return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
סתם משהוא :)
View this Thread in Original format
luckystrike
חבר'ה בדיוק ראיתי - אנחנו מפורסמים...
:)

http://tester.tranceaddict.com/foru...9206#post949206

סתם נחמד שהזכירו אותנו ...
כנראה שבאמת הט'רד הזה שלנו עם הטראקים הכי גדול בכל
TA
:)
DjChook
שוק
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
שוק


מעניין אם אפשר לבדוק את זה עם סאומפר
DjChook
מה ? אם זה הכי גדול ?

מין הסתם שזה הכי גדול !

זה כזה
ISONEWS
לטראקים :)
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
מה ? אם זה הכי גדול ?

מין הסתם שזה הכי גדול !

זה כזה
ISONEWS
לטראקים :)

גם אני חושב שזה הכי גדול אבל צריך לבדוק
את זה באמת ...

ואני לא יודע איך חשבנו על זה לפני אחרים ...

איזה מוזר זה אה ?
אין כזה ט'רד במקומות אחרים...
eXeTik
זה כי אנחנו מלכים... :disbelief
Sniper
quote:
Originally posted by eXeTik
זה כי אנחנו מלכים... :disbelief


Agreed!:]]]]]
MoSH_MaN
חחחח
ISONEWS
לטראקים....

לא ממש
Hell_Copter
אנחנו שולטים פה :D
ידוע ברבים

בטח שזה הט'רד הכי גדול אחי...
אין מצב שלא
Rising
בוא נשמור עליו הכי גדול..

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Rising
בוא נשמור עליו הכי גדול..


אל תדאג מותק... הוא ישאר
Rising
אני סומך עלייך גבר..

(ואתה מודע שאני סתם מגיב פה..אני מנסה להגיע לכמה שיותר הודעות על ההתחלה)

:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement