
פשששששש

אתה האורן השלישי כאן........

נעים מאוד
אני אורן
ואני מיבנה.......


אממממ...... אה כן!!! והחתימה והאווטאר שלך חבל על הזמן!!!!!
איך האווטאר שלי??? :D

oDrori
בלוך הבא אחי

אני עודד

והטעם שלך לטעמי :) מי הכוסה בחתימה?
Sniper
אורןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן אחי ממצב?? אוהב אותךךךך

\/\/elcome!

Man, Have Fun.:]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement