return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Zaterdag is het dan zover!
View this Thread in Original format
mido
Mijn eerste publieke optreden.

Ik zit hier nou al met trillende handen..... en een kut gevoel al een week in mijn maag....

Dat gaat wat worden... Ik ga opzeker die naald 3 keer van de plaat tikken uit de zenuwen....

brrrrrr
New Wave
Maikel, Der zijn in ieder geval 2 groupies die je steunen :p
We hebben zelfs een groot spandoek voor je gemaakt :D
Akira
ik denk toch dat ik nu toch echt moet gaan....hehe ik moet ff wat regelen..hehehe
MaGiK54
Waar ga je draaien dan ??
Optimus
IK BEN ERBIJ!!

WEL THE SECOND TRIP DRAAIEN!!!!!:D:D:D
tijs08
quote:
Originally posted by mido
Mijn eerste publieke optreden.

Dat gaat wat worden... Ik ga opzeker die naald 3 keer van de plaat tikken uit de zenuwen....

brrrrrr


Whehehe! Suc6 jongen!!

Hopen dat je je zenuwen kan bedwingen.. en nog een tip: pak niet de verkeerde plaat van je deck af!! :D
DJ_Siesta
succes man, laat ze maar es lekker springnichte daar:)


veel plezier ook toegewenst voor de andere ta.com lui die dr hgeengaan



tj00
New Wave
Of druk niet perongeluk op de start/stop knop :p
Otte
Mido VEEL SUCCES!!!

Waar moet je draaien trouwens?

Otte
TranceFool
Feest van Housenation....zelf georganiseerd


Suc6 man!!!! lijkt me echt superstoer. Ik ben dr niet bij mij gelukkig hebbie al wat support zo te zien :D. Gaat wel goedkomen denkik

Remy D
Je draait maar lekker goed anders ga ik lekker naar Technoboy nerd. :p

En hij draait in P60 das in Amstelveen.
Cosmic Guy
Succes, ik ben erbij:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement