|
+-+New Choon Online+-+
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
ידידי _ידידתי), מכרי (כנ"ל), חברי הועד המפקח
אני מאושר להודיע לכולכם שפיינאלי הועלה רמיקס חדש שעשיתי :) :) אני אשמח אימים אם כולם פה ייבדקו אותו ויימסרו לי חוות נמלים... אני מרגיש שהשתפרתי המון מאז הטראק האחרון אז אני אשמ לקבל פה אישושים והערות, המון תודה רמאש לכו-לם
באמת המוווווון :) :)
עודד
נ.ב.
http://artists.mp3s.com/artist_song/2918/2918364.html |
|
|
| MoSH_MaN |
מורידדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
אני עייף ולא רואה בעניים
האיכות לא משהו
ואני לא מת על הסמאפל הזה שהשתמשת ל
main theme
עם איזה תוכנה זה? |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מורידדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
אני עייף ולא רואה בעניים
האיכות לא משהו
ואני לא מת על הסמאפל הזה שהשתמשת ל
main theme
|
אם יש לך שמע שוב שתהייה ערני :)
תודה על הביקורת
כשאתה אומר איכות אתה מתכוון 128 קיי פי אס? כי זה פשוט הגבול לאמנים שלא משלמים באמפי3 קום... אם אתה רוצה אני יכול לשלוח לך גרסא באיזה איכות שבא לך....
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
עם איזה תוכנה זה? |
Fruityloops
FM7
Ozone
ועוד מספר שטויות... |
|
|
| MoSH_MaN |
אני ישמע שוב היום
אבל לא עכשיו כי אני הולך עוד שנייה
אני בימים הקרובים הולך לחבר אחר שלי
אנחנו הולכים לעבוד על טראק
סטייל ג'יימס הולדן -המלך! |
|
|
| Flotser |
הגבתי לך באנגלית....
אבל בוא נתרגם!
בכלליות אהבתי את הטראק, רק באמת האיכות לא משהו,
אני חושב מוש לא מתכוון לאיכות של ה"קבפס", אלא לאיכות של הסאמפלים עצמם, לא יודע מנסיוני המועט קצת אפקט , אולי
reverb
משפר קצת ...
וגם הטופים האלה שבאים ככה פתאום ב
5:06, 5:12...
נראים קצת פוגעים בטראק, כאילו יש להם מן אפקט כזה חובבני
אבל בכלליות אהבתי
:wtf: |
|
|
| oDrori |
| סבבה אחי, אני אתחשב :) נראה לי אני אעבוד על גרסא סופית עם תיקונים ובאס חלש יותר. |
|
|
| Sniper |
מוריד תגובה בקרוב
________________________
תאמת טראק ממש חביב כזה חמודדד
אהבתי תבנייה שלו
7/10 |
|
|
| Vortex_SA |
| אוקי, קיק לא משהו אבל בסדר, פיייי מה זה הריוורב הזה?? שים ריוורב יותר קצר ושישמע יותר מקצועי, גם מה שנכנס ב30 שניות נשמע כזה צעצוע כזה... אגב תנסה לסדר את האיקיו על הסנאר הזה שיושב על המיד בס ככה... חסרים לך סינטים שימלאו את התדרים הגבוהים, הבס עם ריוורב או שזה רק נדמה לי??? הסטרינגים שלך נורא חלשים, מה גם שהסאונד שלהם נשמע כאילו הם לופ, אם כן אז תשנה את זה מהר... יוווו איזהה עבודת סאונד אתה צריך לעשות פה, נשמע כמו מקסימום טראק למשחק נינטנדו, עם עבודת סאונד כמו שצריך זה יכול להשמע סוף, אז תתחיל לעבוד, אם אתה רוצה אני יעזור לך, שלח לי הודעה לאייייזיק...... |
|
|
| oDrori |
אלעד תודה על התגובה
שגיא אם כבר נכנסים לדקויות, נפרט:
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אוקי, קיק לא משהו אבל בסדר |
נשמע קצר מדי? יותר מדי תדרים נמוכים? דיסטרציה מווליום גבוה\קומפרסיה חזקה מדי?
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
פיייי מה זה הריוורב הזה?? שים ריוורב יותר קצר ושישמע יותר מקצועי |
את מתכוון לסינת' שנכנס?
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
גם מה שנכנס ב30 שניות נשמע כזה צעצוע כזה... |
יענו הבאס?
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אגב תנסה לסדר את האיקיו על הסנאר הזה שיושב על המיד בס ככה... |
שו?
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
חסרים לך סינטים שימלאו את התדרים הגבוהים, הבס עם ריוורב או שזה רק נדמה לי??? הסטרינגים שלך נורא חלשים, מה גם שהסאונד שלהם נשמע כאילו הם לופ, אם כן אז תשנה את זה מהר... |
חשבתי דווקא עדיף להשאיר אותם בווליום נמוך... לופ? מתמתכוון?
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
יוווו איזהה עבודת סאונד אתה צריך לעשות פה, נשמע כמו מקסימום טראק למשחק נינטנדו |
רגע מה אתה מנסה לפגוע בי ברמה האישית?!?!
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
עם עבודת סאונד כמו שצריך זה יכול להשמע סוף, אז תתחיל לעבוד, אם אתה רוצה אני יעזור לך, שלח לי הודעה לאייייזיק...... |
בעזרת השמות. |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אוקי, קיק לא משהו אבל בסדר, פיייי מה זה הריוורב הזה?? שים ריוורב יותר קצר ושישמע יותר מקצועי, גם מה שנכנס ב30 שניות נשמע כזה צעצוע כזה... אגב תנסה לסדר את האיקיו על הסנאר הזה שיושב על המיד בס ככה... חסרים לך סינטים שימלאו את התדרים הגבוהים, הבס עם ריוורב או שזה רק נדמה לי??? הסטרינגים שלך נורא חלשים, מה גם שהסאונד שלהם נשמע כאילו הם לופ, אם כן אז תשנה את זה מהר... יוווו איזהה עבודת סאונד אתה צריך לעשות פה, נשמע כמו מקסימום טראק למשחק נינטנדו, עם עבודת סאונד כמו שצריך זה יכול להשמע סוף, אז תתחיל לעבוד, אם אתה רוצה אני יעזור לך, שלח לי הודעה לאייייזיק...... |
מממ מה נסגר איתך? מה אתה רוצה מהבנאדם, אני מוכן להתערב שגם אתה לא טיאסטו...:rolleyes: |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Rising
מממ מה נסגר איתך? מה אתה רוצה מהבנאדם, אני מוכן להתערב שגם אתה לא טיאסטו...:rolleyes: |
למה?
אחלה הבן אדם הקשיב לטראק הביא לו מלא עצת ואפילו אמר שהוא יעזור לו בעצמו, הלוואי הייתי מקבל כזאת תגובה מועילה על כל טראק שלי.. (בעתיד כאילו :) ) |
|
|
| DjChook |
חחחח עודד הרגה אותי התגובה שלך להודעה של שגיא :)
שו ?
:)
מוריד ונגיב |
|
|
|
|