|
Woopy :) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אלונה אולי תעלי הינה תמונות סוף סוף ... ? |
אני לא פוטגנית...:rolleyes:
אבל כרגע הצטלמתי:).. אני צריכה לסיים איזה פילים, יש שם תמונות לאיזה עבודה בביולוגיה... טוב לא משנה...
הקיצר נראה איך הם יצאו ואז אני אעלה אותן.:D
הוא לא רוצה לפתוח לי את זה...  |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אני לא פוטגנית...:rolleyes:
אבל כרגע הצטלמתי:).. אני צריכה לסיים איזה פילים, יש שם תמונות לאיזה עבודה בביולוגיה... טוב לא משנה...
הקיצר נראה איך הם יצאו ואז אני אעלה אותן.:D
|
משחקת אותה משחקת אותה :D
אלק לא פוטוגנית ;) |
|
|
| luckystrike |
מחר נראה לי אני ישקיע ויעלה כמה אם יהיה זמן ...
בכל אופן אלונה - רועי אמר שאין לך סורק ... איך תעבירי למחשב ?
ומוש - תודה אחי אני ישלח לך את החתימה מחר
צריך קצת לשנות את הגודל אני חושב
:) |
|
|
| Sniper |
חחח רועי באמת אתה ניראה שם מסטולללל חבל על הזמןן
חפיף דוגרי מה ששתית נשמע משו טוב ביותררר
והחממה באמת מקום חזקקק פעם או פעמיים הייתי שם |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
חחח רועי באמת אתה ניראה שם מסטולללל חבל על הזמןן
חפיף דוגרי מה ששתית נשמע משו טוב ביותררר
והחממה באמת מקום חזקקק פעם או פעמיים הייתי שם |
מותק אתה המסטול היחיד פה!!!
זה מורן בתמונה לא אני!!!! |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מחר נראה לי אני ישקיע ויעלה כמה אם יהיה זמן ...
בכל אופן אלונה - רועי אמר שאין לך סורק ... איך תעבירי למחשב ?
:) |
בשביל מה יש חברים?!:) |
|
|
| MasterP |
::כולם נועצים מבטים בתמונות של אלונה::
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by MasterP
::כולם נועצים מבטים בתמונות של אלונה::
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
איפה איפה איפה ?
;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MasterP
::כולם נועצים מבטים בתמונות של אלונה::
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
איזה יציאה תהיה לי בריא |
|
|
| luckystrike |
מצאתי תמונה של החתימה שלי זכרונה לברכה :

איזה יופי :)
ואלו מהצבא - אולי זה ייצא הפעם :

...
ועוד איזה אחת שהעלתי מזמן ...
אני וידידה שלי בפוזה קצת מוזרה מצלמים את עצמנו

ואחרונות :

באחרונה אני השני משמאל ...
זה כמה מהחבר'ה עם איזה מלצר אחוש מצחיק
ביוון :) |
|
|
| Sniper |
מורן אחי בתמונה שאתה ועוד איזה בלונדי מרימים אחד עם מיץ תפוזים ביד
אז יש מצב שהבלונדיני מנתניה
??
למה הוא מהזה מוכר לי |
|
|
| Tarantula |
מוקדש למורן:
  |
|
|
|
|