|
מה המצב חברה [=...) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
ואללה אחי
THANKS |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ואללה אחי
THANKS |
אהבת ?
יש שם עוד כמה שכתבתי..
אם יש איזה משהו תגיד לי..שאני לא אשמע פלצן |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
לא יודע רועי ומוש הפסיקו לפקסס לי אז אין לי מוזיקה חדשה... :(
ותודה מורן :) |
ממתי אני מעביר לך שירים??? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Rising
רועי ומוש...לבירור אצלי..
מאיפה אתם מפקססים לו בדיוק..
לא רק שאני אבין
:thepirate |
תגיד לי אתה אחי... אני פה קצת בתוך החרא אתה יודע
בניגוד לשור...
ומורן... זה
te ne ne ne ne nene enenenenenenneenennenenenenernernfakl;sdfklasdfnvl;kjnv;laFGNLFDNBVJKHDBVKJ:BHnnlfjkgnj;ljxlmv,./dsgm'ijd0sfut6jk2qp59-180196u45kl
ולא
te te te te te te te |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תגיד לי אתה אחי... אני פה קצת בתוך החרא אתה יודע
בניגוד לשור...
|
הוא אמר שלאחרונה הפסקתם לפקסס לו..
מאז שהשרת נפל..
תתקן אותי אם אני טועה..
אני לא מחפש אותך אחי גם אם באמת זה קרה אני לא יעשה כלום רק שלא יהיו ביננו שקרים כאלה אתה מבין |
|
|
| luckystrike |
טוב שעוד פעם לא העברנו נושא :)
לא משנה
קיצר - רועי אני עכשיו מקשיב ויש בזה משהוא
TE NE TE TE TE , TE NE TE TE
משהוא כזה
לא הבנתי את ההמשך שלך אבל ...
ואורן לא ידעתי שאתה כותב באתר הזה
:)
מגניב אחי
תביא עוד דברים בכיף |
|
|
| KosmiK-G8 |
וואלה אני שמח על קבלת הפנים שעשיתם לי
באמת סחטיין
תצטרכו לסלוח לי אני בחודשים האחרונים בקושי הייתי בעניינים בעולם הטראנס אז רוב הטראקים יראו לי חדשים
ונראה לי שעם הזמן אני פשוט יקלוט שאתם פשוט מהירים מדי בשבילי
מקווה להדביק תקצב
ורק דבר אחרון...
איזה פשע בדיוק יש בכפר שמריהו.?:eyes: ??? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
ורק דבר אחרון...
איזה פשע בדיוק יש בכפר שמריהו.?:eyes: ??? |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחי זה הדימיון של מוש !
יש לו 4 בתים בכפר שמריהו והוא והאחיות שלו משחקים
בשוטרים וגנבים (יו כמה הייתי רוצה לשחק בזה עם האחיות שלך מוש !) אז מוש מדמיין שיש פשע ככה איפה שהוא גר !!!
מוש אתה ט-ח-ו-ן !!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Rising
הוא אמר שלאחרונה הפסקתם לפקסס לו..
מאז שהשרת נפל..
תתקן אותי אם אני טועה..
אני לא מחפש אותך אחי גם אם באמת זה קרה אני לא יעשה כלום רק שלא יהיו ביננו שקרים כאלה אתה מבין |
אני הפסקתי לפקסס לו ממזמן
הרבה לפני מה שקרה...
וכן אחי לפעמים פקססתי לו משם... אבל לא תמיד
עובדה שאני אפילו עכשיו עומד על הרגליים... למרות שאני צולע אם אתה יודע למה אני מתכוון |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני הפסקתי לפקסס לו ממזמן
הרבה לפני מה שקרה...
וכן אחי לפעמים פקססתי לו משם... אבל לא תמיד
עובדה שאני אפילו עכשיו עומד על הרגליים... למרות שאני צולע אם אתה יודע למה אני מתכוון |
מה שנקרא
NEVER COUNT ON ONE SOURCE
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחי זה הדימיון של מוש !
יש לו 4 בתים בכפר שמריהו והוא והאחיות שלו משחקים
בשוטרים וגנבים (יו כמה הייתי רוצה לשחק בזה עם האחיות שלך מוש !) אז מוש מדמיין שיש פשע ככה איפה שהוא גר !!!
מוש אתה ט-ח-ו-ן !!!!!! |
חחחחחחחח
ועכשיו להמנון הקייטנה של כפר שמריהו מלפני כמה שנים שהייתי שם
בכפר שמריהו קייטנה
נוה נופש בא
וזוהי סיסמתה
שדגלךףלגיעף,/עימח/ע/,ע
הגיע חציל
דרך עליו פיל
ובלה בלה בלה בלה בלה
בלה בלה בלה בלה בלה בלה
מוש אתה ט-ח-ו-ן!!!!!!!!!!!!!!!!
טוב נו זה כבר הפך למסורת... צח אתה שמן |
|
|
|
|