return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Va önskar ni er i julklapp? (pg. 7)
View this Thread in Original format
Glorie
mindshooter, zapata å saturn väl?
Vizay
quote:
Originally posted by AC.
Vill du ha en galge att gå med din AIk-halsduk?

å alla hatar oss, å alla hatar oss, men vafan gör de

för vi e gnaget, vi e GNAGET, vie gnaget, aaaiiikkkkk :D:D:D
reveal
quote:
Originally posted by Vizay
å alla hatar oss, å alla hatar oss, men vafan gör de

för vi e gnaget, vi e GNAGET, vie gnaget, aaaiiikkkkk :D:D:D

bara du inte tillhör den delen av black army (antar att det inte är hela:)) som är huliganer så är allt ok ;)
Vizay
du menar firman som e ute å slåss å koncentrerar sig mer på våld än på fotbollen....neeerå jag e en snäll liten gnagare :)

jag e faktiskt för att suportrarna till olika lag ska sammarbeta mer än hata, ja menar fett skönt å kunna dra ut sen med folk från motståndarsuportrarna å ta en bira å diskutera matchen :)
reveal
quote:
Originally posted by Vizay jag e faktiskt för att suportrarna till olika lag ska sammarbeta mer än hata, ja menar fett skönt å kunna dra ut sen med folk från motståndarsuportrarna å ta en bira å diskutera matchen :)

haha, tur att du faktiskt är det ;)
AC.
quote:
Originally posted by Vizay

jag e faktiskt för att suportrarna till olika lag ska sammarbeta mer än hata, ja menar fett skönt å kunna dra ut sen med folk från motståndarsuportrarna å ta å köra en galge upp i arslet på dem å diskutera matchen om vi förlorade, vilket vi numera ofta brukar göra :)

hmmmm........

:happy2:
Vizay
quote:
Originally posted by AC.
hmmmm........

:happy2:

bite my shiny metal ass *BOM*
King of Clubs
Galghumor... :rolleyes::wtf::D
mindshooter
quote:
Originally posted by Glorie
mindshooter, zapata å saturn väl?

Tror inte jag sett det på Saturn faktiskt...har du?

Zapata vart ligger det?
Glorie
humz, ja har sett dem, de låg åtminstone alldeles bredvid provhytten... du kan ju fråga..

zapata ligger på samma gata, fast längre upp ;) , har du missat den affären? kan d va möjligt för en stockholmare :p fråga ef. backdropsen där.. för de har gömt dem.. det finns på två ställen, så du måste fråga om dem med motiv på.. :) (om de inte sålts slut)

Glorie
ja har kommit på en sak ja ytterligare en sak ja önskar mig.. en Trisslott på vilken man vinner 10 miljoner direkt på skrapet ;)

Dä vore nåt alltså :) då skulle ja köpa ta-tröjor till hela Swe_TA :D
Vizay
hehe va gulligt av dej glorie :)

fan funderar starkt på att beställa en sån tröja...dom e ganska coola några av dom, får väl nöja mig med min nyinhandlade cyberdog tills efter julen iaf :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Privacy Statement