|
Dance Planet Bright Side 13 December (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| franzelare |
:D zou wel supercool zijn :)
*schaam mode on*
ik heb de cd nog steeds niet opgestuurd
*schaam mode off*
maar dan kan je hem dan komen halen hier samen met een bak koffie :D |
|
|
| kolkiewolkie |
ah cool als Iris ook komt :)
maaaaaaaaar wat ik me nou afvroeg, RV, hoelaat draai jij eigenlijk
tjow
p.s. komt quipers met een q nou ook? |
|
|
| DjRV |
| ik draai van 22.30 tot 23:45,moet alleen nog steeds vervoer regelen :D |
|
|
| Dr. Kuipers |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
ah cool als Iris ook komt :)
maaaaaaaaar wat ik me nou afvroeg, RV, hoelaat draai jij eigenlijk
tjow
p.s. komt quipers met een q nou ook? |
Die met een Q komt nie... :p |
|
|
| Optimus |
| RV wanner draai je es in Zuid Holland of Noord Holland?:D Dan kom ik je natuurlijk supporten:) |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Die met een Q komt nie... :p |
die met een k dan? |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Optimus
RV wanner draai je es in Zuid Holland of Noord Holland?:D Dan kom ik je natuurlijk supporten:) |
regel jij es ff residentie in club eau h0er:D |
|
|
| Eye-Riz |
misschien kan ik het zo regelen dat we je vanuit Utrecht mee kunnen nemen naar Groenlo. Blijven we als groupies bij je, luisteren we naar je set, en dan gaan we (ik en Johan, RV moet maar met Frans of Kolkie mee terug, hihihi) naar mijn ouders
Maar ja, we kunnen je dus niet ophalen vanuit huppelderveen of flapsendorp. EN, last but zeker not least: vervoer is ook wel erg fijn :) dus ik moet eerst Johan vragen :)
[vergeef mode on] Geeft niet Frans, ben allang blij dat ik niet de enige ben die dingen nooit meteen opstuurt [vergeef mode off]
Kan de cd toch gewoon zaterdag anders wel bij je oppikken? Heb ik gelijk nieuw voer voor je :) |
|
|
| Dr. Kuipers |
| Die met een K komt ook nie... |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Die met een K komt ook nie... |
Z.W.A.K.
maar niet verbazend :p
toch jammer, maar your loss
ik zeg maar zo, scheelt mij weer een rondje :crazy: |
|
|
| Donna |
| Wist je toch al van te voren kolk?:) |
|
|
| DJ_Siesta |
mucho plesieros daar.
groetjes |
|
|
|
|