return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
רק רציתי לשאול מי זה.... (pg. 2)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
אין לי שום דבר נגדו..........

פשוט לא יודע

הרוב קומבינות
Sniper
מה אני יגיד לך מורן אתה צודק אבל הוא דפוקק כי הוא לא מבין שאנשים חופשי צוחקים עליו... והוא דופק להם דין וחשבוןן שתדע לך שהוא גם הישתתף בתחרות של בי יו איפה שאודי זכה מקום 1 אבל הוא זכה באחד המקומות האחרונים אם אני לא טועה חבר שלי זכה מקום 3
luckystrike
quote:
Originally posted by Sniper
מה אני יגיד לך מורן אתה צודק אבל הוא דפוקק כי הוא לא מבין שאנשים חופשי צוחקים עליו... והוא דופק להם דין וחשבוןן


לא התכוונת "הוא לא דופק להם דין וחשבון" ??? יענו
הוא עושה בכל זאת מה שהוא אוהב למרות מה שמטונפים אומרים עליו
Sniper
לא אחי שאומרים לו משו הוא פשוט מתחיל להסביר למה כמה מי מו מה כאילו צוחקים עליו והוא עוד אומר להם משפטים כמו
"מה אני מעדיף לתקלט ולא לקבל כסף על העבודה שלי"
קיצר כאלה דברים בכל אופן הוא משפיל תעצמו
luckystrike
quote:
Originally posted by Sniper
לא אחי שאומרים לו משו הוא פשוט מתחיל להסביר למה כמה מי מו מה כאילו צוחקים עליו והוא עוד אומר להם משפטים כמו
"מה אני מעדיף לתקלט ולא לקבל כסף על העבודה שלי"
קיצר כאלה דברים בכל אופן הוא משפיל תעצמו

אני מבין מה אתה אומר
אבל זה עניין לדעתי של איך אתה מסתכל על זה

אני דווקא רואה אותו בתור גבר
תאמין לי בסוף כמה שיצחקו עליו יכירו אותו
...
לוקח זמן אבל רואים תשם פה לרבע שעה ושם לחצי שעה
ואז איזה מסיבה מעפנה קטנה בהתנדבות
ושעה שם ולאט לאט מתקדמים העינינים ...
Sniper
יכול להיות שאתה צודק ואם כן אז סבבה שיהיה לו בהצלחהה
ripcurl
שמעו,
אני לא ממש יודע איך הוא היום
מה שאני כן יודע זה שתחילת הדרך שלו
ממש ממש ממש בהתחלה
אני והוא היינו דיי חברים והוא היה יוצא איתי ועם חברים שלי לדיסקוטקים
ואז הוא התחיל לתקלט
את כל המוזיקה שלו הוא השיג ממני וחבר שלי
הכל!
הילד לא ידע מה זה טראנס
היה לו על המחשב את
now 2
וזהו...

עכשיו לפי מה שהבנתי, הוא כבר בסדר,
אבל גם הבנתי שכשרון אין לו...
elad11
quote:
Originally posted by luckystrike
אני מבין מה אתה אומר
אבל זה עניין לדעתי של איך אתה מסתכל על זה

אני דווקא רואה אותו בתור גבר
תאמין לי בסוף כמה שיצחקו עליו יכירו אותו
...
לוקח זמן אבל רואים תשם פה לרבע שעה ושם לחצי שעה
ואז איזה מסיבה מעפנה קטנה בהתנדבות
ושעה שם ולאט לאט מתקדמים העינינים ...


יש בדבריך משהו.....
Sniper
quote:
Originally posted by ripcurl
עכשיו לפי מה שהבנתי, הוא כבר בסדר,
אבל גם הבנתי שכשרון אין לו...


היום הוא התחיל לנגן ניו יורק אהוס ובאמת אין לו כישרון
Scorchio
טוב קודם כל הילד הזה נעל
הוא לא יודע למקסס
אני אשכרה מיקססתי לו טראקים במימד
דבר שני כל החומר שלו הוא ניגן מהדיסקים שלי ושלו ישבו בצד
דבר שלישי הוא לא מקבל כסף
דבר רביעי הוא עולה רק בקומבינות ורק אם הוא מביא יותר מ 100 אנשים למסיבה.

fishfish
מה שנקרא בשפה של הכרכומניקים,
"שמח"....

ועוד המנון מההוויה הכרכומניקית:
"אוכל, אוכל, אוכל ושתייה (תלבישו על זומביניישן, ותוסיפו מחיאות כפיים"

"ארטיק אסקימו לימון קסטה קרח !!!, ואז כל הנוכחים עונים: "קרח" !!!
MoSH_MaN
מפסיק ללכלך עליו........

נראה לי זה הספיק

mods are welcome to close the theard :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement