return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
הלו אנשים.. (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
אלונה כבר הסברנו לך שאת שולטת רק בגלל שאין תחרות
Tarantula
quote:
Originally posted by DjChook
אלונה כבר הסברנו לך שאת שולטת רק בגלל שאין תחרות


אני הייתי השולטת גם אם הייתה פה תחרות אז.. שששששששששששששששש....



ו..
פשושים לנצח!!!!:D :D :D :D :D
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחח איזה חולה נפש אתה!!!
גילי מקבלים אותו לאגודה!!



ואיתי לא מתיעצים?????:D :D :D:(
Trance man
quote:
Originally posted by luckystrike
woooooooooooooooot !!!!!

אח שלו !!!!!!!!!!!!!!!!!

דמעות בעיני ... :tongue3
מה המצב ???

יו איזה זיכרונות יא אללה ...
שמח לשמוע שהכל טוב איתך ?
אתה יודע לאן אתה הולך להתגייס - או מה הפרופיל ?
אם תהיה היום בדום יש מצב שאני גם יהיה .

ואני חושב שאצל כולם השתנה משהוא בתפיסה של אפיק ופרוגרסיב ...

אחי אני זז לאכול - תשאר פה אה ?


מה קורה גבר! :D
אני מתגייס לקרבי עם פרופיל 97, אני כנראה הולך לטחון..!
אבל..נקוה לטוב!
והיום אני לא יוצא לדום כי יש לי חבר שמתגייס מחר אז אני הולך איתו לבקו"ם..
אבל תהנה אחי :)

אגב אם מישו רוצה לדבר איתי באיסיקיו מספרי הוא 15682105


נעים מאוד להכיר את כל הטראנס-אדיקטס פה..:)
יפה לראות פה בחורה, הגיע הזמן שבנות ישמעו קצת מוזיקה טובה...:p
סתם בזמן האחרון אני רואה באמת עוד ועוד בנות שמתחילות להחשף למוזיקה אלקטרונית.. הגיע הזמן..:D
luckystrike
quote:
Originally posted by Trance man
מה קורה גבר! :D
אני מתגייס לקרבי עם פרופיל 97, אני כנראה הולך לטחון..!
אבל..נקוה לטוב!
והיום אני לא יוצא לדום כי יש לי חבר שמתגייס מחר אז אני הולך איתו לבקו"ם..
אבל תהנה אחי :)

אגב אם מישו רוצה לדבר איתי באיסיקיו מספרי הוא 15682105


נעים מאוד להכיר את כל הטראנס-אדיקטס פה..:)
יפה לראות פה בחורה, הגיע הזמן שבנות ישמעו קצת מוזיקה טובה...:p
סתם בזמן האחרון אני רואה באמת עוד ועוד בנות שמתחילות להחשף למוזיקה אלקטרונית.. הגיע הזמן..:D


יא - אללה פתאום אני רואה גם אתה וגם
Dj-2TaLL
מסומנים כמחוברים באותו זמן ...
איזה יופי :)
שוב דמעות...
MEMORIES ....

אתה מתכוון להישאר פה קצת ולכתוב מדי פעם ?
איפה הדיונים של הימים ההם ...
לאן נעלמת לכ"כ הרבה זמן ?
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by luckystrike
יא - אללה פתאום אני רואה גם אתה וגם
Dj-2TaLL
מסומנים כמחוברים באותו זמן ...
איזה יופי :)
שוב דמעות...
MEMORIES ....



אוי וזה מה שאני רוצה!!
חחח לשמח אותך חחח

אני עם כל המאמצים להחזיר כל מיני אנשים ואף אחד לא מתייחס :sadgreen: :toothless
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אוי וזה מה שאני רוצה!!
חחח לשמח אותך חחח

אני עם כל המאמצים להחזיר כל מיני אנשים ואף אחד לא מתייחס :sadgreen: :toothless

אחי שמתי לב !!!
ואללה - שישארו פה רק :)

כוס אמק ואללה אם כל הותיקים היו נשארים היינו ענקיים !

THANKX TO MOSH AGAIN... :crazy:
HyPeRSoNiC
היי
נעים מאוד
אני אורן....

אמממממ....... מה קרה נטשת את הפורום???
luckystrike
נעלם ...
כמו הרוח ...

I NEED A TISHU
או איך שלא כותבים את זה
Trance man
quote:
Originally posted by luckystrike
נעלם ...
כמו הרוח ...

I NEED A TISHU
או איך שלא כותבים את זה


חחח לא..
תשמע, כמו שאמרתי למוש, אני לא נכנסתי לפה איזה חודש כי הייתי עסוק ואז ראיתי שהרבה השתנה נוספו הרבה חדשים ולא הספקתי לעקוב אחרי כל ההודעות אז עם הזמן באמת דיי נטשתי......
אבל אני יכנס יותר עכשיו!



מורן היית באיה נאפה?? :D
גם אני הייתי שם השנה,
מתי היית??? :happy2:

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Trance man
מורן היית באיה נאפה?? :D
גם אני הייתי שם השנה,
מתי היית??? :happy2:


חחחח התמונות שהוא שם....
הוא היה שם מלפני שנתיים נראה לי
luckystrike
quote:
Originally posted by Trance man
מורן היית באיה נאפה?? :D
גם אני הייתי שם השנה,
מתי היית??? :happy2:


כן כמו שרועי אמר הייתי לפני שנתיים ...

היה עננננק !
איזה פצצה של מקום - נראה לי היה יותר
כייף מכוס וכאלה ...

השכרתם שם אופנועים ?

הייתם ב
SQUERE ?
יא אללה פשוט ענק ...

אם לא היית ב
CASTLE
אז לא היית באיה נאפה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement