return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
הסט אתמול של אינפקטד משרום ברדיו בי יו!
View this Thread in Original format
Flotser
איזה סט בן זונה זה היה !!!
לא שמעתי הכל אבל הם כאלה מלכים , איך שהם משנים את הטראקים ככה בלייב,

למישהו יש את הסט הזה במקרה, אמרו הוא הוקלט מחוות היען...?
MoSH_MaN
אתה נזכר להגיד לי את זה יום אחרי!?

:sadgreen:
NeMeSiS1234
עכשיו אני מבואס
מילא לא שמעתי אותו אבל אתה עוד בא ואומר לי שהוא היה כל כך טוב...
Flotser
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אתה נזכר להגיד לי את זה יום אחרי!?

:sadgreen:


מצטער אחי, אבל גם לי לא היה לי מושג, פשוט הלכנו אתמול עם חברים שלי מכות באוטו איזה מוזיקה לשים ואז חבר שלי התחיל להעביר בין כל התחנות ואז שמעתי צליל נעים :) וצעקתי עליו שיעצור זה איפקטד, ואז הוא בדיוק הגיע אלי הבייתה והדלקתי את הרדיו.... סיפור מעניין בקיצור..
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Flotser
מצטער אחי, אבל גם לי לא היה לי מושג, פשוט הלכנו אתמול עם חברים שלי מכות באוטו איזה מוזיקה לשים ואז חבר שלי התחיל להעביר בין כל התחנות ואז שמעתי צליל נעים :) וצעקתי עליו שיעצור זה איפקטד, ואז הוא בדיוק הגיע אלי הבייתה והדלקתי את הרדיו.... סיפור מעניין בקיצור..



חחח זה בסדר.....
:)
Tarantula
ייייוווווווו... היה אינפקטד ולא שמעתי?!?!?!?!

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Tarantula
ייייוווווווו... היה אינפקטד ולא שמעתי?!?!?!?!

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek:


כן :p
Scorchio
יוווווווווו זה היה כזה סופני!!!!!
פשוט ענק
הסט הפסיכו הכי טוב ששמעתי מזה הרבה זמן
Flotser
quote:
Originally posted by Scorchio
יוווווווווו זה היה כזה סופני!!!!!
פשוט ענק
הסט הפסיכו הכי טוב ששמעתי מזה הרבה זמן


בדיוק אחי!!!
חייבים איכשהו להשיג את זה :wtf: :wtf:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by itamarsan
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


מפתיע אותך שהיא שומעת פסיכודאלי?!
אתה לא מכיר עדיין את החולת נפש הזאת!! :D

Rising
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מפתיע אותך שהיא שומעת פסיכודאלי?!
אתה לא מכיר עדיין את החולת נפש הזאת!! :D


היא מתחילה לאהוב גם פרוגרסיב האוס טהור.
אתמול היה סט עצבני של פרוגרסיב מרוב ההתלהבות
שלחתי את הכתובת לפול אנשים עד שלא נשאר
bendwith
ולא יכולתי לשמוע אות עוד :(
Scorchio
העיקר לי לא שלחת אה יא מניאק
:\
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement