return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
Woopy :)
View this Thread in Original format
luckystrike
ואללה עכשיו רק ראיתי
שמו תמונה שלי בלילה ...

זכרתי שצילמו אותי בחממה לפני שבועיים אבל לא ידעתי
שפירסמו ...

קיצר קבלו :

http://www.layla.co.il/newLayla/gal...pe=2&galArea=46

התמונה בטור האמצעי מבין השלושה
שורה אחת לפני האחרונה
או בקיצור - יש שם שתי תמונות ששותים מהקוקטייל
אני וחבר שלי בימנית ...

אני השמאלי מבין שנינו
...


זה אני וחבר שלי (שנינו לבושים בלבן שם) שותים
BUCKET
שזה אחוש קוקטייל פצצה שמוכרים שם ...
דלי ענננננק עם שני בקבוקי רד בול תאילנדי מחוזק
ביחד עם פווול וודקה , קצת קולה והרבה קרח ...

דופק ת'ראש קרח
אחרי שניים כאלה אתה לא נושם ...
Vortex_SA
quote:
Originally posted by luckystrike
ואללה עכשיו רק ראיתי
שמו תמונה שלי בלילה ...

זכרתי שצילמו אותי בחממה לפני שבועיים אבל לא ידעתי
שפירסמו ...

קיצר קבלו :

http://www.layla.co.il/newLayla/gal...pe=2&galArea=46

התמונה בטור האמצעי מבין השלושה
שורה אחת לפני האחרונה
או בקיצור - יש שם שתי תמונות ששותים מהקוקטייל
אני וחבר שלי בימנית ...

אני השמאלי מבין שנינו
...


זה אני וחבר שלי (שנינו לבושים בלבן שם) שותים
BUCKET
שזה אחוש קוקטייל פצצה שמוכרים שם ...
דלי ענננננק עם שני בקבוקי רד בול תאילנדי מחוזק
ביחד עם פווול וודקה , קצת קולה והרבה קרח ...

דופק ת'ראש קרח
אחרי שניים כאלה אתה לא נושם ...


הממממ, נראה טעים, אבל למה אתה רושם את זה ברבע לחמש לפנות בוקר?
and again
למה אני רושם את זה ברבע לשבע, הא אבל זה בגלל שיש לי שעת אפס....
מה התירוץ שלך?
MoSH_MaN



חחחחחחח איזה תמונה
;)
DjChook
גם אני רוצה

(ושוב שעת אפס)
Flotser
לא חבל על כל הקשים? :crazy:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Flotser
לא חבל על כל הקשים? :crazy:


זה מזכיר לי את האלה עם הסוכר שהיינו חורשים עליהם לפני שנה

מורן... איזה מסטול אתה נראה שם...
משהו רצח :D
גם צילמו תמונה שלי אבל לא זוכר מתי ואיפה
רק שהייתי שיכור... אבל מה חדש ;)
NaOren
quote:
Originally posted by luckystrike

BUCKET
שזה אחוש קוקטייל פצצה שמוכרים שם ...
דלי ענננננק עם שני בקבוקי רד בול תאילנדי מחוזק
ביחד עם פווול וודקה , קצת קולה והרבה קרח ...

דופק ת'ראש קרח
אחרי שניים כאלה אתה לא נושם ...


נשמע לי טווווווווווב...
:-)
oDrori
מיי גאד, על מה היית באותו הזמן מורן?
Dj Black-Dragon
וואלה מורן שיחקת אותה עם הדלי שלך
דרך אגב איפה זה יוצא החממה
ולמה יש לזה שם של מקום לילדים נזקקים??


:)

העיקר אתה סלבריטי עכשיו :tongue2
itamarsan
אמממממ גם לי יש תמונהה עכשיו מהטי אל ויי בחנוכה אני לא יודע למה זה עוד לא עלההה

luckystrike
בואנה הגזמתם - אני לא נראה עוד כזה מסטול

אח"כ שתיתי עוד שתי בירות וטקילה וזה כבר גמר אותי ...

בעיקרון זה ל - 4 אנשים בגלל זה יש הרבה קשים אבל אנחנו
מזמינים את זה על כל שתיים ...

זה בן זונה - קצת בטעם אקמול אבל זה עושה אותך מסטול ועירני
גם אם אתה מת - זה רד בול תאילנדי כזה בבקבוקים כאלה עם כפול
קופאין וכל החרא הזה ...

והחממה זה אם אתה בא בכביש גהה
ועובר את כל "המנוש" , הזברה וכל אלה - ממש בפנייה
של כפר ויתקין אתה לוקח שמאלה ...

יש שילוט לאורך כל גהה אתה תראה אחי
מקום חבל על הזמן
:)

חחחח - חבר שלי הקרח כבר היה מסטול אז ... רק עכשיו נזכרתי
זה היה השני שלו ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
בואנה הגזמתם - אני לא נראה עוד כזה מסטול

אח"כ שתיתי עוד שתי בירות וטקילה וזה כבר גמר אותי ...

בעיקרון זה ל - 4 אנשים בגלל זה יש הרבה קשים אבל אנחנו
מזמינים את זה על כל שתיים ...

זה בן זונה - קצת בטעם אקמול אבל זה עושה אותך מסטול ועירני
גם אם אתה מת - זה רד בול תאילנדי כזה בבקבוקים כאלה עם כפול
קופאין וכל החרא הזה ...


שווה עוגיה?
קח אותי מתישהו לנסות את זה :)
מה המחיר?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement