|
waar kan ik de live concerten van Massive, Qontact en Mayday krijgen?? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Sumaya |
| Scott bond live @ massive heb ik al wel, hij is ook op de ftp server van trance addict gezet dus hopelijk komt ie er snel op trance addict.... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by M5
ik zat me gewoon ff af te vragen ....die deleters..zouden dat mensen zijn die fervent tegen het verspreiden van copyrighted materiaal zijn ?? .....of mensen die het snel deleten nadat zij het hebben gedownload??....die het anderen dus gewoon niet gunnen?
zal wel altijd een raadsel blijven ...:(
owja hoeveel mensen van die +/- 1100 members zouden actief (posten , anderen helpen) zijn?? 75 misschien?
Keep up the good work...:D |
Geen idee..misschien zijn het wel mensen die fervent tegen Raremusicfinder zijn ofzo, die het niet kunnen hebben dat RMF weer zo groot aan het worden is.
Hoeveel mensen nu actief zijn? Ik denk zelf zo'n 100-125. Her is in ieder geval de laatste week erg gegroeid.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Rudy |
| Wat is het adres van de FTP server van tranceaddict!?? |
|
|
| michiel |
| quote: | Originally posted by Rudy
Wat is het adres van de FTP server van tranceaddict!?? |
staat helemaal onderaan bij new tracks
je moet daar eerst iets van 10 nrs uploaden en dan kun je er een downloaden
later
michiel |
|
|
| Sumaya |
| Ratio van 1:1: hoeveelheid uppen = downloaden. |
|
|
| Dwingo |
| quote: | Originally posted by M5
ik zat me gewoon ff af te vragen ....die deleters..zouden dat mensen zijn die fervent tegen het verspreiden van copyrighted materiaal zijn ?? |
Op livesets met name rusten absoluut geen copyrights.
Hoe komen jullie trouwens aan die sets van Massive?
Had iemand een mini-disc aangesloten op de draaitafels, want Massive is toch nog nergens op uitgezonden? |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Dwingo
Op livesets met name rusten absoluut geen copyrights.
Hoe komen jullie trouwens aan die sets van Massive?
Had iemand een mini-disc aangesloten op de draaitafels, want Massive is toch nog nergens op uitgezonden? |
Massive is zaterdagnacht uitgezonden op 538 in de Partynight... alleen Gielen is niet uitgezonden en ik heb begrepen dat de andere sets niet volledige zijn uitgezonden. |
|
|
| Dwingo |
Dat is weer royaal kloten.
We moeten eigenlijk iemand zien te vinden die werkt op dat soort feestjes, en een dj zo ver weet te krijgen om een mini-disc aan te sluiten op z'n mengpaneel (of waar je zo'n ding dan ook in moet pluggen). Het schijnt te werken en dan hebben we eindelijk alle helemaal. |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Dwingo
Op livesets met name rusten absoluut geen copyrights.
Hoe komen jullie trouwens aan die sets van Massive?
Had iemand een mini-disc aangesloten op de draaitafels, want Massive is toch nog nergens op uitgezonden? |
zei ik dat dan?? |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Dwingo
Dat is weer royaal kloten.
We moeten eigenlijk iemand zien te vinden die werkt op dat soort feestjes, en een dj zo ver weet te krijgen om een mini-disc aan te sluiten op z'n mengpaneel (of waar je zo'n ding dan ook in moet pluggen). |
versterker..... |
|
|
| Dwingo |
| quote: | Originally posted by M5
zei ik dat dan?? |
Kruip je meteen in de verdediging ofzo?
Ik zeg alleen dat op livesets geen copyrights rusten... |
|
|
| Sumaya |
Feest wordt uitgezonden vaak door radio 538. In totaal duurt de live set van Scott bond die ik heb 2 uur. Op het feest duurde die ook 2 uur. Dus volgens mij is er niks weg gehaald (ongeveer).
Hoe ik er aan kom?? Ik ben co-admin van een FXP site (als je een beetje bekend bent: DeliriumFXP). Iedereen post daar films, spellen, muziek (waaronder wat van massive) en programmas. Plus het feit dat ik 100 Mbit dumps heb waaronder een MP3 dump. En als laatste goede contacten die in de MP3 wereld zitten. |
|
|
|
|