return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Flotser - Ima Shelha.mp3 !!!!
View this Thread in Original format
Flotser
טוב צהריים טובים לכולם! :cool:

זה בעצם הטראק הראשון שלי בכלל, ואני מאוד אשמח אם תורידו, תקשיבו ותגיבו...
אין כמובן הרבה מה לצפות ממנו, כי הוא סופר-חובבני וגם די קשה להגדיר אותו בתור אפליפטינג או הארד או משהו אחר....
בכל מקרה החלטתי לשתף אותו איתכם:
אני מאמין שיש עוד מה לעשות איתו וזה לא גרסה סופית ....אז:
Flotser - Ima Shelha (Alpha Version)

כנסו ללינק הזה, ושמה בפנים נמצא הקובץ...:
http://flotserintrance.dog-on-line.com/flotser.htm
:wtf: :wtf: :wtf:

גם בקשה תקשיבו עם אוזניות או תגבירו את הווליום, כי קצת לא נשמע טוב כשזה חלש, צריך עוד ללמוד איך לעשות סאונדים טובים יותר

נ.ב. הוואקלים שיש ככה באמצע זה לא הקול שלי, אלא של תוכנה (
text to speech)
HyPeRSoNiC
*right click > save target as...*

טראק חמוד ביותר
אבל יש עוד מה לשפר......
DjChook
חחח טראק מטורף

:eyespop:
Flotser
quote:
Originally posted by DjChook
חחח טראק מטורף

:eyespop:


:stongue:
אני מקווה מטורף לפחות לטובה אחי, תודה על התגובות אנשים
DjChook
חחחחח זה יותר מתאים להיות
HAPPY HARDCORE
MoSH_MaN
יש לי קקי
תגובה אחרי

איזה איכות חחחח
אממממ.........
אפשר איכשהו בהקצנה להפוך אותם למשהו פיסכדאלי אבל יש הרבה עבודה וטוץ' של אינפטקד
:)
NyKoN
שמעתי

חסר באסים בעיקרון אבל נחמד
Flotser
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
יש לי קקי
תגובה אחרי
.
.
.
:)


:p כנראה היה לך קקי שמח
סתם, תודה על התגובה אחי, באמת ניסיתי להתחיל אותו בהתחלה כמו פסיכודלי, אבל החלטתי לשנות את זה למשהו מוזר - כמו שזה עכשיו
וגם נייקון אתה צודק באמת חסרים באסים, כיאלו בכלל לא השתמשתי בבאסים, ..

ובאמת לא ציפיתי לתגובות יורת טובות, עשיתי את הטראק בעקרון כדי להכיר יותר טוב את פרוטי לופס, לא יודע אם יהיה לי בכלל רעיונות לטראק נוסף, אבל זה בהחלט היה כיף לעשות את הטראק הזה...

עוד תגובות בבקשה, אני אשמח לשפר אותו אם אני אוכל!:wtf:
MoSH_MaN
אבל אהבתי הכי את השם

אני מציע שתקרא לגירסא הסופית

koshil ima sch
Flotser
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אבל אהבתי הכי את השם

אני מציע שתקרא לגירסא הסופית

koshil ima sch


:crazy: נחשוב על זה....
:wtf: :wtf: :wtf:

Sniper
מוריד עכשיף
שיסיים נגיב


_____________________________________

*Edit*

אוקי הקטע עצמו נחמד מינוס... חסר באמת באסים
וההתחלה ממש נשמעת כמו התחלה של קטע פסיכודאלי
יש גם כמה קטעים חביבים אבל יש מקום לשיפור..:]]
Flotser
quote:
Originally posted by Sniper
אוקי הקטע עצמו נחמד מינוס... חסר באמת באסים
וההתחלה ממש נשמעת כמו התחלה של קטע פסיכודאלי
יש גם כמה קטעים חביבים אבל יש מקום לשיפור..:]]


אחלה, תודה על התגובה אחי,
אתה וכמה אחרים מה זה עודדתם אותי , כי חשבתי פשוט לזרוק אותו לפח ולהתחיל משהו חדש לגמרי אבל אם אתה אומר יש כמה קטעים יפים ויש מה לשפר , אז אולי אני אעבוד עליו עוד ברצינות ....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement