|
!!!מזל טוב לתומר!!!
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
גם על היומולדת מלפני שנה אבל בעיקר על הרשיון!!! ותחדש :) מעכשיו אם אתה ממש רוצה תוכל גם להסיע אותי למקומו
;)
יאללה קלאבר, לך שרוף תכביש! |
|
|
| Sniper |
מזל טובבב תומררררררררררררררררררררררררררר
תיזהר בכביש אחי ועצה ממני תיזהר ליסוע בלי מלווה!!!!! אני יקרעעע אותך
אם לא תחשוב על זה הרבה המלווה יעבור לך בלי להרגיש
:P |
|
|
| MasterP |
מזל טוב אח שלו שמור על עצמך
בלי שטויות |
|
|
| Q-PiXeL |
מזל טוב
תתחדש על הרשיון ;)
אגב, מה קורה אם נוסעים בלי מלווה? זה שלילה או דוח? |
|
|
| Hell_Copter |
ברוך הבא ללפני 5 ימים :D
מזל טוב אח שלי!!!
עכשיו לא צריך להיות תלויים בהומו או באסף ;)
אפשר לעשות מה שרוצים אה תומר :)
שוב פעם מזל טוב! |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
מזל טוב
תתחדש על הרשיון ;)
אגב, מה קורה אם נוסעים בלי מלווה? זה שלילה או דוח? |
לא יודע אבל אתה לא רוצה לדעתת...
99% זה שלילה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MasterP
לא יודע אבל אתה לא רוצה לדעתת...
99% זה שלילה |
זה שלילה... אתה לא יכול לנסוע במשך תקופה מסויימת שמחליטים
יכול להיות אפילו שנתיים
קיצר לא מומלץ במיוחד |
|
|
| YuVaL |
מזל"ט תומר!!!!!!
:D :D |
|
|
| luckystrike |
מזל טוב אחי !
איזה טסט עברת ???
ואני הראשון להזמין אותך לפתיחות :) |
|
|
| MoSH_MaN |
מזל טובבב אח שלי!!
אגב בין כמה צריך להיות המלווה? |
|
|
|
|