return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
הלו אנשים..
View this Thread in Original format
Trance man
מה המצב אנשים? :cool:
לא כתבתי פה איזה שנה...אם לא יותר..
משום מה הפסקתי, עד שנכנס לי לרשימה באייסיקיו מישהו מסתורי שמכנה את עצמו מושמן וקרא לי לחזור..:p
אני רואה הרבה השתנה פה אני לא מכיר פה הרבה אנשים, בזמן שכתבתי פה היינו איזה 7 אנשים אני חושב....

טוב בכל מקרה, אני מקווה שיצא לי לרשום פה יותר עכשיו!
בכל מקרה אם מעניין את מישו מה קורה איתי כרגע - אני סיימתי תיכון מתגייס לצערי ב24 במרץ..אני כרגע עובד בסקרים..יוצא בד"כ בימי חמישי לגת-רימון וביום שבת לדום (מסיבות חיילים..)
עדיין המצב בארץ על הפנים בכל המסיבות האלו שומעים את אותם שירים מיינסטרימים מסריחים..אבל זה נושא לטופיק אחר..
:rolleyes:

האמת היא שהסגנון שלי קצת השתנה בשנה האחרונה.. פעם הייתי חולה על הטראנס המלודי האירופאי של טאנל טראנס פורס ופרי קורסטן וכל הדיג'איים ההולנדים..:) אבל היום אני יותר שומע פרוגרסיב-האוס וטיפה גרוב/ניו-יורק ..אבל עדיין הדיג'יי שאני הכי אוהב הוא ארמין ואן בורן, אין הבןאדם הזה פשוט גאון...
:D
והאמנים שאני כרגע הכי אוהב הם סשה וג'יימס הולדן. האלבום של סשה פשוט מדהים לדעתי..במיוחד הקטע "בלודלוק"!!! :)
אני גם חולה על האחים פלאש הישראלים, כשהייתי באילת לפני 4 חודשים פגשתי אותם בחוף פאפאיה ודיברתי איתם איזה שעתיים והם סיפרו לי על כל מיני קטעים שהולכים לצאת ועל כל מיני לייבלים אבל זה גם נושא לטופיק אחר!

טוב אז תרשמו תגובות, במיוחד כל ה"חדשים" שנכנסו לפורום בשנה האחרונה..
;) ;) ;)


אה יש סמיילים חדשים אני רואה :gsmile:
YuVaL
הופהההההההההההההההההההההההההההההההה
תראו מי חזר......
הגיע הזמן ת'לא חושב אחי!?!?
מושמן... בטח צח!
:D

אז
Welcome Back Man!!!!!!
Sniper
שלום אחי אני אלעדד
אני אישית לא מכיר אותך אבל אני בטוח שיצא לי להכיר אותך בתקופה שתיהיה פה
תרשה לעצמך ליכתוב פוסט בסטיקי
Meet The......
ככה שכולם ידעו מי מו ומה אתה
:P
MoSH_MaN
ירון אח שלייייייייייייי

כן חשבתי על זה שהוא נעלם והגיע הזמן להחזיר אותי לכאן!

ברוך הבא
מורן הולך להיות שמח
:p

גם אצלי בערך השתנה הסגנון
אני ממש אוהב פרוגרסיב
יותר בתחום של הארי למון
אבל גם דיפ טובים
אבל אני עדיין מכור להארדסטייל
וגם קלאב טראנס ואפיק זה טוב
DjChook
בנזונהההה

ב 8 ימים הקדמת אותי בהצטרפות שלך ל
TA !!!


נו טוב, נחיה עם הבושה בסתר....

אחי אני חן, או צ'וק

ואלה אין לי זכרונות ממך, כנראה בתקופה שהיית אני לא הייתי

מקווה שתכנס יותר עכשיו

סלאמת
luckystrike
woooooooooooooooot !!!!!

אח שלו !!!!!!!!!!!!!!!!!

דמעות בעיני ... :tongue3
מה המצב ???

יו איזה זיכרונות יא אללה ...
שמח לשמוע שהכל טוב איתך ?
אתה יודע לאן אתה הולך להתגייס - או מה הפרופיל ?
אם תהיה היום בדום יש מצב שאני גם יהיה .

ואני חושב שאצל כולם השתנה משהוא בתפיסה של אפיק ופרוגרסיב ...

אחי אני זז לאכול - תשאר פה אה ?
Hell_Copter
מה המצב אחי?
לא יודע אם אתה זוכר אותי כי הצטרפתי ממש לפני שאתה עפת מפה אבל בכל מקרה... אני רועי
וואי אנחנו פול אנשים פה והישנים חוזרים
*Hint* נמרוד *Hint*
oDrori
יאללה שמישהו ייתן הודעה לטו טול באייסי שיחזור
:)

ירון שלומות, ראיתי כמה פוסטים שלך פה כשהסתכלתי על טרדים ישנים, סבבה לראות אותך חוזר
:)

אני עודד
נבלה וספאמר לשירותך


תהנה פה!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
אני עודד
נבלה וספאמר לשירותך


עכשיו אתה נבלה אה...
חשבתי שאתה סתם בנזונה :D
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
עכשיו אתה נבלה אה...
חשבתי שאתה סתם בנזונה :D

עבדתי עלייך!

(מה שמחזיר אותי להיות סתמבנזונה)

Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
עבדתי עלייך!

(מה שמחזיר אותי להיות סתמבנזונה)


חחחחחחחח איזה חולה נפש אתה!!!
גילי מקבלים אותו לאגודה!!
Tarantula
שללוםםםםםם ירון!@!!@$%@#$^:D :D :D :D

ברוך השב לפורום!!!
מה המצב ??
אני אלונה, הבתתתת השולטת של הפפוורוום!!!!@!$:D :D :D :D :D :crazy: :crazy: :haha: :stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement