|
חיזיון . . . (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
חחחחחחח
:cool:
אנשים רק מתחילים להוריד ממני, שמים לב למהירות ישר מוותרים
ככה יוצא שכמעט ואין לי אפלודים
:p
הממ...
בקשר לטראק
יש הרי שתי גרסאות את ה
full lenght
ו
symphony הרגיל
שזה נראה לי אותו דבר כמו
finished symphony
לפי מה שהבנתי שתיהם הוקלטו ביחד עם תזמורת
אבל בפינישד עשו קצת אדיט, והורידו חלק מהאלמנטים המקוריים |
טראק נחמד אני בדיוק עכשיו מקשיב
מגניב השילוב הזה
ממש חזק עם הצ'לו והכינורות והכל !
המעבר הזה ב 5:00 אחלה!
אם הייתה יותר מלודיה ראשית זה היה פצצצצצה |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
כן, יש בזה כמה קטעים ממש ממש יפים
:rolleyes:
הברייקים משתלבים ממש יפה בכל הצלילים של התזמורת...
ממש נחמד! |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אם הייתה יותר מלודיה ראשית זה היה פצצצצצה |
בטראקים של הייבריד בדרך כלל אין מלודיה כמעט
הכל ברייק סטייל |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
בטראקים של הייבריד בדרך כלל אין מלודיה כמעט
הכל ברייק סטייל |
כן אני יודע
אני אוהב יותר את הרמיקסים שלו
יש לי דווקא לא מעט ...
אהבתי לאללה את
ALANIS MORRISETTE RARE ACTATE - FORGIVE ME (HYBRID REMIX) |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
כן
אפילו האחרון שלו
conjure_one_-_tears_from_the_moon_(hybrids_twisted_on_the_terrace_mix)-tronik
דיי נחמד...
:rolleyes: |
|
|
| luckystrike |
כן גם אני אהבתי !
סגנון סבבה יש להיבריד האלו
כמה חברה הם ? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אני יודע שהם מאנגליה
ונראה לי שהם שתיים
אבל אני לא בטוח... |
|
|
| YuVaL |
02-drax_and_scott_mac-angel__magik_muzik_remix-promo_vinyl-pow.mp3
ענקקקקקקקקקקק |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by YuVaL
02-drax_and_scott_mac-angel__magik_muzik_remix-promo_vinyl-pow.mp3
ענקקקקקקקקקקק |
נראה לי התבלבלת בט'רד לא ? |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by luckystrike
נראה לי התבלבלת בט'רד לא ? |
לא
אסור לשנות נושא?
:D |
|
|
| oDrori |
Hybrid Ownz Yu All
Hybrid Ownz Yuvall |
|
|
| Hell_Copter |
| גם הרמיקס שלהם לקפה דל מאר היה כזה נחמד ברגוע שלו! |
|
|
|
|