return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
מה המצב חברה [=...) (pg. 3)
View this Thread in Original format
Rising
quote:
Originally posted by luckystrike
אורן לא ידעתי שאתה כותב באתר הזה
:)
מגניב אחי
תביא עוד דברים בכיף


יש שם ..פשוט תראה מי כתב..
;)
תודה אחי.

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני הפסקתי לפקסס לו ממזמן
הרבה לפני מה שקרה...
וכן אחי לפעמים פקססתי לו משם... אבל לא תמיד
עובדה שאני אפילו עכשיו עומד על הרגליים... למרות שאני צולע אם אתה יודע למה אני מתכוון


כן אחי, חפיף לא נורא..
אבל עדיף לך לשמור על המקורות הכי טובים מבלי להוציא מהם את האמא..
מסכים איתי?

quote:
Originally posted by Hell_Copter
טוב נו זה כבר הפך למסורת... צח אתה שמן


חחחחחח ;)
Hell_Copter
[בסגנון דיבור של רוסיה חמודה]שטויות[/בסגנון דיבור של רוסיה חמודה]
Rising
quote:
Originally posted by Hell_Copter
[בסגנון דיבור של רוסיה חמודה]שטויות[/בסגנון דיבור של רוסיה חמודה]



:haha: :haha:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Rising
:haha: :haha:


חחחחחח איזה ספאמר
אפילו לא הבנת את זה :)
יש פואנטה מאחורי הדברים... מעין קטע נסתר
דו קוטב רגעי...
כבר ציינתי שלקחו לי מעל חצי ליטר דם היום ואני קצת מסטול?!
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
[בסגנון דיבור של רוסיה חמודה]שטויות[/בסגנון דיבור של רוסיה חמודה]


חכה חכה אתה עוד תקבל את שלך...:D :D :whip: :disbelief
Tarantula
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אני אילן חבר של מורן אני גר ברמלה ואני כבר כמה שנים עוקב אחרי תעשיית הקלאב טראנס העולמית שאני חולה עליה...
אני מכיר תאתר הזה כבר שנים אבל עד היום לא השתמשתי מעולם באי מייל...:confused: טוב לא נורא העיקר שעכשיו אני פה אחרי שמורן הדריך אותי בכל השלבים של ההרשמה לפורום...
;)


קצת באיחור אבל לא נורא:D

ברוך הבא לפורום הכייי הככככיייי שווה!!!$:D :D

והמשפט הקבוע לחדשים:
אני אלונה הבת -ה-שולטת של הפורום הזה!@!#$ :D :D :D :haha: :stongue:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
חכה חכה אתה עוד תקבל את שלך...:D :D :whip: :disbelief


נכנסת מאחורי וילון ומורידה מחתונים??
Rising
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחח איזה ספאמר
אפילו לא הבנת את זה :)
יש פואנטה מאחורי הדברים... מעין קטע נסתר
דו קוטב רגעי...
כבר ציינתי שלקחו לי מעל חצי ליטר דם היום ואני קצת מסטול?!


חפיף דליל נזיל..

יאללה תעזור לי קצת נו יש לי פחות מ-20 הודעות
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Rising
חפיף דליל נזיל..

יאללה תעזור לי קצת נו יש לי פחות מ-20 הודעות


מה בוער לך עד כדי כך?!
אז נפל הבורד... פה לא תהיה אלוף ;)
ומה זה הנזיל הזה?
לא ידוע ברבים
eran
ברוך הבא~!!
(עוד פוסט ) ד

Rising
ווי ווי..
הוא טוען שאני באמת ספאמר...

שמע אחי הכל היה בצחוק
עזוב אותך שטויות...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Rising
ווי ווי..
הוא טוען שאני באמת ספאמר...

שמע אחי הכל היה בצחוק
עזוב אותך שטויות...


חחחחח מה אתה לוקח לי אישית?
השור הזה משפיע עליך אני רואה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement