return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Woopy :) (pg. 3)
View this Thread in Original format
Tarantula
quote:
Originally posted by luckystrike


אלונה אולי תעלי הינה תמונות סוף סוף ... ?



אני לא פוטגנית...:rolleyes:
אבל כרגע הצטלמתי:).. אני צריכה לסיים איזה פילים, יש שם תמונות לאיזה עבודה בביולוגיה... טוב לא משנה...
הקיצר נראה איך הם יצאו ואז אני אעלה אותן.:D


quote:
Originally posted by luckystrike



בכל אופן יש פה עוד כמה נראה לי :

http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=20969

אני לא סגור עם כולם עדיין שם אבל זה בעמוד
הזה קצת למטה ...

והאלה מהצבא משום מה לא רואים כבר ...


הוא לא רוצה לפתוח לי את זה...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
אני לא פוטגנית...:rolleyes:
אבל כרגע הצטלמתי:).. אני צריכה לסיים איזה פילים, יש שם תמונות לאיזה עבודה בביולוגיה... טוב לא משנה...
הקיצר נראה איך הם יצאו ואז אני אעלה אותן.:D


משחקת אותה משחקת אותה :D
אלק לא פוטוגנית ;)
luckystrike
מחר נראה לי אני ישקיע ויעלה כמה אם יהיה זמן ...

בכל אופן אלונה - רועי אמר שאין לך סורק ... איך תעבירי למחשב ?


ומוש - תודה אחי אני ישלח לך את החתימה מחר
צריך קצת לשנות את הגודל אני חושב
:)
Sniper
חחח רועי באמת אתה ניראה שם מסטולללל חבל על הזמןן
חפיף דוגרי מה ששתית נשמע משו טוב ביותררר
והחממה באמת מקום חזקקק פעם או פעמיים הייתי שם
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
חחח רועי באמת אתה ניראה שם מסטולללל חבל על הזמןן
חפיף דוגרי מה ששתית נשמע משו טוב ביותררר
והחממה באמת מקום חזקקק פעם או פעמיים הייתי שם


מותק אתה המסטול היחיד פה!!!
זה מורן בתמונה לא אני!!!!
Tarantula
quote:
Originally posted by luckystrike
מחר נראה לי אני ישקיע ויעלה כמה אם יהיה זמן ...

בכל אופן אלונה - רועי אמר שאין לך סורק ... איך תעבירי למחשב ?

:)


בשביל מה יש חברים?!:)
MasterP
::כולם נועצים מבטים בתמונות של אלונה::
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
oDrori
quote:
Originally posted by MasterP
::כולם נועצים מבטים בתמונות של אלונה::
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:


איפה איפה איפה ?
;)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MasterP
::כולם נועצים מבטים בתמונות של אלונה::
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:


איזה יציאה תהיה לי בריא
luckystrike
מצאתי תמונה של החתימה שלי זכרונה לברכה :



איזה יופי :)

ואלו מהצבא - אולי זה ייצא הפעם :




...
ועוד איזה אחת שהעלתי מזמן ...
אני וידידה שלי בפוזה קצת מוזרה מצלמים את עצמנו





ואחרונות :



באחרונה אני השני משמאל ...
זה כמה מהחבר'ה עם איזה מלצר אחוש מצחיק
ביוון :)

Sniper
מורן אחי בתמונה שאתה ועוד איזה בלונדי מרימים אחד עם מיץ תפוזים ביד
אז יש מצב שהבלונדיני מנתניה
??
למה הוא מהזה מוכר לי
Tarantula
מוקדש למורן:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement