return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Emigreren naar denemarken
View this Thread in Original format
magrec
Deze link vond ik op s2d.com whooah :)
http://www.danmarkbynight.dk/lookar...?select=2&sex=k

hmm (tim,tin bas en jeroen)
addiction 4 gaat naar denemarken :p :p

:tongue3 :tongue3 :tongue3
arjoderoon
ben ik nou gek? k vind er niet echt wat aan hoor....
magrec
Dat laatste :0

er zijn iets van 500 foto's hoor :)

Jappio
quote:
Originally posted by arjoderoon
ben ik nou gek? k vind er niet echt wat aan hoor....

Joh, jij de wanhopige niet?

Ik vinnum wel cool :) maar kunnen we t nie beter omdraaien? Dat we aantal van die dames importeren :) Ik heb nog wel een aantal slaapplaatsen :D :D :D
Jappio

w00t w00t..

en dat allemaal op 1 avond :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

deze avond :)
Teknikol
quote:
Originally posted by Jappio
Joh, jij de wanhopige niet?

Ik vinnum wel cool :) maar kunnen we t nie beter omdraaien? Dat we aantal van die dames importeren :) Ik heb nog wel een aantal slaapplaatsen :D :D :D

LOL:D

ziet er goei uit btw:stongue:
!_PeTrUs_!
LOL, altijd nice!

Ik kan je vertellen dat al die Noordelijke landen het vrouwelijk schoon erg 'aanwezig is'!

Ben in Finland & Zweden geweest..... O M G JE KIJKT JE OGEN UIT :eyes: daaro!
Rinus
Soow :) Wanneeer emigreren we!!
TimeportE
quote:
Originally posted by Rinus
Soow :) Wanneeer emigreren we!!

mee eens! :D

landelijke ta verhuizing of idd zoals jappio zei.. importeren! heb ook nog wel een aantal plaatjes vrij, en anders proppen we wel! ;)
arjoderoon
ow hehe. k heb gewoon ut leukste gemist.. k neem gelijk me woorden terug :)

wha trouwens.. jappio.. bij die eerste foto van die hele serie die jij gepost hebt. moet je dat ventje rechts zien kijken :)

@ddicted
Ben vorig jaar op Rhodos geweest, daar loopt (huppelt) ook half scandinavie. Whoooaa errug mooi allemaal :wtf:
arjoderoon
k weet nog van 1 keer op tmf dat menthal theo in les deus alpes was. in een of andere tent waren toen ook allemaal "lekkere deense meisjes" zoals hij het toen zei. zag dr goed uit allemaal... t leuke was dat hij ze ook nog zover kreeg dat ze voor de camera int nederlands zeiden: wij zijn 2 geile sletjes ...
en meer van dat soort :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement