return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
רק רציתי לשאול מי זה....
View this Thread in Original format
fishfish
http://www.layla.co.il/galleries/Cl...2465/Big/24.jpg
http://www.layla.co.il/galleries/Cl...2465/Big/27.jpg

מהפורום לא???
פעם זכרתי את השם עכשיו כבר לא,
בקיצור אם אתה מהפורום, אז כל הכבוד על העובדה שתיקלטת ב
TLV!

חג שמח לכולם...
MoSH_MaN
זה ניר גולדשלאגר

ולא זכור לי שהוא היה מהפורום

אני מכיראיתו לא ממש מדבר איתו

אבל מכיר את החברים שלו שגם באותו עסק כזה
fishfish
חשבתי שזה רונן או אריאל, או ...
שכחתי את השמות של חברי הפורום...
fishfish
הייתי שמח לתקלט שם...
MoSH_MaN
שמע עזוב שאני יפסר לך עכשיו את כל הקומבינות שהוא עושה

חפיף
fishfish
הוא יוצא עם הבת של מנהל המועדון או משהו כזה???
ripcurl
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
שמע עזוב שאני יפסר לך עכשיו את כל הקומבינות שהוא עושה

חפיף


אולי תספר לו בכל זאת
זה מצחיק לאללה
MoSH_MaN
חחח עזוב


לייחצן בשביל לקבל דקות.......פחחח
HyPeRSoNiC
ספר ספר אחי.....
גם אני רוצה לשמוע.... :D
Sniper
טוב אם מוש לא רוצה לספר אני יספר אני מכיר אותו לא טובב אבל מכיר אותו כאילו מדברים פה ושםם בהוקצור הוא מיחצן בשביל שיתנו לו לתקלט כמו שהבנתי בלי כסף גםם.. כאילו הוא מביא אנשים ועובד למסיבה חזקק כמו לא יודע מה בתנאי שיתנו לו לעלות לאיזה 15 דקות ככה ותאמת שזאת פעם שנייה אני חושב שהוא מתקלט במועדון אחרי שהבטיחו לו אני זוכר שהייתי איתו בקשר פעם יותר טוב הלכתי כמה פעמים למסיבות שהוא היה "אמור לתקלט" ובכל אופן תמיד העלו אותו לפנות בוקר שכבר אין אף אחדד או שהוא לא היה עולה ביכלל

Hell_Copter
במסיבה אז במימד החמישי שצח תקלט הוא גם תקלט שם
נראה לי יצא לצח לדבר איתו קצת...
luckystrike
quote:
Originally posted by Sniper
טוב אם מוש לא רוצה לספר אני יספר אני מכיר אותו לא טובב אבל מכיר אותו כאילו מדברים פה ושםם בהוקצור הוא מיחצן בשביל שיתנו לו לתקלט כמו שהבנתי בלי כסף גםם.. כאילו הוא מביא אנשים ועובד למסיבה חזקק כמו לא יודע מה בתנאי שיתנו לו לעלות לאיזה 15 דקות ככה ותאמת שזאת פעם שנייה אני חושב שהוא מתקלט במועדון אחרי שהבטיחו לו אני זוכר שהייתי איתו בקשר פעם יותר טוב הלכתי כמה פעמים למסיבות שהוא היה "אמור לתקלט" ובכל אופן תמיד העלו אותו לפנות בוקר שכבר אין אף אחדד או שהוא לא היה עולה ביכלל


תאמין לי אני מעריך אותו
אין מה לעשות לפעמים רק ככה אפשר להתקדם ...

תאמין לי כנראה הוא ממש אוהב את זה
שיהיה לו לבריאות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement