|
forumappearance (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| muffgreven |
| :haha: :haha: :gsmile: |
|
|
| Glorie |
ey muffgreven... ja har ju svarat redan i klotterplank :p :p
du måste hänga me ju.. hehehhe
(s-vall var det)
aaah, men najs.. klart du ska komma till lkpg..å dansa lite... gott om fester här serru :D :D :D |
|
|
| Aendy |
| Är det "Lolita"-glasögonen kossan har på sig Muffgreven? |
|
|
| Vizay |
| ok hetast avatar har defenitivt muffgreven.....fyfan va ball :D |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by Vizay
ok hetast avatar har defenitivt muffgreven.....fyfan va ball :D |
:) indeed
|
|
|
| Aendy |
| Endre, vem är den nya avatar-tjejen... underbart vacker. |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by Aendy
Endre, vem är den nya avatar-tjejen... underbart vacker. |
vet faktiskt inte, hitta en bild på forumet här i en tråd nånstans, kommer inte ihåg, sen har den legat, för jag hitta den nyss
|
|
|
| muffgreven |
| hehe oj då det är svårt att se vart det skrivs .. :gsmile: ok sundsvall nice! trevligt att höra att man inte är den enda norrlänningen här hehe men vad gör du där nere? |
|
|
| muffgreven |
| Aendy japp visst är de fina va :tongue2 o tack vizay o endre :happy2: |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Endre
vet faktiskt inte, hitta en bild på forumet här i en tråd nånstans, kommer inte ihåg, sen har den legat, för jag hitta den nyss
|
Oki... då låtsas jag att det är Milla... mmm |
|
|
| Glorie |
| quote: | | Originally posted by muffgreven trevligt att höra att man inte är den enda norrlänningen här hehe men vad gör du där nere? |
hehehe... ja skulle ta ett tåg till sthlm, men kom vilse å hamna här :D nemen allvarligt.. ja gör som alla andra...flyr northland för att plugga...själen finns kvar däruppe iaf :D
ja tycker inte Endres avatar e snygg.. hennes ögon ser ju ut som robotögon ju.. eller spökögon...Går ni igång på såna? :p |
|
|
| muffgreven |
| quote: | Originally posted by Glorie
hehehe... ja skulle ta ett tåg till sthlm, men kom vilse å hamna här :D nemen allvarligt.. ja gör som alla andra...flyr northland för att plugga...själen finns kvar däruppe iaf :D
ja tycker inte Endres avatar e snygg.. hennes ögon ser ju ut som robotögon ju.. eller spökögon...Går ni igång på såna? :p |
Haha! ok som min kompis då .. ska också plugga kommer inte ihåg vad dock.
endres avatar är fin :D |
|
|
|
|