|
הסט אתמול של אינפקטד משרום ברדיו בי יו! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
אחי היא בקטע של דייב סימן וכל אלה
ובקטע של פסיכודאלי
וכמובן היא לא יכולה בלי שירי כוסיות ;)
נכון מותק?? |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Scorchio
העיקר לי לא שלחת אה יא מניאק
:\ |
חח אתה לא היית מחובר אח שלי |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Rising
חח אתה לא היית מחובר אח שלי |
וגם אני לא הייתי מחובר?
מתי זה היה? |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Scorchio
יוווווווווו זה היה כזה סופני!!!!!
פשוט ענק
הסט הפסיכו הכי טוב ששמעתי מזה הרבה זמן |
יופי תכאיב לי עוד יותר...:confused:
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אחי היא בקטע של דייב סימן וכל אלה
ובקטע של פסיכודאלי
וכמובן היא לא יכולה בלי שירי כוסיות ;)
נכון מותק?? |
תשמע, כשמציפים אותך בשירי כוסיות פשוט אין לך בררה..:D :happy2:
לא, אבל תאמת יש כמה דברים נחמדים.. |
|
|
| Scorchio |
טוב בעצם מה אני שח לעצמי
שאורן לא ישלח לי לינק אם אני מחובר ויש סט?
בטוח שלא הייתי מחובר! |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Tarantula
יופי תכאיב לי עוד יותר...:confused:
|
איכשהו, המשפט הזה אחוש מגרה אותי כשזה בא ממך... |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by eXeTik
איכשהו, המשפט הזה אחוש מגרה אותי כשזה בא ממך... |
וווווווו..... אתה רוצה להכאיב לי?
עושה לך את זה כשכואב לי? שאני אביא שוט? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
וווווווו..... אתה רוצה להכאיב לי?
עושה לך את זה כשכואב לי? שאני אביא שוט? |
חשבתי שאת לא אוהבת סאדו מאזו ;) |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חשבתי שאת לא אוהבת סאדו מאזו ;) |
אני באמת לא, אבל אני פתוחה לרעיונות חדשים...:D :D :D |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אני באמת לא, אבל אני פתוחה לרעיונות חדשים...:D :D :D |
שלישייה? :D |
|
|
| nimrod levi |
מוש רועי ואלונה?!?
:nervous: :nervous: |
|
|
| DjChook |
הממממ
INTERESTING
תגיד מוש, אתה והתאומה ביחסים פתוחים, או שאתם בקטע של מסורת ? |
|
|
|
|