return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
!!!מזל טוב לתומר!!!
View this Thread in Original format
oDrori
גם על היומולדת מלפני שנה אבל בעיקר על הרשיון!!! ותחדש :) מעכשיו אם אתה ממש רוצה תוכל גם להסיע אותי למקומו
;)

יאללה קלאבר, לך שרוף תכביש!
Sniper
מזל טובבב תומררררררררררררררררררררררררררר
תיזהר בכביש אחי ועצה ממני תיזהר ליסוע בלי מלווה!!!!! אני יקרעעע אותך
אם לא תחשוב על זה הרבה המלווה יעבור לך בלי להרגיש
:P
MasterP
מזל טוב אח שלו שמור על עצמך
בלי שטויות
Q-PiXeL
מזל טוב
תתחדש על הרשיון ;)

אגב, מה קורה אם נוסעים בלי מלווה? זה שלילה או דוח?
Hell_Copter
ברוך הבא ללפני 5 ימים :D

מזל טוב אח שלי!!!
עכשיו לא צריך להיות תלויים בהומו או באסף ;)
אפשר לעשות מה שרוצים אה תומר :)
שוב פעם מזל טוב!
MasterP
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
מזל טוב
תתחדש על הרשיון ;)

אגב, מה קורה אם נוסעים בלי מלווה? זה שלילה או דוח?


לא יודע אבל אתה לא רוצה לדעתת...


99% זה שלילה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MasterP
לא יודע אבל אתה לא רוצה לדעתת...


99% זה שלילה


זה שלילה... אתה לא יכול לנסוע במשך תקופה מסויימת שמחליטים
יכול להיות אפילו שנתיים
קיצר לא מומלץ במיוחד
YuVaL
מזל"ט תומר!!!!!!
:D :D
luckystrike
מזל טוב אחי !
איזה טסט עברת ???


ואני הראשון להזמין אותך לפתיחות :)
NyKoN
מזל טוב אחי

MoSH_MaN
מזל טובבב אח שלי!!


אגב בין כמה צריך להיות המלווה?
Rising
מזל טובב גבררר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement