|
Va önskar ni er i julklapp? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
Rakapparat står faktiskt som NR.1 hos mig, är trött på rakhyvel.. :)
Sen är det väl lite prylar till lyan när jag flyttar! |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Aendy
Har den på mig i bilden i "Posta bilder på er själva" tråden, om man klarar av att se den. |
hohoho, du e rolig :);)
ahaaa....den ser fin ut.. men den var inte funktionsduglig eller vad sa du? Vaddåråå? :) Måste gå till gröna moln...:) Jag har hört att hon som rår om affären inte tillåter att man rör kläderna eller nåt. Låter skevt.. hehe.. har kanske fått om bakfoten. |
|
|
| King of Clubs |
| jag skulle vilja ha en ny minidisc, min gamla pajade. Det är värdelöst att inte kunna ha musik med sej när man glider omkring. |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Glorie
hohoho, du e rolig :);)
ahaaa....den ser fin ut.. men den var inte funktionsduglig eller vad sa du? Vaddåråå? :) Måste gå till gröna moln...:) Jag har hört att hon som rår om affären inte tillåter att man rör kläderna eller nåt. Låter skevt.. hehe.. har kanske fått om bakfoten. |
Om du inte vill ha stryk bör du nog bete dig som om du var rännstensunge och hon är påven. Galnare tant får man leta efter. Dessutom bör du vara inställd på att köpa något annars är det inte lönt att ödsla hennes tid... men det är värt all rädsla med tanke på de UNDERBARA kläderna hon syr. |
|
|
| Amnezia |
tja e mkt ja vill ha..
typ..
2 st 1210 mk ll skivspelare me nightclub picuper..
att nån tippa 1 ton tolvor hemma på min tomt..
livsförbrukning av cola...(varför nöja sig me ett år bara jue:rolleyes: ;) )
vipkort till alla festivaler i sommar å vår..
att lumpen "råkar" ta slut redan nu...
massa snö så man kan åka snowboard...
en massa me rpengar så man kan tömma baren på krogen...
osv osv...finns en hel del skulle jag tippa på:rolleyes: |
|
|
| Glorie |
Aendy, whaaa?? Det e sant alltså? ... trodde det var ett elakt rykte som florerade... hmmz
men...man får inte prova eller? vet du på ett ungefär hur dyrt det är å så? Måste diiiiiiiiiiiit (faen) nästa gång ja åker till stockholm...gaaaaaaah, abstinens :D
e alla unika? vet du? :)
varför är hon så sur av sig? humma |
|
|
| reveal |
gaaaaaaah, abstinens :D
|
hur kan du ha abstinens om du aldrig har varit där :conf: :tongue2 |
|
|
| Glorie |
ahhhhh...vad du ska märka ord :D
jag har abstinens efter sån tröja fast iofs har ja aldrig haft nån så :p
whatever |
|
|
| Amnezia |
| vilken affär pratar ni om>????? |
|
|
| Glorie |
amnezia, gröna moln i gamla stan. en affär som ja totalt missat...
trots att ja varit där å ränt otaliga ggr.. i G:a stan alltså |
|
|
| Aendy |
men...man får inte prova eller? vet du på ett ungefär hur dyrt det är å så? Måste diiiiiiiiiiiit (faen) nästa gång ja åker till stockholm...gaaaaaaah, abstinens :D
e alla unika? vet du? :)
|
Jo, klart man får prova, under premissen, "U try, U buy!" Priset ligger runt 700 uppåt beroende på hur mycket tyg som används och vilket. Alla är unika på det viset att man kan få de måttsydda om man har tid att vänta ett par dagar, annars är där en massa ex i butiken oxå som hon sytt upp efter olika kroppstyper. Faen de billigaste "boutiqe"-kläder jag stött på. |
|
|
| Glorie |
jiddrans, 700 e ändå ganska saftigt, men men.. klart värt det.. ja ska köpa när ja får pengar
u try, u buy..? .. hahahhahha |
|
|
|
|