|
רק רציתי לשאול מי זה....
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
זה ניר גולדשלאגר
ולא זכור לי שהוא היה מהפורום
אני מכיראיתו לא ממש מדבר איתו
אבל מכיר את החברים שלו שגם באותו עסק כזה |
|
|
| fishfish |
חשבתי שזה רונן או אריאל, או ...
שכחתי את השמות של חברי הפורום... |
|
|
| fishfish |
| הייתי שמח לתקלט שם... |
|
|
| MoSH_MaN |
שמע עזוב שאני יפסר לך עכשיו את כל הקומבינות שהוא עושה
חפיף |
|
|
| fishfish |
| הוא יוצא עם הבת של מנהל המועדון או משהו כזה??? |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
שמע עזוב שאני יפסר לך עכשיו את כל הקומבינות שהוא עושה
חפיף |
אולי תספר לו בכל זאת
זה מצחיק לאללה |
|
|
| MoSH_MaN |
חחח עזוב
לייחצן בשביל לקבל דקות.......פחחח |
|
|
| HyPeRSoNiC |
ספר ספר אחי.....
גם אני רוצה לשמוע.... :D |
|
|
| Sniper |
| טוב אם מוש לא רוצה לספר אני יספר אני מכיר אותו לא טובב אבל מכיר אותו כאילו מדברים פה ושםם בהוקצור הוא מיחצן בשביל שיתנו לו לתקלט כמו שהבנתי בלי כסף גםם.. כאילו הוא מביא אנשים ועובד למסיבה חזקק כמו לא יודע מה בתנאי שיתנו לו לעלות לאיזה 15 דקות ככה ותאמת שזאת פעם שנייה אני חושב שהוא מתקלט במועדון אחרי שהבטיחו לו אני זוכר שהייתי איתו בקשר פעם יותר טוב הלכתי כמה פעמים למסיבות שהוא היה "אמור לתקלט" ובכל אופן תמיד העלו אותו לפנות בוקר שכבר אין אף אחדד או שהוא לא היה עולה ביכלל |
|
|
| Hell_Copter |
במסיבה אז במימד החמישי שצח תקלט הוא גם תקלט שם
נראה לי יצא לצח לדבר איתו קצת... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Sniper
טוב אם מוש לא רוצה לספר אני יספר אני מכיר אותו לא טובב אבל מכיר אותו כאילו מדברים פה ושםם בהוקצור הוא מיחצן בשביל שיתנו לו לתקלט כמו שהבנתי בלי כסף גםם.. כאילו הוא מביא אנשים ועובד למסיבה חזקק כמו לא יודע מה בתנאי שיתנו לו לעלות לאיזה 15 דקות ככה ותאמת שזאת פעם שנייה אני חושב שהוא מתקלט במועדון אחרי שהבטיחו לו אני זוכר שהייתי איתו בקשר פעם יותר טוב הלכתי כמה פעמים למסיבות שהוא היה "אמור לתקלט" ובכל אופן תמיד העלו אותו לפנות בוקר שכבר אין אף אחדד או שהוא לא היה עולה ביכלל |
תאמין לי אני מעריך אותו
אין מה לעשות לפעמים רק ככה אפשר להתקדם ...
תאמין לי כנראה הוא ממש אוהב את זה
שיהיה לו לבריאות |
|
|
|
|