|
הסט אתמול של אינפקטד משרום ברדיו בי יו!
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
איזה סט בן זונה זה היה !!!
לא שמעתי הכל אבל הם כאלה מלכים , איך שהם משנים את הטראקים ככה בלייב,
למישהו יש את הסט הזה במקרה, אמרו הוא הוקלט מחוות היען...? |
|
|
| MoSH_MaN |
אתה נזכר להגיד לי את זה יום אחרי!?
:sadgreen: |
|
|
| NeMeSiS1234 |
עכשיו אני מבואס
מילא לא שמעתי אותו אבל אתה עוד בא ואומר לי שהוא היה כל כך טוב... |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אתה נזכר להגיד לי את זה יום אחרי!?
:sadgreen: |
מצטער אחי, אבל גם לי לא היה לי מושג, פשוט הלכנו אתמול עם חברים שלי מכות באוטו איזה מוזיקה לשים ואז חבר שלי התחיל להעביר בין כל התחנות ואז שמעתי צליל נעים :) וצעקתי עליו שיעצור זה איפקטד, ואז הוא בדיוק הגיע אלי הבייתה והדלקתי את הרדיו.... סיפור מעניין בקיצור.. |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Flotser
מצטער אחי, אבל גם לי לא היה לי מושג, פשוט הלכנו אתמול עם חברים שלי מכות באוטו איזה מוזיקה לשים ואז חבר שלי התחיל להעביר בין כל התחנות ואז שמעתי צליל נעים :) וצעקתי עליו שיעצור זה איפקטד, ואז הוא בדיוק הגיע אלי הבייתה והדלקתי את הרדיו.... סיפור מעניין בקיצור.. |
חחח זה בסדר.....
:) |
|
|
| Tarantula |
ייייוווווווו... היה אינפקטד ולא שמעתי?!?!?!?!
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Tarantula
ייייוווווווו... היה אינפקטד ולא שמעתי?!?!?!?!
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: |
כן :p |
|
|
| Scorchio |
יוווווווווו זה היה כזה סופני!!!!!
פשוט ענק
הסט הפסיכו הכי טוב ששמעתי מזה הרבה זמן |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Scorchio
יוווווווווו זה היה כזה סופני!!!!!
פשוט ענק
הסט הפסיכו הכי טוב ששמעתי מזה הרבה זמן |
בדיוק אחי!!!
חייבים איכשהו להשיג את זה :wtf: :wtf: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by itamarsan
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
מפתיע אותך שהיא שומעת פסיכודאלי?!
אתה לא מכיר עדיין את החולת נפש הזאת!! :D |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מפתיע אותך שהיא שומעת פסיכודאלי?!
אתה לא מכיר עדיין את החולת נפש הזאת!! :D |
היא מתחילה לאהוב גם פרוגרסיב האוס טהור.
אתמול היה סט עצבני של פרוגרסיב מרוב ההתלהבות
שלחתי את הכתובת לפול אנשים עד שלא נשאר
bendwith
ולא יכולתי לשמוע אות עוד :( |
|
|
| Scorchio |
העיקר לי לא שלחת אה יא מניאק
:\ |
|
|
|
|