|
Dance Planet Bright Side 13 December (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| franzelare |
| En iris heb je hem zo ver kunnen krijgen? |
|
|
| kolkiewolkie |
D'r is een reeele kans dat ik d'r niet bij ben :( :(
en voordat een aantal figuren nou mij gaan flamen totdat ik geroosterd ben moet ik er bij vertellen dat dat nie zozeer aan mij ligt maar aan die fijne pa van mij:
ik: zeg pap, mag ik morgen nog de auto lenen :)
pa: wrom dan?
ik: euhm, feesje :)
pa: waar dan
ik: groenlo, lekker dichtbij dus :)
pa: man, da's ja 100 km!
ik: :conf: hoe bedoelie, is 45 of 50 orso
pa: ja maar heen en weer dus 100 km
ik: WTF, ik zoek feesten dichtbij huis en.... :mad:
pa: nou, kmoet dr nog maar even over denken, maar als ijzelt krijg je um sowieso nie mee
:mad: :whip:
[edit]
ik zweer je dat ik een keer een eigen partymobiel (en dan bedoel ik geen telefoon :p ) ga aanschaffen... elke keer dat gezeur en gezeik met vervoer enz. enz.
duzzz, ALS het glad is = moi er niet :( , als pa in een vervelende bui is, ben ik er ook niet
/duimt
maar als ik dr dan nie ben weten jullie waarom, ik ga vooralsnog van het positiefste uit :) , ben denkik voor de tijd nie meer online trouwes...:whip: |
|
|
| Optimus |
| betaal je niet zelf de benzine dan? |
|
|
| franzelare |
aaaahhhhh
gaat er dan helemaal niemand meer?????? :confused:
Rv heb jij dan eigenlijk zelf al wel vervoer of komt de dj ook niet :D |
|
|
| Donna |
| Jah hij ister,en Buuf en ik zijn der ook aangezien we m brengen,duzzzz voor degenen die er vanavond zijn,see ya there |
|
|
| Dr. Kuipers |
Hehe daar ben je dan lekker klaar mee Kolkie :p
Ik zei toch al een half jaar geleden dat je een eigen auto moest regelen ;)
Ik zal voor je duimen mien jong :p |
|
|
| franzelare |
cool dat je er ook ben donna :D
en ik heb mijn picca picca ding weer bij me :p |
|
|
| kolkiewolkie |
WOEI
is nog gelukt, mocht het straks niet ineens spekkieglad zijn!
hehehe
alleen weer jammer dat Iris (en Johan) d'r weer nie bijzijn, magoed |
|
|
| Eye-Riz |
t Is allemaal de schuld van de Kerstman! Als HIJ Sinterklaas niet had verjaagd naar Spanje, hadden wij morgen geen cadeautjes hoeven halen, en rustig RV kunnen aanmoedigen!!!
GAJES!!! |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
t Is allemaal de schuld van de Kerstman! Als HIJ Sinterklaas niet had verjaagd naar Spanje, hadden wij morgen geen cadeautjes hoeven halen, en rustig RV kunnen aanmoedigen!!!
GAJES!!! |
die meuk kun je toch morgen ook in Enschede kopen, RV is om half 12 al klaar oid! |
|
|
| Eye-Riz |
| ja, maar Johan had gen zin om te blijven slapen, die wilde hier gewoon nog relaxen en in eigen bed slapen. ken dr niets aan doen!:sadgreen: |
|
|
| kolkiewolkie |
ik ben de eerste die reageerd :conf:
anyways, was wel een geinig feestje :)
was er, mede door het door de bodem trappen van het gaspedaal mooi op tijd (maar kwartiertje gemist van RV) en bij aankomst was het erg rustig. RV was al druk bezig en zette echt een heeeeeerlijke set neer! Mixing skills zijn echt (y), alleen zoooo jammer dat er nie meer mensen waren... zelfs toen misja helsloot het overnam was het nog steeds rustig en dat bleef het ook. Wel was het volk DAT er was relaxed, sommige lui lekker maf (de buuf bv. :p ) en ook niet te jong (was ook wel es anders geweest volgens de organisator).
kortom:
muziek: 8. lekkere trance, voor mij persoonlijk niet al teveel bekende platen
sfeer: 7-, goed, alleen veeeeels te weinig mensen, met 3x zoveel man had het echt een topfeest kunnen zijn
prijzen: entreeprijs ok (9.5 euro), dranken 1.40, dus ook te doen, alleen jammer van die ONTZETTEND DOMME DOOS achter de bar (nog nie om aan te zien ook (flamen mag donna :p ))
goed vermaakt dus :)
p.s. wat een verschrikkelijke danseressen waren dat zegt, leek echt neeeeeergens op! welke leuke outfits :disbelief :crazy: :tongue3 |
|
|
|
|