|
symphony of love live @99bu
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
שמישהו יקליט!!!!!!!!
עכשיו התחיל
הופעה חיה של דיג'יים יחד עם התזמורת הסימפונית
הופעה מוקלטת מחוות רונית
פשוט גדול |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by warpedd_
שמישהו יקליט!!!!!!!!
עכשיו התחיל
הופעה חיה של דיג'יים יחד עם התזמורת הסימפונית
הופעה מוקלטת מחוות רונית
פשוט גדול |
תודה אחי !
:)
אני ינסה להתחבר עכשיו דרך האינטרנט ...
EDIT :
בואנה זה ענננננננק !!!!!!!
יא אללה כאילו הם שמעו את החזון שלי מלפני כמה ימים !!!
אלוהי יא אללה !!!
עכשיו יש את הטראק הזה נו הרמיקס לסנטנה ! |
|
|
| Sniper |
תומר אחי למה לא אמרת קודם הייתי עושה לזה איזה ריפ קטן לחברי
TAIL |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Sniper
תומר אחי למה לא אמרת קודם הייתי עושה לזה איזה ריפ קטן לחברי
TAIL |
אחי אתה יכול לעשות עכשיו ???????????????????
אני חייייייב !!!!!!!!!!
זה עננננק !!!
יש מצב ????
EDIT :
פשוטטט ענק !!!
כנסו ל99 אפאם ותחברו !!!
יש את
MONSTERSOUND !!!
איזה טראק !!!
איזה ביצוע יא אללה - אשכרה ראו את החיזיון שלי
אני מגדת עתידות |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מה הסטרים?! |
http://www.bu99fm.co.il/
לך לפה זה ישר בשער !!!
ענננננק אחי !!!
בחיים לא שמעתי כזה דבר !!!
אאאאאההההההה |
|
|
| nesher |
בוידאו זה נראה כאילו איזה קופיף קטן יושב לו על המיקסר
ובקושי עושה משהו
זה לייב?
מה הולך פה? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by nesher
בוידאו זה נראה כאילו איזה קופיף קטן יושב לו על המיקסר
ובקושי עושה משהו
זה לייב?
מה הולך פה? |
חחחחח
מה קופיף יא מעפן !!!
שמעת את המעבר ל
MONSTERSOUND !!!
עעעעננננק
וזה לא לייב - מוקלט ... נראה לי מלפני כמה שבועות ... |
|
|
| nesher |
טוב אני מבין שזה באולפן לא קשור
אז קיצר
זה חזק לאללללהההה
ממש החזון שלך מורן, אבל ממש
כאילו מישהו ראה את זה בפורום ועשה את זה
עולה לי שם , אבל לא נראה לי
טוב קיצר
זה חזקקקקקקקקקקקקק |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by luckystrike
חחחחח
מה קופיף יא מעפן !!!
שמעת את המעבר ל
MONSTERSOUND !!!
עעעעננננק
וזה לא לייב - מוקלט ... נראה לי מלפני כמה שבועות ... |
חחחחחח
תרגע , רק אמרתי מה אני רואה, אמרתי שזה מגעיל?
כאילו אתה מאוהב בבן-אדם או משהו
אתה רוצה אני יסדר לך משהו איתו?
:haha: :happy2: :tongue3 :crazy: :tongue2
*edit*
נ.ב
איזה טראק זה עכשיו עם הבחורה? |
|
|
| Sniper |
אין מצב מורן אחיי הייתם אומרים לי מיקודם כאילו אפילו 15 דקות לפני הייתי מארגן משו טוב כזה
אבל אני חייב לציין שזה ליגההההה איוןןןןןןןןןןןןןןןן סופנייייי
בטח זאת היתה מסיבה כ"כ טובבבההה |
|
|
| luckystrike |
אני חושב שנגמר הקטע של הפילהרמוני
לא בטוח...
אמרו עכשיו
"אתם מקשיבים לדיג'יי
JUSTIN K
שהוקלט מחוות רונית "
והוא תותח אגב - אני מכיר שתיים שלוש טראקים שלו ושל
עוד אחד
הוא ממש טוב...
גם התיקלוט נחמד - פרוגרסיב נחמד לאללה
מישהוא יודע עם זה עדיין עם הפילהרמונית ? |
|
|
|
|