|
Zijn d'r meer vrouwelijke TA's? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Cold
He bellie was je weer es Denots toen je dit schreef???
:D
Laters! |
Denots?? haha wat is dat voor een woord :)...
Ik begrijp in ieder geval wat je ermee bedoelt :) |
|
|
| tango |
Hier hebben we precies dezelfde situatie als in salou, 1 vrouw op de 400 mannen. :D
grtz,
TNG |
|
|
| BlaiR.WitcH |
| male .. sorry Miss Proximus |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by tango
Hier hebben we precies dezelfde situatie als in salou, 1 vrouw op de 400 mannen. :D
grtz,
TNG |
Hopen dat het op Mallorca beter is dit jaar!!! :D :D :D |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Denots?? haha wat is dat voor een woord :)...
Ik begrijp in ieder geval wat je ermee bedoelt :) |
Hahahaha Rekkel kits dekomseg!!
GREETZ!! |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Bellie
Hahahaha Rekkel kits dekomseg!!
GREETZ!! |
Ik begin hem ook te snappen HEHEHE :D :D :D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Bellie
Hahahaha Rekkel kits dekomseg!!
GREETZ!! |
LOL :D |
|
|
| Miss Proximus |
maarree...ik kan jullie toch wel aan in me eentje!!! :D
ennee...!!!!!!xamilQ daadredni :) hahaha
Pass die jonco maaan |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by Robvef
Hopen dat het op Mallorca beter is dit jaar!!! :D :D :D |
Ga jij ook naar mallorca? Ikke ook. Wanneer ga je, en naar welke plaats? (ik weet dat het in die ene vakantie thread stond, maar ben te lame (lees: dronken) om die op te zoeken.)
grtz,
TNG |
|
|
| Robvef |
Maakt niet uit Tango. Ik ben ook niet echt nuchter meer.
Ik ga van 25 juli t/m 8 augustus naar Mallorca.
Als ik het me goed herinner in Hotel Torre Arenal.
En wanneer ga jij dan!!!!
C YA |
|
|
| Boss |
| quote: | Originally posted by tango
Hier hebben we precies dezelfde situatie als in salou, 1 vrouw op de 400 mannen. :D
grtz,
TNG |
Dikke ! Dat meen je niet man! Snel annuleren ! |
|
|
|
|