| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by luckystrike
חחחחח
אני מוריד את זה ממך עכשיו אחי בהאב !
:)
קצב מהיר רצח של 2.2 קיי לשנייה ... |
חחחחחחח
:cool:
אנשים רק מתחילים להוריד ממני, שמים לב למהירות ישר מוותרים
ככה יוצא שכמעט ואין לי אפלודים
:p
הממ...
בקשר לטראק
יש הרי שתי גרסאות את ה
full lenght
ו
symphony הרגיל
שזה נראה לי אותו דבר כמו
finished symphony
לפי מה שהבנתי שתיהם הוקלטו ביחד עם תזמורת
אבל בפינישד עשו קצת אדיט, והורידו חלק מהאלמנטים המקוריים |
|
|