|
3-0-0-0
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
WOOOOT WOOOOOOOOOOT
כל אחד מתבקש לשים את
NO MORE RAIN
בווליום גבוה
TA TA TA TA TA TA TA
TA TA TA TA
TA TA TA TA TA TA TA TA TA
TA TA TA TA
TA TA TA TA TA TA TA TA
כן איזה התרגשות - WOOPY
הגעתי ל 3000
פוסטים
:):):):):):):) |
|
|
| MoSH_MaN |
הומו
פיספסת!!!!111
חחחח
שיהיה לך במזל |
|
|
| Hell_Copter |
מזל טוב אח שלה!!!!
שיהיה לך עד פי 7 ורבע מזה!!
בעצם אפילו 8 :stongue: |
|
|
| ripcurl |
מזל טוב אחי
עד 120
בעצם במקרה שלך
12000 |
|
|
| MasterP |
מזל טוב מורן...
תארגן שכל פוסט שאתה שם יכניס לך כסף ככה תוכל להתעשר מהר
**edit**
והחלפתי את
no more rain
ב-
loud & proud (dj isaac)
ta, ta ta ta. ta ta ta ta taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
| HyPeRSoNiC |
מזל טוב אחי
אם היה לך שקל לכל פוסט
היית כבר סוגר את העמותה שלך
;) |
|
|
| Sniper |
מזל טובבבבבב אח שלי
אוהב אותך |
|
|
| NeMeSiS1234 |
טוב גבר אז באמת שמזל טוב
3000 זה המווווווווווווון |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
טוב גבר אז באמת שמזל טוב
3000 זה המווווווווווווון |
אם לא היה גיוס אני מניח שהייתי עם רועעי עכשיו
:)
בכל אופן תודה אנשים !
אוהב אותכם !
מתנה - תנסו לארגן לי תמונות זימה של מאאאריצה
PLLLLZ ! |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אם לא היה גיוס אני מניח שהייתי עם רועעי עכשיו
:)
בכל אופן תודה אנשים !
אוהב אותכם !
מתנה - תנסו לארגן לי תמונות זימה של מאאאריצה
PLLLLZ ! |
חחחחחחחחחח..... שרווטטטטטטט!!#@!#:crazy: :crazy: :haha: :stongue:
מממזזללל טטטטוווובבבב גגבבררר!@#$@!:D :D :tongue2 :tongue3  |
|
|
| MoSH_MaN |
מורן מה עשית ממנה
מזכירה לי את דנה מודן
מיה לעמות זאת....
:eyespop: :eyespop: :eyespop:
EDIT:
מריצה נולדה ב84
ומיה ב87
אההההההההה
שנה מתחת לשנינו
אתה בא לספרד? :p |
|
|
| Hell_Copter |
מיה הזאת באמת כוסית
מריצה?! נראית יותר כמו מריצה אחי... |
|
|
|
|