|
Zaterdag is het dan zover!
|
View this Thread in Original format
| mido |
Mijn eerste publieke optreden.
Ik zit hier nou al met trillende handen..... en een kut gevoel al een week in mijn maag....
Dat gaat wat worden... Ik ga opzeker die naald 3 keer van de plaat tikken uit de zenuwen....
brrrrrr |
|
|
| New Wave |
Maikel, Der zijn in ieder geval 2 groupies die je steunen :p
We hebben zelfs een groot spandoek voor je gemaakt :D |
|
|
| Akira |
| ik denk toch dat ik nu toch echt moet gaan....hehe ik moet ff wat regelen..hehehe |
|
|
| MaGiK54 |
| Waar ga je draaien dan ?? |
|
|
| Optimus |
IK BEN ERBIJ!!
WEL THE SECOND TRIP DRAAIEN!!!!!:D:D:D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by mido
Mijn eerste publieke optreden.
Dat gaat wat worden... Ik ga opzeker die naald 3 keer van de plaat tikken uit de zenuwen....
brrrrrr |
Whehehe! Suc6 jongen!!
Hopen dat je je zenuwen kan bedwingen.. en nog een tip: pak niet de verkeerde plaat van je deck af!! :D |
|
|
| DJ_Siesta |
succes man, laat ze maar es lekker springnichte daar:)
veel plezier ook toegewenst voor de andere ta.com lui die dr hgeengaan
tj00 |
|
|
| New Wave |
| Of druk niet perongeluk op de start/stop knop :p |
|
|
| Otte |
Mido VEEL SUCCES!!!
Waar moet je draaien trouwens?
Otte |
|
|
| TranceFool |
Feest van Housenation....zelf georganiseerd
Suc6 man!!!! lijkt me echt superstoer. Ik ben dr niet bij mij gelukkig hebbie al wat support zo te zien :D. Gaat wel goedkomen denkik |
|
|
| Remy D |
Je draait maar lekker goed anders ga ik lekker naar Technoboy nerd. :p
En hij draait in P60 das in Amstelveen. |
|
|
| Cosmic Guy |
| Succes, ik ben erbij:D |
|
|
|
|