|
Va önskar ni er i julklapp? (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| mindshooter, zapata å saturn väl? |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by AC.
Vill du ha en galge att gå med din AIk-halsduk?
|
å alla hatar oss, å alla hatar oss, men vafan gör de
för vi e gnaget, vi e GNAGET, vie gnaget, aaaiiikkkkk :D:D:D |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Vizay
å alla hatar oss, å alla hatar oss, men vafan gör de
för vi e gnaget, vi e GNAGET, vie gnaget, aaaiiikkkkk :D:D:D |
bara du inte tillhör den delen av black army (antar att det inte är hela:)) som är huliganer så är allt ok ;) |
|
|
| Vizay |
du menar firman som e ute å slåss å koncentrerar sig mer på våld än på fotbollen....neeerå jag e en snäll liten gnagare :)
jag e faktiskt för att suportrarna till olika lag ska sammarbeta mer än hata, ja menar fett skönt å kunna dra ut sen med folk från motståndarsuportrarna å ta en bira å diskutera matchen :) |
|
|
| reveal |
| quote: | | Originally posted by Vizay jag e faktiskt för att suportrarna till olika lag ska sammarbeta mer än hata, ja menar fett skönt å kunna dra ut sen med folk från motståndarsuportrarna å ta en bira å diskutera matchen :) |
haha, tur att du faktiskt är det ;) |
|
|
| AC. |
| quote: | Originally posted by Vizay
jag e faktiskt för att suportrarna till olika lag ska sammarbeta mer än hata, ja menar fett skönt å kunna dra ut sen med folk från motståndarsuportrarna å ta å köra en galge upp i arslet på dem å diskutera matchen om vi förlorade, vilket vi numera ofta brukar göra :) |
hmmmm........
:happy2: |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by AC.
hmmmm........
:happy2: |
bite my shiny metal ass *BOM* |
|
|
| King of Clubs |
| Galghumor... :rolleyes::wtf::D |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Glorie
mindshooter, zapata å saturn väl? |
Tror inte jag sett det på Saturn faktiskt...har du?
Zapata vart ligger det? |
|
|
| Glorie |
humz, ja har sett dem, de låg åtminstone alldeles bredvid provhytten... du kan ju fråga..
zapata ligger på samma gata, fast längre upp ;) , har du missat den affären? kan d va möjligt för en stockholmare :p fråga ef. backdropsen där.. för de har gömt dem.. det finns på två ställen, så du måste fråga om dem med motiv på.. :) (om de inte sålts slut) |
|
|
| Glorie |
ja har kommit på en sak ja ytterligare en sak ja önskar mig.. en Trisslott på vilken man vinner 10 miljoner direkt på skrapet ;)
Dä vore nåt alltså :) då skulle ja köpa ta-tröjor till hela Swe_TA :D |
|
|
| Vizay |
hehe va gulligt av dej glorie :)
fan funderar starkt på att beställa en sån tröja...dom e ganska coola några av dom, får väl nöja mig med min nyinhandlade cyberdog tills efter julen iaf :D |
|
|
|
|