return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
חיזיון . . . (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by AnthemFreak
חחחח
איזה מטומטמים!!
רועי אני לא יודע מה איתך אבל אני לא הייתי מוותר!!!!


לא ויתרתי
תסתכל שני פוסטים מעליך
eran
לא היה איזה משהו כזה בארץ עם איזה תזמורת?
אני זוכר שהיה איזה משהו... רק אין לי כוח לחפש את זה עכשיו :conf:
DJ-Kreing^^
אם אתה מכיר את היבריד
אז הם עשו דבר כזה בטראק שלהם
Hybrid - Symphony (Original Full Length)
שזה הוקלט במופע שלהם ביחד עם תזמורת
ויש שם ברקע צ'לואים וכאלה...
Narcotic Mind
בונה מה עובר עליכם ?
היה כזה אירוע שהביאו את הפילרמונית לנגן לצד איזה די ג'יי
אני כבר לא זוכר בדיוק מי זה היה ואיפה
אבל זה היה באחד המועדונים הגדולים לפני איזה חודש-חודשיים
Sniper
quote:
Originally posted by eran
לא היה איזה משהו כזה בארץ עם איזה תזמורת?
אני זוכר שהיה איזה משהו... רק אין לי כוח לחפש את זה עכשיו :conf:


כן אח שלי היה כזה דבר בחוות רונית זה היה מסיבה בהפקה של הדום כאילו הצוות של הדום ניראה לי זה אחת המסיבות היותרררר טובות שראיתי בחיים שלי כאילו לא הייתי שם אבל אם דברו על זה בגיא פינס ובחדשות של ערוץ 2 כניראה שזה היה ממש ע-נ-ק
DjChook
חחח הוא יודע שהכל מאהבה
MoSH_MaN
מורן עוד שנייה אני שם לך כאפה

תעזובבבבבבבבבב אותך
oDrori
בראסמי שיעשו משהו כזה

שתי נקודות מורן
luckystrike
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
אם אתה מכיר את היבריד
אז הם עשו דבר כזה בטראק שלהם
Hybrid - Symphony (Original Full Length)
שזה הוקלט במופע שלהם ביחד עם תזמורת
ויש שם ברקע צ'לואים וכאלה...


ראסמי אחי ???
ואללה והמקורי זה בעצם מההופעה או שלא הבנתי ?

ועודד :
THANKS M8 !
:D
מחשבות של מכורים לך תבין ...
luckystrike
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
אם אתה מכיר את היבריד
אז הם עשו דבר כזה בטראק שלהם
Hybrid - Symphony (Original Full Length)
שזה הוקלט במופע שלהם ביחד עם תזמורת
ויש שם ברקע צ'לואים וכאלה...


חחחחח
אני מוריד את זה ממך עכשיו אחי בהאב !
:)
קצב מהיר רצח של 2.2 קיי לשנייה ...

luckystrike
לא משנה אחי מצאתי מקור אחר ...

וקוראים לזה

HYBRID - FINISHED SYMPHONY :)
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by luckystrike
חחחחח
אני מוריד את זה ממך עכשיו אחי בהאב !
:)
קצב מהיר רצח של 2.2 קיי לשנייה ...


חחחחחחח
:cool:
אנשים רק מתחילים להוריד ממני, שמים לב למהירות ישר מוותרים
ככה יוצא שכמעט ואין לי אפלודים
:p

הממ...
בקשר לטראק
יש הרי שתי גרסאות את ה
full lenght
ו
symphony הרגיל
שזה נראה לי אותו דבר כמו
finished symphony

לפי מה שהבנתי שתיהם הוקלטו ביחד עם תזמורת
אבל בפינישד עשו קצת אדיט, והורידו חלק מהאלמנטים המקוריים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement