return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Dance Planet Bright Side 13 December (pg. 3)
View this Thread in Original format
franzelare
:D zou wel supercool zijn :)

*schaam mode on*
ik heb de cd nog steeds niet opgestuurd
*schaam mode off*

maar dan kan je hem dan komen halen hier samen met een bak koffie :D
kolkiewolkie
ah cool als Iris ook komt :)

maaaaaaaaar wat ik me nou afvroeg, RV, hoelaat draai jij eigenlijk


tjow

p.s. komt quipers met een q nou ook?
DjRV
ik draai van 22.30 tot 23:45,moet alleen nog steeds vervoer regelen :D
Dr. Kuipers
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
ah cool als Iris ook komt :)

maaaaaaaaar wat ik me nou afvroeg, RV, hoelaat draai jij eigenlijk


tjow

p.s. komt quipers met een q nou ook?


Die met een Q komt nie... :p
Optimus
RV wanner draai je es in Zuid Holland of Noord Holland?:D Dan kom ik je natuurlijk supporten:)
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Die met een Q komt nie... :p


die met een k dan?
DjRV
quote:
Originally posted by Optimus
RV wanner draai je es in Zuid Holland of Noord Holland?:D Dan kom ik je natuurlijk supporten:)


regel jij es ff residentie in club eau h0er:D
Eye-Riz
misschien kan ik het zo regelen dat we je vanuit Utrecht mee kunnen nemen naar Groenlo. Blijven we als groupies bij je, luisteren we naar je set, en dan gaan we (ik en Johan, RV moet maar met Frans of Kolkie mee terug, hihihi) naar mijn ouders
Maar ja, we kunnen je dus niet ophalen vanuit huppelderveen of flapsendorp. EN, last but zeker not least: vervoer is ook wel erg fijn :) dus ik moet eerst Johan vragen :)


[vergeef mode on] Geeft niet Frans, ben allang blij dat ik niet de enige ben die dingen nooit meteen opstuurt [vergeef mode off]
Kan de cd toch gewoon zaterdag anders wel bij je oppikken? Heb ik gelijk nieuw voer voor je :)
Dr. Kuipers
Die met een K komt ook nie...
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Die met een K komt ook nie...



Z.W.A.K.
maar niet verbazend :p


toch jammer, maar your loss

ik zeg maar zo, scheelt mij weer een rondje :crazy:

Donna
Wist je toch al van te voren kolk?:)
DJ_Siesta
mucho plesieros daar.

groetjes
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement