return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
הסט אתמול של אינפקטד משרום ברדיו בי יו! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
אחי היא בקטע של דייב סימן וכל אלה
ובקטע של פסיכודאלי
וכמובן היא לא יכולה בלי שירי כוסיות ;)
נכון מותק??
Rising
quote:
Originally posted by Scorchio
העיקר לי לא שלחת אה יא מניאק
:\


חח אתה לא היית מחובר אח שלי
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Rising
חח אתה לא היית מחובר אח שלי


וגם אני לא הייתי מחובר?

מתי זה היה?
Tarantula
quote:
Originally posted by Scorchio
יוווווווווו זה היה כזה סופני!!!!!
פשוט ענק
הסט הפסיכו הכי טוב ששמעתי מזה הרבה זמן


יופי תכאיב לי עוד יותר...:confused:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אחי היא בקטע של דייב סימן וכל אלה
ובקטע של פסיכודאלי
וכמובן היא לא יכולה בלי שירי כוסיות ;)
נכון מותק??


תשמע, כשמציפים אותך בשירי כוסיות פשוט אין לך בררה..:D :happy2:
לא, אבל תאמת יש כמה דברים נחמדים..
Scorchio
טוב בעצם מה אני שח לעצמי
שאורן לא ישלח לי לינק אם אני מחובר ויש סט?

בטוח שלא הייתי מחובר!
eXeTik
quote:
Originally posted by Tarantula
יופי תכאיב לי עוד יותר...:confused:


איכשהו, המשפט הזה אחוש מגרה אותי כשזה בא ממך...
Tarantula
quote:
Originally posted by eXeTik
איכשהו, המשפט הזה אחוש מגרה אותי כשזה בא ממך...


וווווווו..... אתה רוצה להכאיב לי?
עושה לך את זה כשכואב לי? שאני אביא שוט?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
וווווווו..... אתה רוצה להכאיב לי?
עושה לך את זה כשכואב לי? שאני אביא שוט?


חשבתי שאת לא אוהבת סאדו מאזו ;)
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חשבתי שאת לא אוהבת סאדו מאזו ;)


אני באמת לא, אבל אני פתוחה לרעיונות חדשים...:D :D :D
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Tarantula
אני באמת לא, אבל אני פתוחה לרעיונות חדשים...:D :D :D


שלישייה? :D

nimrod levi
מוש רועי ואלונה?!?
:nervous: :nervous:
DjChook
הממממ
INTERESTING

תגיד מוש, אתה והתאומה ביחסים פתוחים, או שאתם בקטע של מסורת ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement