return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
forumappearance (pg. 10)
View this Thread in Original format
muffgreven
:haha: :haha: :gsmile:
Glorie
ey muffgreven... ja har ju svarat redan i klotterplank :p :p
du måste hänga me ju.. hehehhe

(s-vall var det)

aaah, men najs.. klart du ska komma till lkpg..å dansa lite... gott om fester här serru :D :D :D
Aendy
Är det "Lolita"-glasögonen kossan har på sig Muffgreven?
Vizay
ok hetast avatar har defenitivt muffgreven.....fyfan va ball :D
Endre
quote:
Originally posted by Vizay
ok hetast avatar har defenitivt muffgreven.....fyfan va ball :D

:) indeed
Aendy
Endre, vem är den nya avatar-tjejen... underbart vacker.
Endre
quote:
Originally posted by Aendy
Endre, vem är den nya avatar-tjejen... underbart vacker.

vet faktiskt inte, hitta en bild på forumet här i en tråd nånstans, kommer inte ihåg, sen har den legat, för jag hitta den nyss
muffgreven
hehe oj då det är svårt att se vart det skrivs .. :gsmile: ok sundsvall nice! trevligt att höra att man inte är den enda norrlänningen här hehe men vad gör du där nere?
muffgreven
Aendy japp visst är de fina va :tongue2 o tack vizay o endre :happy2:
Aendy
quote:
Originally posted by Endre

vet faktiskt inte, hitta en bild på forumet här i en tråd nånstans, kommer inte ihåg, sen har den legat, för jag hitta den nyss

Oki... då låtsas jag att det är Milla... mmm

Glorie
quote:
Originally posted by muffgreven trevligt att höra att man inte är den enda norrlänningen här hehe men vad gör du där nere?

hehehe... ja skulle ta ett tåg till sthlm, men kom vilse å hamna här :D nemen allvarligt.. ja gör som alla andra...flyr northland för att plugga...själen finns kvar däruppe iaf :D

ja tycker inte Endres avatar e snygg.. hennes ögon ser ju ut som robotögon ju.. eller spökögon...Går ni igång på såna? :p
muffgreven
quote:
Originally posted by Glorie
hehehe... ja skulle ta ett tåg till sthlm, men kom vilse å hamna här :D nemen allvarligt.. ja gör som alla andra...flyr northland för att plugga...själen finns kvar däruppe iaf :D

ja tycker inte Endres avatar e snygg.. hennes ögon ser ju ut som robotögon ju.. eller spökögon...Går ni igång på såna? :p

Haha! ok som min kompis då .. ska också plugga kommer inte ihåg vad dock.

endres avatar är fin :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement