|
רק רציתי לשאול מי זה.... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
אין לי שום דבר נגדו..........
פשוט לא יודע
הרוב קומבינות |
|
|
| Sniper |
| מה אני יגיד לך מורן אתה צודק אבל הוא דפוקק כי הוא לא מבין שאנשים חופשי צוחקים עליו... והוא דופק להם דין וחשבוןן שתדע לך שהוא גם הישתתף בתחרות של בי יו איפה שאודי זכה מקום 1 אבל הוא זכה באחד המקומות האחרונים אם אני לא טועה חבר שלי זכה מקום 3 |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Sniper
מה אני יגיד לך מורן אתה צודק אבל הוא דפוקק כי הוא לא מבין שאנשים חופשי צוחקים עליו... והוא דופק להם דין וחשבוןן |
לא התכוונת "הוא לא דופק להם דין וחשבון" ??? יענו
הוא עושה בכל זאת מה שהוא אוהב למרות מה שמטונפים אומרים עליו |
|
|
| Sniper |
לא אחי שאומרים לו משו הוא פשוט מתחיל להסביר למה כמה מי מו מה כאילו צוחקים עליו והוא עוד אומר להם משפטים כמו
"מה אני מעדיף לתקלט ולא לקבל כסף על העבודה שלי"
קיצר כאלה דברים בכל אופן הוא משפיל תעצמו |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Sniper
לא אחי שאומרים לו משו הוא פשוט מתחיל להסביר למה כמה מי מו מה כאילו צוחקים עליו והוא עוד אומר להם משפטים כמו
"מה אני מעדיף לתקלט ולא לקבל כסף על העבודה שלי"
קיצר כאלה דברים בכל אופן הוא משפיל תעצמו |
אני מבין מה אתה אומר
אבל זה עניין לדעתי של איך אתה מסתכל על זה
אני דווקא רואה אותו בתור גבר
תאמין לי בסוף כמה שיצחקו עליו יכירו אותו
...
לוקח זמן אבל רואים תשם פה לרבע שעה ושם לחצי שעה
ואז איזה מסיבה מעפנה קטנה בהתנדבות
ושעה שם ולאט לאט מתקדמים העינינים ... |
|
|
| Sniper |
| יכול להיות שאתה צודק ואם כן אז סבבה שיהיה לו בהצלחהה |
|
|
| ripcurl |
שמעו,
אני לא ממש יודע איך הוא היום
מה שאני כן יודע זה שתחילת הדרך שלו
ממש ממש ממש בהתחלה
אני והוא היינו דיי חברים והוא היה יוצא איתי ועם חברים שלי לדיסקוטקים
ואז הוא התחיל לתקלט
את כל המוזיקה שלו הוא השיג ממני וחבר שלי
הכל!
הילד לא ידע מה זה טראנס
היה לו על המחשב את
now 2
וזהו...
עכשיו לפי מה שהבנתי, הוא כבר בסדר,
אבל גם הבנתי שכשרון אין לו... |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אני מבין מה אתה אומר
אבל זה עניין לדעתי של איך אתה מסתכל על זה
אני דווקא רואה אותו בתור גבר
תאמין לי בסוף כמה שיצחקו עליו יכירו אותו
...
לוקח זמן אבל רואים תשם פה לרבע שעה ושם לחצי שעה
ואז איזה מסיבה מעפנה קטנה בהתנדבות
ושעה שם ולאט לאט מתקדמים העינינים ... |
יש בדבריך משהו..... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by ripcurl
עכשיו לפי מה שהבנתי, הוא כבר בסדר,
אבל גם הבנתי שכשרון אין לו... |
היום הוא התחיל לנגן ניו יורק אהוס ובאמת אין לו כישרון |
|
|
| Scorchio |
טוב קודם כל הילד הזה נעל
הוא לא יודע למקסס
אני אשכרה מיקססתי לו טראקים במימד
דבר שני כל החומר שלו הוא ניגן מהדיסקים שלי ושלו ישבו בצד
דבר שלישי הוא לא מקבל כסף
דבר רביעי הוא עולה רק בקומבינות ורק אם הוא מביא יותר מ 100 אנשים למסיבה. |
|
|
| fishfish |
מה שנקרא בשפה של הכרכומניקים,
"שמח"....
ועוד המנון מההוויה הכרכומניקית:
"אוכל, אוכל, אוכל ושתייה (תלבישו על זומביניישן, ותוסיפו מחיאות כפיים"
"ארטיק אסקימו לימון קסטה קרח !!!, ואז כל הנוכחים עונים: "קרח" !!! |
|
|
| MoSH_MaN |
מפסיק ללכלך עליו........
נראה לי זה הספיק
mods are welcome to close the theard :) |
|
|
|
|