|
שלום לכולם ...
|
View this Thread in Original format
| Rising |
| quote: |
אם מישהוא חדש מגיע - שיפתח ט'רד חדש ויציג את עצמו
ובנוסף שיוסיף פוסט לסטיקי של ה
MEET THE CREW |
חחח אז אני אחד שהולך לפי החוקים אז פתחתי טרייד להציג תצמי
...
אני אורן מירושלים בן 16..
כבר יצא לי להכיר פה כמה חברים..
Sniper, Scorchio, SilverSky, Yuval, Hell_Copter, Project5, Mosh Man.
חולה עליכם אחים שלי.
חוץ מזה..אני אוהב בעיקר
progressive trance and uplifting trance.
Tiesto, Armin van Buuren, M.I.K.E, Airwave, Green Court, Paul van Dyk and Blank & Jones.
:p
ד"א...
איך החתימה והאבטר? |
|
|
| Tarantula |
ההלווווווו גבררררר!!!!!:D :D :D
מה המצב?!?
ברוך הבא לפורום ההולך ומתרחב שלנו:D
דרך אגב אני אלונה , הבת השולטת של הפורום!@$$!:toothless :D |
|
|
| MoSH_MaN |
כתבתי לך במיט דה קרו
ככה אתה כותב אותי אחרון???
חח סתם
:p
מה גבררררררר?
ברוך הבא[
תהנה
טוב אני חייב לזוץ
סקול |
|
|
| nesher |
ברוך הבא אחשלי
תהנה |
|
|
| DjChook |
ועכשיו אתה הולך להכיר את המסטר :)
נעים מאד, חן
או בשבילך
צ'וק
אני מבין גילי עזב אתה בא
יפה יפה |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני מבין גילי עזב אתה בא
יפה יפה |
כן מחליפים ירושלמי בירושלמי
מה המצב גבר אני גלעד
היחיד שבאמת מבין במוזיקה כי כל השאר פה סתם כי אין להם חברים
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
מה יא גבר!!!!
הכל טוב איתך??
שמח שהחלטת להרשם גם לפה!!
חבר'ה תנו כבוד לבנאדם הזה... הוא אחלה גבר!!
ברוך הבא אחי |
|
|
| HyPeRSoNiC |
פשששששש
אתה האורן השלישי כאן........
נעים מאוד
אני אורן
ואני מיבנה.......
אממממ...... אה כן!!! והחתימה והאווטאר שלך חבל על הזמן!!!!!
איך האווטאר שלי??? :D |
|
|
| oDrori |
בלוך הבא אחי
אני עודד
והטעם שלך לטעמי :) מי הכוסה בחתימה? |
|
|
| Sniper |
אורןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן אחי ממצב?? אוהב אותךךךך
\/\/elcome!
Man, Have Fun.:] |
|
|
|
|