return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
כנס לפורומים של הפולס
View this Thread in Original format
oDrori
Polls, Polls, Polls
חבר'ה הייתי מה זה שמח לראות אותכם בפורומים של הפולס, גם המוזיקה וגם הכל דבר, לדעתי אלה נושאים הכי כיפיים לדסקס, מה גם שפול עצמו, בעיק בפורום סקרים של כל דבר, הוא מלכתחילה טרד של ספאם ככה שאתה יכול להמשיך לדבר על הנושא הלא קשור ולעשות שכונה כמו שאנחנו אוהבים
:)

אני כספאמר לא קטן בפורומים האלה הייתי שמייח לראות אותכם


ובכלל
הייתי שמח לראות יותר מהאנשים שפה בפורומים הבינלאומיים, אתם חסרים לי שם... חוץ ממוש רועי ולפעמים יובל אני לא רואה חבר'ה יוצאים מפה יותר מדי, ואם כבר לגלוש לקטע של הספאם אז ככל שהפוסטים ירוכזו פה פחות, פחות ספאם יהיה פה כי לזיין שכל אפשר גם בין יבשות!!!!


יאללה פורום איי אל טי איי, להתחיל בייצוא מאסיבי!
warpedd_
איך עושים את זה...

**CLOSED**:D
oDrori
סקרו יו היפי
DjChook
אני מדי פעם יוצא

לרוב ל
HUMOR
אבל בעיקרון אין לי כח לקרוא הרבה אנגלי
ולמשל ה
CHILL OUT

כל חמש דקות מופצץ בעשרות הודעות שאין לי כח לקרוא בכלל
MoSH_MaN
תודה על העצה...

ביי

:wtf: :wtf: :wtf:
HyPeRSoNiC
אחי
אני נכנס לפורומים אחרים כל הזמן

אני כל הזמן הולך לפורום של ההומור
והפורום של הדי ג'ייז............
וגם מדי פעם בפורום של הפוליטיקה........

אמ...... לסקרים אני בזמן האחרון לא נכנס.... אבל אני יתחיל להיכנס יותר.....
Hell_Copter
אני בעקרון רק יוצא לפורום של הניו ריליסס ולפורום של המודים (שלכם לא אומר כלום) אבל לפעמים אם יש לי זמן ולא עמוס פה אז למיוזיק דיסקשן
אבל זה לעתים רחוקות
luckystrike
אני דווקא כן יוצא לפעמים ...
פעם יצאתי יותר בכל אופן ...

אבל לאחרונה מדי פעם אני שם פוסט במיוזיק סקשן ...

וכמו שרועי אמרר בפורום של המודים
ומדי פעם בעוד איזה פורום נסתר פה
(יובל מבין נראה לי)

.
YuVaL
quote:
Originally posted by luckystrike
אני דווקא כן יוצא לפעמים ...
פעם יצאתי יותר בכל אופן ...

אבל לאחרונה מדי פעם אני שם פוסט במיוזיק סקשן ...

וכמו שרועי אמרר בפורום של המודים
ומדי פעם בעוד איזה פורום נסתר פה
(יובל מבין נראה לי)

.


:)
אני מדי פעם יוצא
פעם הייתי יוצא פול
עוד לפני שהיה את
ILTA
הייתי פוללללללללל ב
MUSIC DISCUSSION
ובכל השאר..

עכשיו אני גם פה בקושי
luckystrike
quote:
Originally posted by YuVaL
:)
אני מדי פעם יוצא
פעם הייתי יוצא פול
עוד לפני שהיה את
ILTA
הייתי פוללללללללל ב
MUSIC DISCUSSION
ובכל השאר..

עכשיו אני גם פה בקושי


יא חרא - איפה אתה באמת ???
יא חמור לא מספיק אתה בחופש כל היום ???

Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
יא חרא - איפה אתה באמת ???
יא חמור לא מספיק אתה בחופש כל היום ???


איזה חופש אחי...
יש לו לימודים לדוקטורט עכשיו... אין לך מושג איזה לחץ אדיר עכשיו יש עליו!
זה קשה גם ללמוד גם ללמד וגם לפרנס משפחה בו זמנית!!
יובל כנס לפה יותר!!!!!!
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
איזה חופש אחי...
יש לו לימודים לדוקטורט עכשיו... אין לך מושג איזה לחץ אדיר עכשיו יש עליו!
זה קשה גם ללמוד גם ללמד וגם לפרנס משפחה בו זמנית!!
יובל כנס לפה יותר!!!!!!


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:crazy: :tongue3 :tongue2 :haha: :haha: :haha:

יובל יא סאן אוף א ביצ' מה אתה מנסה להיות כמו
אריאל ???

דרך אגב אתה נכנס בכלל לפורום של המודים למה אני לא רואה אותך שם בכלל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement