return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Man U Vs. Arsenal
View this Thread in Original format
Scorchio
עוד 50 דקות זה מתחיל
מה אתם אומרים?
DjChook
סעמק חשבתי שזה בערב :(
MoSH_MaN
1-0 סעמק
NaOren
יאלה ארסנל!!!!!!!!
DjChook
נגמר 2:0
ראיתי את המשחק במפגש הסטייק

חחח
SiLvErSkY
מואהמאוהמאוהמאוהמואמהואהמאוהמאוה!!!

ענק!!!

איפה כל המכוערים שזיינו תשכל אחרי הנצחון של חיפה?!
איפה?!@?!?@

איפה האוהדים של ארסנל שיקומו?!
איפה האוהדים של ליברפול שיקומו?!

וסתם להזכיר לכם..
בקהאם באט רוי קין על הספספל!!
סאקרס!!

EDIT

התכוונתי לאלו שזיינו תשכל אחרי ההפסד של יוניטד לחיפה.. טענו כי מנצסטר ירדה ביכולת, ובלה בלה בלה שמיטפוט פיטפוט

על הזין
NaOren
quote:
Originally posted by SiLvErSkY
מואהמאוהמאוהמאוהמואמהואהמאוהמאוה!!!

ענק!!!

איפה כל המכוערים שזיינו תשכל אחרי הנצחון של חיפה?!
איפה?!@?!?@

איפה האוהדים של ארסנל שיקומו?!
איפה האוהדים של ליברפול שיקומו?!

וסתם להזכיר לכם..
בקהאם באט רוי קין על הספספל!!
סאקרס!!



איזה אהבל אהבל
למה נראה לך שמי ששיחק התאמץ כמו המשחק נגד מנצ'סטר??????

במשחק נגד מנצ'סטר הם באו בלי חשק
ולא היה אכפת להם מה תיהיה התוצאהנ כי הם בכל מקרה מקום ראשון!!!
ומשחק נגד ארסנל כל מי ששיחק נלחם, לא כמו נגד חיפה
SiLvErSkY
תקרא את מה שכתבת, תתקן, ותחזור אלי

בתודה מראש..
MoSH_MaN
אורן תגיד לי מה אתה חתיכת דביל?!

די כבר יא אוהד מכבי תתן כבוד

אתם חרא של קבוצה
חיפה יותר טובים


הם ניצחו את יונטד וזהו
NaOren
תגיד ?
שמעת אותי אומר שמכבי טובים???

אני אבל מציין עובדות!

MoSH_MaN
תעשה לי טובה אל תתבכיין שהם לא התאמצו

זה כדורגל
מגיע להם כבדו וזהו!

נגמר
הם ניצחו תמיד יפה וזהו

לא מבקשים ממך כלום
רק שתספיק לזיין את השכל

זה לא שאני אוהד שלהם רק הזיוני שכל האלה שאתה ועוד הרבה אומרים מעצבנים
nimrod levi
מה ההתלהבות?
מנצ'סטר עדיין לא מקום ראשון
צ'רלטון - ליברפול 0:2
אני אוהד ליברפול אבל עוד פעם הלוזרים האלה מפסידים.


יורדים למקום השלישי:(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement