return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
symphony of love live @99bu
View this Thread in Original format
warpedd_
שמישהו יקליט!!!!!!!!

עכשיו התחיל
הופעה חיה של דיג'יים יחד עם התזמורת הסימפונית
הופעה מוקלטת מחוות רונית

פשוט גדול
luckystrike
quote:
Originally posted by warpedd_
שמישהו יקליט!!!!!!!!

עכשיו התחיל
הופעה חיה של דיג'יים יחד עם התזמורת הסימפונית
הופעה מוקלטת מחוות רונית

פשוט גדול

תודה אחי !
:)
אני ינסה להתחבר עכשיו דרך האינטרנט ...


EDIT :
בואנה זה ענננננננק !!!!!!!
יא אללה כאילו הם שמעו את החזון שלי מלפני כמה ימים !!!
אלוהי יא אללה !!!
עכשיו יש את הטראק הזה נו הרמיקס לסנטנה !
Sniper
תומר אחי למה לא אמרת קודם הייתי עושה לזה איזה ריפ קטן לחברי
TAIL
luckystrike
quote:
Originally posted by Sniper
תומר אחי למה לא אמרת קודם הייתי עושה לזה איזה ריפ קטן לחברי
TAIL

אחי אתה יכול לעשות עכשיו ???????????????????

אני חייייייב !!!!!!!!!!
זה עננננק !!!
יש מצב ????

EDIT :
פשוטטט ענק !!!
כנסו ל99 אפאם ותחברו !!!
יש את
MONSTERSOUND !!!
איזה טראק !!!
איזה ביצוע יא אללה - אשכרה ראו את החיזיון שלי
אני מגדת עתידות
MoSH_MaN
מה הסטרים?!
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מה הסטרים?!


http://www.bu99fm.co.il/

לך לפה זה ישר בשער !!!
ענננננק אחי !!!
בחיים לא שמעתי כזה דבר !!!
אאאאאההההההה
nesher
בוידאו זה נראה כאילו איזה קופיף קטן יושב לו על המיקסר
ובקושי עושה משהו
זה לייב?
מה הולך פה?
luckystrike
quote:
Originally posted by nesher
בוידאו זה נראה כאילו איזה קופיף קטן יושב לו על המיקסר
ובקושי עושה משהו
זה לייב?
מה הולך פה?


חחחחח
מה קופיף יא מעפן !!!
שמעת את המעבר ל
MONSTERSOUND !!!
עעעעננננק

וזה לא לייב - מוקלט ... נראה לי מלפני כמה שבועות ...
nesher
טוב אני מבין שזה באולפן לא קשור
אז קיצר
זה חזק לאללללהההה
ממש החזון שלך מורן, אבל ממש
כאילו מישהו ראה את זה בפורום ועשה את זה
עולה לי שם , אבל לא נראה לי
טוב קיצר
זה חזקקקקקקקקקקקקק
nesher
quote:
Originally posted by luckystrike
חחחחח
מה קופיף יא מעפן !!!
שמעת את המעבר ל
MONSTERSOUND !!!
עעעעננננק

וזה לא לייב - מוקלט ... נראה לי מלפני כמה שבועות ...


חחחחחח
תרגע , רק אמרתי מה אני רואה, אמרתי שזה מגעיל?
כאילו אתה מאוהב בבן-אדם או משהו
אתה רוצה אני יסדר לך משהו איתו?
:haha: :happy2: :tongue3 :crazy: :tongue2

*edit*

נ.ב
איזה טראק זה עכשיו עם הבחורה?

Sniper
אין מצב מורן אחיי הייתם אומרים לי מיקודם כאילו אפילו 15 דקות לפני הייתי מארגן משו טוב כזה
אבל אני חייב לציין שזה ליגההההה איוןןןןןןןןןןןןןןןן סופנייייי
בטח זאת היתה מסיבה כ"כ טובבבההה
luckystrike
אני חושב שנגמר הקטע של הפילהרמוני
לא בטוח...

אמרו עכשיו
"אתם מקשיבים לדיג'יי
JUSTIN K
שהוקלט מחוות רונית "

והוא תותח אגב - אני מכיר שתיים שלוש טראקים שלו ושל
עוד אחד
הוא ממש טוב...
גם התיקלוט נחמד - פרוגרסיב נחמד לאללה

מישהוא יודע עם זה עדיין עם הפילהרמונית ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement