|
forumappearance (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| ja kan sätta 100 kr på att d e ett kvinnoöga.. jaja.. d spelar ingen roll :) ja vet en kille som hade ett brunt öga å ett grönt.. d var coolt, men d såg lite skumt ut :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Vizay
njae e inte säker på om de e ett kvinnoöga eller je....ganskasvårt att avgöra...mind...care to answer? :) |
Det är en brud :) Hittade det på snyggast.com...så sparade jag den utan att skriva upp vem det var eller vad länken till bilden var..den är grymt snygg..har modifierat lite...men jag vill få kontakt med henne så att jag kan få tillstånd att använda bilden :) |
|
|
| muffgreven |
| Är det nån som orkar förklara för mig hur man gör för att ändra sin status tex .. . vill inte vara tranceaddict in training nå mer :toocool: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by muffgreven
Är det nån som orkar förklara för mig hur man gör för att ändra sin status tex .. . vill inte vara tranceaddict in training nå mer :toocool: |
kan du inte ändra förrän du varit registrerad i 6 månader, samt har minst 500 inlägg... innan dess är din status beroende på antalet inlägg du skrivit |
|
|
| muffgreven |
| Ok tack då är det bara att börja jobba då :) |
|
|
| Glorie |
muffgreven... hohoho, skön avatar du har :)
själv har ja slitit ont i nå månader för att uppnå 500 posts :) |
|
|
| muffgreven |
| Hehe! detsamma! det är juh den heliga party kossan :gsmile: nu vill jag veta vart var det du kom ifrån? såg att du bor i linköping nu .. har en kompis som ska flytta dit o plugga om ett tag då kommer jag ner o rejvar lite kanske :thepirate |
|
|
| Connector |
uh, egen status skulle man ha. wow-faktor upp i taket :rolleyes:
(det här meddelandet skickades enbart så jag skulle komma ett steg närmare 500 posts så jag kan ha en egen status och bli älskad av alla) :clown: |
|
|
| muffgreven |
| Hmm ... alltså jag vet inte vad jag tänke på när jag skrev att jag undrade hur man ändradet status men .. hehe :) måste ha tänkt med lilltån lr nått :happy2: aja men jag är nybörjare ni får ha lite tålamod med mig |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by muffgreven
Hmm ... alltså jag vet inte vad jag tänke på när jag skrev att jag undrade hur man ändradet status men .. hehe :) måste ha tänkt med lilltån lr nått :happy2: aja men jag är nybörjare ni får ha lite tålamod med mig | Är det nåt vi har här så e de tålamod.... tänk att ni står ut med mig än gött folk... ha ha :p |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Är det nåt vi har här så e de tålamod.... tänk att ni står ut med mig än gött folk... ha ha :p |
Du kanske tror att jag gillar dig. Det är för att jag har en sån massiv social kompetens som gör att jag kan vara trevlig mot dig. Men inbilla dig inget ;) ;) :p |
|
|
|
|