|
Man U Vs. Arsenal
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
עוד 50 דקות זה מתחיל
מה אתם אומרים? |
|
|
| DjChook |
| סעמק חשבתי שזה בערב :( |
|
|
| NaOren |
| יאלה ארסנל!!!!!!!! |
|
|
| DjChook |
נגמר 2:0
ראיתי את המשחק במפגש הסטייק
חחח |
|
|
| SiLvErSkY |
מואהמאוהמאוהמאוהמואמהואהמאוהמאוה!!!
ענק!!!
איפה כל המכוערים שזיינו תשכל אחרי הנצחון של חיפה?!
איפה?!@?!?@
איפה האוהדים של ארסנל שיקומו?!
איפה האוהדים של ליברפול שיקומו?!
וסתם להזכיר לכם..
בקהאם באט רוי קין על הספספל!!
סאקרס!!
EDIT
התכוונתי לאלו שזיינו תשכל אחרי ההפסד של יוניטד לחיפה.. טענו כי מנצסטר ירדה ביכולת, ובלה בלה בלה שמיטפוט פיטפוט
על הזין |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by SiLvErSkY
מואהמאוהמאוהמאוהמואמהואהמאוהמאוה!!!
ענק!!!
איפה כל המכוערים שזיינו תשכל אחרי הנצחון של חיפה?!
איפה?!@?!?@
איפה האוהדים של ארסנל שיקומו?!
איפה האוהדים של ליברפול שיקומו?!
וסתם להזכיר לכם..
בקהאם באט רוי קין על הספספל!!
סאקרס!! |
איזה אהבל אהבל
למה נראה לך שמי ששיחק התאמץ כמו המשחק נגד מנצ'סטר??????
במשחק נגד מנצ'סטר הם באו בלי חשק
ולא היה אכפת להם מה תיהיה התוצאהנ כי הם בכל מקרה מקום ראשון!!!
ומשחק נגד ארסנל כל מי ששיחק נלחם, לא כמו נגד חיפה |
|
|
| SiLvErSkY |
תקרא את מה שכתבת, תתקן, ותחזור אלי
בתודה מראש.. |
|
|
| MoSH_MaN |
אורן תגיד לי מה אתה חתיכת דביל?!
די כבר יא אוהד מכבי תתן כבוד
אתם חרא של קבוצה
חיפה יותר טובים
הם ניצחו את יונטד וזהו |
|
|
| NaOren |
תגיד ?
שמעת אותי אומר שמכבי טובים???
אני אבל מציין עובדות! |
|
|
| MoSH_MaN |
תעשה לי טובה אל תתבכיין שהם לא התאמצו
זה כדורגל
מגיע להם כבדו וזהו!
נגמר
הם ניצחו תמיד יפה וזהו
לא מבקשים ממך כלום
רק שתספיק לזיין את השכל
זה לא שאני אוהד שלהם רק הזיוני שכל האלה שאתה ועוד הרבה אומרים מעצבנים |
|
|
| nimrod levi |
מה ההתלהבות?
מנצ'סטר עדיין לא מקום ראשון
צ'רלטון - ליברפול 0:2
אני אוהד ליברפול אבל עוד פעם הלוזרים האלה מפסידים.
יורדים למקום השלישי:( |
|
|
|
|