|
געגועים לאריאל ...
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
חבר'ה ...
יאללה עצומה לכבוד חזרתו של אריאל !!!
הבן אדם באפטר בביית כל שני וחמישי והאפס לא נכנס כבר בכלל ...
בנוסף הוא לא בא לחממה !
כל הנאמר לעיל מצדיק כתיבת עצומה של חברי הפורום
ARIEL COME BACK !
WE LOVE U !
כל אחד שיכתוב פה פוסט אחד עם הקדשה אישית וחתימתו !
גם החדשים שלא מכירים את אריאל ...
תודה מראש ותמסרו ד"ש בביית להורים...
:)
באותה הזדמנות - יובל כנס יותר יא קקי של הפרות של עודד ! |
|
|
| MasterP |
מווווווווווווווווווווו
:disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief |
|
|
| eXeTik |
| הבנאדאם מככב בסלסה :D |
|
|
| YuVaL |
We Miss U Man!!!!!!!!!!
 |
|
|
| DjChook |
R.E.L
We love u ! |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by YuVaL
We Miss U Man!!!!!!!!!!
|
יובללללל הרגתתתת אותייי
אחלה של תמונהההההההה |
|
|
| nesher |
תחזור הביתה גבר!!!!!!!!
:haha: :crazy: :tongue3 :happy2: :crazy: :tongue2 |
|
|
| NaOren |
יאלה אריאל כנס כבר...
אין פה צחוקים...
כל הזמן רק קוראים לצח שמן, וזה לא כזזזההההההההההה מצחיק... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by NaOren
כל הזמן רק קוראים לצח שמן, וזה לא כזזזההההההההההה מצחיק... |
בדוק
גם אני בקושי כבר מגיב
אתם סתם עושים שטויות כל האלה מרעננה
וזה אפילו לא מצחיק :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
אתם סתם עושים שטויות כל האלה מרעננה
וזה אפילו לא מצחיק :) |
היי להרגיע !!!
אריאל - עכשיו סתם רועי ומוש מקללים אחד את השני
כמו זוג הומואים כל שנייה ....
קיצר - אני ורועי נקפוץ אלייך בסופ"ש הזה
ונעשה לך שיחת מוטיבציה ... |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by luckystrike
היי להרגיע !!!
אריאל - עכשיו סתם רועי ומוש מקללים אחד את השני
כמו זוג הומואים כל שנייה ....
קיצר - אני ורועי נקפוץ אלייך בסופ"ש הזה
ונעשה לך שיחת מוטיבציה ... |
נראה לי שאתם צריכים לעשות לחצי מהפורום הזה שיחת מוטיבציה
:rolleyes: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by YuVaL
נראה לי שאתם צריכים לעשות לחצי מהפורום הזה שיחת מוטיבציה
:rolleyes: |
גם לך אחי...
בעיקר לך...
ואריאל אחי... ככה נוטשים ספינה!?
אז הוא הכניס לך עירוי ושיחק עם זה כדורגל... זאת לא סיבה לכעוס עליו
תחזור אחי אנחנו מתגעגעים
וזה לא אמור להצחיק.. זה מסורת
צח שמן
רק אני ומורן יודעים את הסיבה האמיתית... כל השאר מוזמנים סתם להצטרף |
|
|
|
|