|
Zijn d'r meer vrouwelijke TA's? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ja verdorie, ik wou dus in de Deltahal, maar ik ben gewoon ingedeeld in de Chill-Out (for God's sake! :() en ik kon niet meer wisselen!!! en we mochten ook niet pauze in de zaal houden... ik heb gewoon de hele avond naar jullie uitgekeken! maar ja, nu een meeting op Qlimax?????? |
Chill-Out???? was dat er ook dan????? Niks van meegekregen... |
|
|
| Remy D |
| Ja ik was ook aan het kijken bij iedere bar maar kon je niet vinden, maar dit verklaart het al als je ergens staat waar ik dus nooit kom op een feest..maarja Qlimax is een goed feest voor een meeting is ook weer niet supergroot :) |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ja verdorie, ik wou dus in de Deltahal, maar ik ben gewoon ingedeeld in de Chill-Out (for God's sake! :() en ik kon niet meer wisselen!!! en we mochten ook niet pauze in de zaal houden... ik heb gewoon de hele avond naar jullie uitgekeken! maar ja, nu een meeting op Qlimax?????? |
Volgende keer beter :D |
|
|
| Sumaya |
| In de hele FXP wereld + trance addict "ken" ik nu 4 vrouwen.....dus komt er op neer dat je 1 op de 400 krijgt. :( :( :( |
|
|
| Miss Proximus |
| wat is de FXP wereld? (nog steeds blond....:D) |
|
|
| Sumaya |
FXPen betekend een bestand van een FTP server naar een andere FTP sturen. Bijvoorbeeld van ergens in china naar een server in japan :D.
Er zijn op heel internet heel veel boarden (van dit soort forums) waarop spellen, films, programmas en muziek wordt aangeboden (mensen zetten die dingen illegaal op ftp servers). Die mensen zetten dat illegaal op die servers en wel meestal door FXPen (ook wel zelf uploaden af en toe hoor). Dus heel die boarden bij elkaar is de FXP wereld :D.
Voor mij HET voorbeeld: DeliriumFXP :D :D, het board voor mij (is een redelijk gerespecteerd board in de FXP wereld).
En weet niet of je blond bent :D Maar ff een uitleg geven is niet erg :) |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ja verdorie, ik wou dus in de Deltahal, maar ik ben gewoon ingedeeld in de Chill-Out (for God's sake! :() en ik kon niet meer wisselen!!! en we mochten ook niet pauze in de zaal houden... ik heb gewoon de hele avond naar jullie uitgekeken! maar ja, nu een meeting op Qlimax?????? |
AUCH!!!Heeeeeeeeeeeeeeel naar voor je.Je hebt dus alle vette muziek gemixed en alleen naar chill muziek moeten luisteren..Tering ik had echt op die gast/chick zijn/d'r kop gespuugd die mij in de chill had ingedeeld.Maaruh je gaat dus naar Qlimax (of moet je daar ook werken)....Kaartje ligt al klaar hier :D
Effe schade inhalen van SHOCKERS!!
GREETZ!! |
|
|
| Cold |
| quote: | Originally posted by Bellie
AUCH!!!Heeeeeeeeeeeeeeel naar voor je.Je hebt dus alle vette muziek gemixed en alleen naar chill muziek moeten luisteren..Tering ik had echt op die gast/chick zijn/d'r kop gespuugd die mij in de chill had ingedeeld.Maaruh je gaat dus naar Qlimax (of moet je daar ook werken)....Kaartje ligt al klaar hier :D
Effe schade inhalen van SHOCKERS!!
GREETZ!! |
He bellie was je weer es Denots toen je dit schreef???
:D
Laters! |
|
|
| Akira |
| tot nu toe alleen maar mannen...en 1 vrouw hehe |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Akira
tot nu toe alleen maar mannen...en 1 vrouw hehe |
Beetje jammer. Had graag meer vrouwen gezien :D :D :D |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Robvef
Beetje jammer. Had graag meer vrouwen gezien :D :D :D |
dat had ik ook graag gezien maar ja helaas... |
|
|
|
|