|
Flotser - Ima Shelha.mp3 !!!!
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
טוב צהריים טובים לכולם! :cool:
זה בעצם הטראק הראשון שלי בכלל, ואני מאוד אשמח אם תורידו, תקשיבו ותגיבו...
אין כמובן הרבה מה לצפות ממנו, כי הוא סופר-חובבני וגם די קשה להגדיר אותו בתור אפליפטינג או הארד או משהו אחר....
בכל מקרה החלטתי לשתף אותו איתכם:
אני מאמין שיש עוד מה לעשות איתו וזה לא גרסה סופית ....אז:
Flotser - Ima Shelha (Alpha Version)
כנסו ללינק הזה, ושמה בפנים נמצא הקובץ...:
http://flotserintrance.dog-on-line.com/flotser.htm
:wtf: :wtf: :wtf:
גם בקשה תקשיבו עם אוזניות או תגבירו את הווליום, כי קצת לא נשמע טוב כשזה חלש, צריך עוד ללמוד איך לעשות סאונדים טובים יותר
נ.ב. הוואקלים שיש ככה באמצע זה לא הקול שלי, אלא של תוכנה (
text to speech) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
*right click > save target as...*
טראק חמוד ביותר
אבל יש עוד מה לשפר...... |
|
|
| DjChook |
חחח טראק מטורף
:eyespop: |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח טראק מטורף
:eyespop: |
:stongue:
אני מקווה מטורף לפחות לטובה אחי, תודה על התגובות אנשים |
|
|
| DjChook |
חחחחח זה יותר מתאים להיות
HAPPY HARDCORE |
|
|
| MoSH_MaN |
יש לי קקי
תגובה אחרי
איזה איכות חחחח
אממממ.........
אפשר איכשהו בהקצנה להפוך אותם למשהו פיסכדאלי אבל יש הרבה עבודה וטוץ' של אינפטקד
:) |
|
|
| NyKoN |
שמעתי
חסר באסים בעיקרון אבל נחמד |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
יש לי קקי
תגובה אחרי
.
.
.
:) |
:p כנראה היה לך קקי שמח
סתם, תודה על התגובה אחי, באמת ניסיתי להתחיל אותו בהתחלה כמו פסיכודלי, אבל החלטתי לשנות את זה למשהו מוזר - כמו שזה עכשיו
וגם נייקון אתה צודק באמת חסרים באסים, כיאלו בכלל לא השתמשתי בבאסים, ..
ובאמת לא ציפיתי לתגובות יורת טובות, עשיתי את הטראק בעקרון כדי להכיר יותר טוב את פרוטי לופס, לא יודע אם יהיה לי בכלל רעיונות לטראק נוסף, אבל זה בהחלט היה כיף לעשות את הטראק הזה...
עוד תגובות בבקשה, אני אשמח לשפר אותו אם אני אוכל!:wtf: |
|
|
| MoSH_MaN |
אבל אהבתי הכי את השם
אני מציע שתקרא לגירסא הסופית
koshil ima sch |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אבל אהבתי הכי את השם
אני מציע שתקרא לגירסא הסופית
koshil ima sch |
:crazy: נחשוב על זה....
:wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| Sniper |
מוריד עכשיף
שיסיים נגיב
_____________________________________
*Edit*
אוקי הקטע עצמו נחמד מינוס... חסר באמת באסים
וההתחלה ממש נשמעת כמו התחלה של קטע פסיכודאלי
יש גם כמה קטעים חביבים אבל יש מקום לשיפור..:]] |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Sniper
אוקי הקטע עצמו נחמד מינוס... חסר באמת באסים
וההתחלה ממש נשמעת כמו התחלה של קטע פסיכודאלי
יש גם כמה קטעים חביבים אבל יש מקום לשיפור..:]] |
אחלה, תודה על התגובה אחי,
אתה וכמה אחרים מה זה עודדתם אותי , כי חשבתי פשוט לזרוק אותו לפח ולהתחיל משהו חדש לגמרי אבל אם אתה אומר יש כמה קטעים יפים ויש מה לשפר , אז אולי אני אעבוד עליו עוד ברצינות .... |
|
|
|
|