return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
waar kan ik de live concerten van Massive, Qontact en Mayday krijgen??
View this Thread in Original format
Muppet
De titel spreekt voorzich heeft iemand een idee waar je ze kunt krijgen??? IK weet dat Massive nog niet uitgezonden is en dat TMF:(:(:( het uit gaat zenden maar dan krijg je weer de domme snol van een Renee die er niks van af weet en die dan de dj gaat interviewen:(:(:(:<

Alvast bedankt

Groetjes Muppet
Rudy
http://iwwpollux.iww.uni-karlsruhe..../public/Mayday/

Alle mayday sets maar wel in stukjes:

1: Taucher
2: Taucher + Westbam
3: Westbam
4: Westbam
5: Westbam
6: Westbam + Members of Mayday
7: Members of Mayday + Paul van Dyk
8: Paul van Dyk
9: Paul van Dyk
10: Paul van Dyk
11: Jeff Mills
12: Jeff Mills
13: Sven Väth
14: Sven Väth
15: Sven Väth
16: Sven Väth
17: Moguai
18: Moguai
19: Moguai + Blank&Jones
20: Blank&Jones
21: Blank&Jones
22: Blank&Jones + Woody
23: Woody
24: Woody

IK WIL HÉÉÉÉÉÉL GRAAG DE QONTACT SETS HEBBEN, HELP US
Ding Chavez
Concerten??? ROFLMAO :D
Nee geintje, Qontact kun je misschien nog d/l op Raremusicfinder
maar wel ff de sponsor klikken aub, gaat allemaal niet voor niks natuurlijk ;)
arno
ja, hoe werkt dat downloaden op raremusicfinder dan? ik zie nergens waar je kan downloaden sinds ze die nieuwe layout hebben. Ik ben zelfs lid geworden van dat forum daar.
eXos
en verdere sites aub
eXos
quote:
Originally posted by arno
ja, hoe werkt dat downloaden op raremusicfinder dan? ik zie nergens waar je kan downloaden sinds ze die nieuwe layout hebben. Ik ben zelfs lid geworden van dat forum daar.




Inderdaad, HELP S FF
Ding Chavez
Nou je schrijft je in als member van het forum, je kijkt een beetje rond op het forum en zie je toch ineens onder Trance/Techno/House het kopje Download of the Day! Verder hebben mensen er een hoop myplay lockers, maar daar mag je vaak pas in als je wat bekender bent op het forum, myplay is nml nogal makkelijk te deleten...
Download of the day hoef je weinig voor te doen, alleen even de sponsor boven en onder klikken aub. Maar zoals je ziet heeft meedoen in het forum zo ook zijn voordelen, maar dat moet je zelf maar zien.
SnuggLe
Ja komt doordat we weinig Serverruimte hebben om alles op te zetten. Ik wil graag de sets die ik heb van Massive online zetten, maar er is nu ff te weinig ruimte, die nieuwe van Tiesto staat ook al online. Als we alles online zetten kost dat veel bandbreedte.

Maar in ieder geval: als je member wordt, ga dan naar het 'Download of the Day'-forum, daar staan meestal specifications om te downloaden, zoals nu dus een directe link naar beide cd's van dat nieuwe Tiesto-album, die op mijn eigen ftp staat (check maar uit...zie mij signature)

Greetz,
SnuggLe
Jukx
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ja komt doordat we weinig Serverruimte hebben om alles op te zetten. Ik wil graag de sets die ik heb van Massive online zetten, maar er is nu ff te weinig ruimte, die nieuwe van Tiesto staat ook al online. Als we alles online zetten kost dat veel bandbreedte.

Maar in ieder geval: als je member wordt, ga dan naar het 'Download of the Day'-forum, daar staan meestal specifications om te downloaden, zoals nu dus een directe link naar beide cd's van dat nieuwe Tiesto-album, die op mijn eigen ftp staat (check maar uit...zie mij signature)

Greetz,
SnuggLe


Ja he, ik heb al een paar keer geprobeerd om wat van die Mayday sets te downloaden... maar ik kom die Myplay-lockers niet in!! Hij geeft bij alle sets aan dat er teveel mensen op die account zijn ingelogd?? Is het gewoon telkens te druk of doe ik wat verkeerd???
Mysteric
ja...het is er erg druk

Ik heb vannochtend een hoop kunnen downen. uurtje of 9 dan lukt het wel
Maar 's avonds, ja dan is het GEKKENHUIS (merk je aan dit forum ook wel...gaat veel langzaameer 's avonds)

SnuggLe
Je doet niets fout, het is echt kut gesteld met die Myplay account. Ik heb er echt een klerehekel aan, ik gebruik ze zelf NOOIT. Ik snap ook echt niet waarom andere mensen ze gebruiken...Er mogen max. 5 users in 1 locker, en sommige mensen loggen niet uit...echt fijn.
We hebben ook wat deleters..echt SUPERKUT! Net was online gezet op een pub: Hopla, is het weer weg.

Ik gebruik nu gewoon mijn eigen ftp & we hebben nog wat 'secured' serverspace, wat dus non-deletable & resumable is. Das wel oke, maar we hebben veels te weinig, want we groeien teveel. We hebben teveel leechers die totaal niet posten enzo, en er zijn ook linkstealers.

Om een voorbeeld te geven: Dat nieuwe album van Tiesto heb ik zelf online gezet. Binnen 3 uur wassie al 50 keer gedowned. 1 van de cd's staat ook op mijn ftp, die is nu al meer dan 300 keer gedownload!! Dat vind ik toch best veel, omdat cd 1 2maal gelinked is, en dus op 2 verschillende lokaties staat.

Maarja, zo is dat altijd in deze mp3-wereld; je hebt mensen die alleen maar nemen, en nooit wat geven.....

Kom eens kijken zou ik zeggen. Ik ga niet heel de tijd lopen spammen van "Raremusicfinder is goed" & "Kom allemaal naar raremusicfinder" ofzo. Ik heb veel respect voor TranceAddict, omdat dit de eerste echt goede Trance-site is/was. Mensen zoals Swamper betekenen veel & doen ook veel, dat vergeten veel mensen nogal eens. Niemand weet precies hoeveel werk er in zo'n site zit, maar geloof van mij..dat is veel!! Dus delete neits & probeer ook je steentje bij te dragen...

Greetz,
SnuggLe
Raremusicfinder.com Moderator
M5
quote:
Originally posted by SnuggLe
Je doet niets fout, het is echt kut gesteld met die Myplay account. Ik heb er echt een klerehekel aan, ik gebruik ze zelf NOOIT. Ik snap ook echt niet waarom andere mensen ze gebruiken...Er mogen max. 5 users in 1 locker, en sommige mensen loggen niet uit...echt fijn.
We hebben ook wat deleters..echt SUPERKUT! Net was online gezet op een pub: Hopla, is het weer weg.

Ik gebruik nu gewoon mijn eigen ftp & we hebben nog wat 'secured' serverspace, wat dus non-deletable & resumable is. Das wel oke, maar we hebben veels te weinig, want we groeien teveel. We hebben teveel leechers die totaal niet posten enzo, en er zijn ook linkstealers.

Om een voorbeeld te geven: Dat nieuwe album van Tiesto heb ik zelf online gezet. Binnen 3 uur wassie al 50 keer gedowned. 1 van de cd's staat ook op mijn ftp, die is nu al meer dan 300 keer gedownload!! Dat vind ik toch best veel, omdat cd 1 2maal gelinked is, en dus op 2 verschillende lokaties staat.

Maarja, zo is dat altijd in deze mp3-wereld; je hebt mensen die alleen maar nemen, en nooit wat geven.....

Kom eens kijken zou ik zeggen. Ik ga niet heel de tijd lopen spammen van "Raremusicfinder is goed" & "Kom allemaal naar raremusicfinder" ofzo. Ik heb veel respect voor TranceAddict, omdat dit de eerste echt goede Trance-site is/was. Mensen zoals Swamper betekenen veel & doen ook veel, dat vergeten veel mensen nogal eens. Niemand weet precies hoeveel werk er in zo'n site zit, maar geloof van mij..dat is veel!! Dus delete neits & probeer ook je steentje bij te dragen...

Greetz,
SnuggLe
Raremusicfinder.com Moderator



ik zat me gewoon ff af te vragen ....die deleters..zouden dat mensen zijn die fervent tegen het verspreiden van copyrighted materiaal zijn ?? .....of mensen die het snel deleten nadat zij het hebben gedownload??....die het anderen dus gewoon niet gunnen?

zal wel altijd een raadsel blijven ...:(

owja hoeveel mensen van die +/- 1100 members zouden actief (posten , anderen helpen) zijn?? 75 misschien?

Keep up the good work...:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement