|
Enne...wat hebbie van Sinterklaas gehad?
|
View this Thread in Original format
| @ddicted |
| helemaal niks....:( Misschien van die andere baardaap over een paar weken wie weet....... |
|
|
| Dj Lex |
| Niet veel bijzonders gehad, maar ik had surprise avond bij me schoonouders wat op zich wel cool was met gewoon kleine dingetjes enso :D Wel een leuk avondje gehad |
|
|
| Kamaya |
Ik kan weer dik tevreden zijn:
relaxt philips scheerapparaat
saving private ryan op dvd
paraplu
kookboek (ik zit op kamers)
en m'n ouders zelf hebben een dvd-speler gekocht, dus als ik thuis ben voortaan relaxt films kijken.
Kamaya. |
|
|
| jploveparade |
| quote: | | relaxt philips scheerapparaat |
Die Sensotec van James Bond? :eyes:
 |
|
|
| eieregooie |
Nope... niks...
Heb wel 2 keer wat te nassen in me schoen gevonden afgelopen weken :D En vanavond heb ik gewoon gewerkt... |
|
|
| basd |
Fles goeie wodka... Ik ben tevreden :)
Verder komt waarschijnlijk de rest tijdens Kerst... |
|
|
| Blik |
iedereen weet toch dat alleen de kerstman bestaat :D
ik krijg dus over 3 weekjes iets (zal wel een nieuwe telefoon worden) |
|
|
| franzelare |
Ik HAAT dit soort feesten!!!
Wou ik gisteren bodschappen gaan doen om ff snel eten te koken, is die kut winkel al dicht omdat het sinterklaas is :S
Ik heb dus gelukkig ook niet gekregen want ik word altijd heel moe van dit soort domme feesten! |
|
|
| New Wave |
Ik heb 60 maal aan me ouders gevraagt of we dit jaat wat met sinterklaar deden: "nee doen we niet dit jaar, volgend jaar weer"
Khee, mooi, geen cadeautjs en gelukkig geen gedichten pennen........
kom je beneden.....staan er $#^&% 2 cadeautjes voor je op de tafel :s
Ze weten je altijd weer een schuldgevoel aan te naaien :whip::mad::whip::mad:
Maar toch lief van ze dat ze toch nog wat gekocht hebben :)
Nu ben ik dus met Kerst de lul :p |
|
|
| ryo |
| Het boek over de F-side :) Meer voor de grap gevraagd, maar ja toch van die lieve oude man gekregen |
|
|
| arjoderoon |
mm relaxte pantoffels, boek "sigma protocol" van ludlum, chocoletter, toasti ijzer => ja ik ben student he :D
video: fast and the furious en nog ander boekje.
plus een kabel om me laptop op me tv aan te sluiten. kan ik nu mooi dvd's kijken op me studentenkamertje :)
ja die ouwe vrek is weer gul geweest. |
|
|
|
|