|
הלו אנשים..
|
View this Thread in Original format
| Trance man |
מה המצב אנשים? :cool:
לא כתבתי פה איזה שנה...אם לא יותר..
משום מה הפסקתי, עד שנכנס לי לרשימה באייסיקיו מישהו מסתורי שמכנה את עצמו מושמן וקרא לי לחזור..:p
אני רואה הרבה השתנה פה אני לא מכיר פה הרבה אנשים, בזמן שכתבתי פה היינו איזה 7 אנשים אני חושב....
טוב בכל מקרה, אני מקווה שיצא לי לרשום פה יותר עכשיו!
בכל מקרה אם מעניין את מישו מה קורה איתי כרגע - אני סיימתי תיכון מתגייס לצערי ב24 במרץ..אני כרגע עובד בסקרים..יוצא בד"כ בימי חמישי לגת-רימון וביום שבת לדום (מסיבות חיילים..)
עדיין המצב בארץ על הפנים בכל המסיבות האלו שומעים את אותם שירים מיינסטרימים מסריחים..אבל זה נושא לטופיק אחר..
:rolleyes:
האמת היא שהסגנון שלי קצת השתנה בשנה האחרונה.. פעם הייתי חולה על הטראנס המלודי האירופאי של טאנל טראנס פורס ופרי קורסטן וכל הדיג'איים ההולנדים..:) אבל היום אני יותר שומע פרוגרסיב-האוס וטיפה גרוב/ניו-יורק ..אבל עדיין הדיג'יי שאני הכי אוהב הוא ארמין ואן בורן, אין הבןאדם הזה פשוט גאון...
:D
והאמנים שאני כרגע הכי אוהב הם סשה וג'יימס הולדן. האלבום של סשה פשוט מדהים לדעתי..במיוחד הקטע "בלודלוק"!!! :)
אני גם חולה על האחים פלאש הישראלים, כשהייתי באילת לפני 4 חודשים פגשתי אותם בחוף פאפאיה ודיברתי איתם איזה שעתיים והם סיפרו לי על כל מיני קטעים שהולכים לצאת ועל כל מיני לייבלים אבל זה גם נושא לטופיק אחר!
טוב אז תרשמו תגובות, במיוחד כל ה"חדשים" שנכנסו לפורום בשנה האחרונה..
;) ;) ;)
אה יש סמיילים חדשים אני רואה :gsmile: |
|
|
| YuVaL |
הופהההההההההההההההההההההההההההההההה
תראו מי חזר......
הגיע הזמן ת'לא חושב אחי!?!?
מושמן... בטח צח!
:D
אז
Welcome Back Man!!!!!! |
|
|
| Sniper |
שלום אחי אני אלעדד
אני אישית לא מכיר אותך אבל אני בטוח שיצא לי להכיר אותך בתקופה שתיהיה פה
תרשה לעצמך ליכתוב פוסט בסטיקי
Meet The......
ככה שכולם ידעו מי מו ומה אתה
:P |
|
|
| MoSH_MaN |
ירון אח שלייייייייייייי
כן חשבתי על זה שהוא נעלם והגיע הזמן להחזיר אותי לכאן!
ברוך הבא
מורן הולך להיות שמח
:p
גם אצלי בערך השתנה הסגנון
אני ממש אוהב פרוגרסיב
יותר בתחום של הארי למון
אבל גם דיפ טובים
אבל אני עדיין מכור להארדסטייל
וגם קלאב טראנס ואפיק זה טוב |
|
|
| DjChook |
בנזונהההה
ב 8 ימים הקדמת אותי בהצטרפות שלך ל
TA !!!
נו טוב, נחיה עם הבושה בסתר....
אחי אני חן, או צ'וק
ואלה אין לי זכרונות ממך, כנראה בתקופה שהיית אני לא הייתי
מקווה שתכנס יותר עכשיו
סלאמת |
|
|
| luckystrike |
woooooooooooooooot !!!!!
אח שלו !!!!!!!!!!!!!!!!!
דמעות בעיני ... :tongue3
מה המצב ???
יו איזה זיכרונות יא אללה ...
שמח לשמוע שהכל טוב איתך ?
אתה יודע לאן אתה הולך להתגייס - או מה הפרופיל ?
אם תהיה היום בדום יש מצב שאני גם יהיה .
ואני חושב שאצל כולם השתנה משהוא בתפיסה של אפיק ופרוגרסיב ...
אחי אני זז לאכול - תשאר פה אה ? |
|
|
| Hell_Copter |
מה המצב אחי?
לא יודע אם אתה זוכר אותי כי הצטרפתי ממש לפני שאתה עפת מפה אבל בכל מקרה... אני רועי
וואי אנחנו פול אנשים פה והישנים חוזרים
*Hint* נמרוד *Hint* |
|
|
| oDrori |
יאללה שמישהו ייתן הודעה לטו טול באייסי שיחזור
:)
ירון שלומות, ראיתי כמה פוסטים שלך פה כשהסתכלתי על טרדים ישנים, סבבה לראות אותך חוזר
:)
אני עודד
נבלה וספאמר לשירותך
תהנה פה! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
אני עודד
נבלה וספאמר לשירותך
|
עכשיו אתה נבלה אה...
חשבתי שאתה סתם בנזונה :D |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
עכשיו אתה נבלה אה...
חשבתי שאתה סתם בנזונה :D |
עבדתי עלייך!
(מה שמחזיר אותי להיות סתמבנזונה) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
עבדתי עלייך!
(מה שמחזיר אותי להיות סתמבנזונה) |
חחחחחחחח איזה חולה נפש אתה!!!
גילי מקבלים אותו לאגודה!! |
|
|
| Tarantula |
שללוםםםםםם ירון!@!!@$%@#$^:D :D :D :D
ברוך השב לפורום!!!
מה המצב ??
אני אלונה, הבתתתת השולטת של הפפוורוום!!!!@!$:D :D :D :D :D :crazy: :crazy: :haha: :stongue: |
|
|
|
|