return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Tiesto till Sverige
View this Thread in Original format
Proximus
Jepp, om allt går enligt planerna så kommer Tiesto till Sverige i slutet av April eller början av Maj. Det är Monday Bar som står för arrangemanget och det var rätt länge sen vi hade bra Trance dj's där. Hoppas alla över 18 försöker ta sig dit då :)

Och Jag hoppas att Monday Bar grabbarna lyckas fixa allt. =)
Endre

Tiesto...pfft, jävla nolla :D

du får fixa in mig kompis
Proximus
hahaha, time will tell, sooner or later, time will tell.
Endre

kom iiiigen kompis! du och din progressiva hora till vän kan köra upp nåt :p

Jag är bättre än Tiflesto iallafall :D
robstar
lol @ E! :D

De va goda nyheter Proxi! Ser verkligen fram i mot de!:thepirate
Proximus
Hahhaa, vi kunde knappt gå in själva på Deep Dish grejen, förbannade 20 års skit så vi får se om det här. Men jag hoppas att de inte kör i Sture och sätter 18 års gräns, men vem vet.

jag hoppas bara att de tar hit Tiësto, är väldigt nyfiken på att höra varför han blivit nummer 1 i DJ Mag. Jag har ju hört Sasha så jag måste se om Sasha verkligen förtjäna å förlora sin plats. :)
Vizay
jävla perfekt att det är på mondaybar.....känner en av grundarna så man kanske kan smila in sig lite :D

får se vart de leder, vore ju fett soft om de gick vägen :D
RebeL9
när fixar de in Armin???
:conf:
SteveTranz4ever
FAN VA GRYMT om dom fixar det... inget kommer att kunna hindra mig från att gå !!!!

.../ Steve

Som vanligt så lånar jag ut år till dom som har svårt med inträde pga. låg ålder
Endre
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Som vanligt så lånar jag ut år till dom som har svårt med inträde pga. låg ålder

aaah, steve, har jag nånsin sagt vilken jävla bra grabb du är? :D

AC.
äh tiesto... Picotto ska det vara, på kmunchenbryggeriet! :P

anyway
lätt jag kommer försöka gå
måste nog låna ett eller två år till åldergränsen om den är 20 :\
reveal
låter mkt trevligt ;)
vem var det som sa att tiesto inte vill komma till Sverige? :rolleyes: :stongue:

jag har 2, eventuellt 3 år att låna ut om det är 20-årsgräns heheheh
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement