|
Sometimes the sound of goodbye...
|
View this Thread in Original format
| John |
nou ta's, tis zo ver, a.s. zondagochtend ga ik 7 maande naar de zon:D
beetje reizen, beetje op et strand liggen, af en toe werken als et geld op is:) maar ook geen mama meer, dus zelf eten maken en wassen e.d..:S en ik moet et 7 maanden doen met dezelfde trance cds. of ze moeten in australie ook nog wat leuks hebben, maar daar ga ik niet van uit...hoop wel dat ze nog wat feesjes hebben:)
maar goed, ik zal dus niet zoveel posten (nee neem helaas geen laptop met sateliet verbinding mee...), en zie jullie over 7 maande wel weer:p
de groeten!
john
http://www.wegoaustraliak.tk/ |
|
|
| DJ_Siesta |
zow, relaxt hoor,
beetje backpacke ofzo?
veel plezier @ daar, enne dr zijn wel; internet café's hoor :)
tj00 |
|
|
| Dj Lex |
| Veel plezier daar John |
|
|
| ryo |
klinkt goed allemaal, have fun zou ik zegge :)
grtz |
|
|
| AlFerox |
echt cool man!!
nouja in ieder geval erg veel plezier maar dat zal denk ik wel goed komen!  |
|
|
| Flipper01 |
John, veel plezier daaro!!!
Ik heb gehoord dat ze qua muziek daar vooral van rock en punk houden...STERKTE!! ;) |
|
|
| Dr. Kuipers |
Have fun daaro! :D
Enne in Australie zijn wel veel mooie dames ;) |
|
|
| TimeportE |
heee john, was nog naar je gaan zoeken op capital maar heb je nie meer gevonden... het ga je goed daar (neem ik aan) en ze hebben vast wel internet.. dus ik zie je misschien wel eens op msn.. tot dan.. :)
*snik... pikt een traantje weg ;) |
|
|
| magrec |
| In australië heb je nog veel van die echte raves (die ze vroeger ook in engeland en in nederland hadden) lekker illegaal en net zo lang doorgaan totdat de politie komt :) |
|
|
| Cosmic Guy |
Ga je alleen?
Veel plezier daar, tis een mooi land, dus dat komt wel goed. |
|
|
| Three 'O Three |
| Veel plezier en succes!! |
|
|
| Blik |
| veel plezier daar man, maar dat zal geen probleem zijn neem ik aan |
|
|
|
|