return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Enne...wat hebbie van Sinterklaas gehad? (pg. 3)
View this Thread in Original format
robin
eentje is gebroken :o
TranceZoner
quote:
Originally posted by robin
eentje is gebroken :o



Ja hoor, meneer heeft het nu al weer kaput gemacht:(
MaGiK54
spannend strax komt de Sint bij me zussie :wtf:
sndh
@7 weet ik of sint ook van goeie muziek houdt :)

trouwens, hoe oud is dat toetsenbord robin :|
robin
jaartje of 12 :D
Dj Lex
quote:
Originally posted by SnuggLe
VEEEEEEEEEEEEET! Wat kosten die, en tot wanneer zijn ze te koop??????
Die wil ik ook hebben!!!


Je kunt ze ook downloaden...

KLIK
SnuggLe
quote:
Originally posted by Dj Lex
Je kunt ze ook downloaden...

KLIK


Ah, heb weinig ruimte etc etc en duurt lang (plus ik weet niet hoe torrent etc werkt, kan iemand me dat uitleggen???). Kopen is ook leuk, gewoon voor de heb.
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ah, heb weinig ruimte etc etc en duurt lang (plus ik weet niet hoe torrent etc werkt, kan iemand me dat uitleggen???). Kopen is ook leuk, gewoon voor de heb.


http://www.google.nl/search?hl=nl&q=bittorent&lr=
Tim81
Helemaal niks gekregen, dacht toch echt dat ik mij voorbeeldig had gedragen afgelopen jaar!
djxtension
quote:
Originally posted by Tim81
Helemaal niks gekregen, dacht toch echt dat ik mij voorbeeldig had gedragen afgelopen jaar!


Same here.

dj_spare
een vitesse shawl, een muts, handschoenen en een chocoletter :)
ahp2002
Een "Air Attack", zo'n ding, dat "luchtpropjes" schiet. Werkt ook over verder dan 5 meter afstanden, dat wordt lachen :)

en een spaarpot (leeg)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement