|
Centraal Examen!
|
View this Thread in Original format
| Rudy |
Ok gasten,
Zijn er naast mij nog wat lotgenoten die nu ook flink in de examenstress zitten! Ik heb er dus echt geen zin in! Heb er ook nog bijna nix aan gedaan!
Misschien heeft iemand nog wat tips? Want ik moet nog kunnen TAen en ook kunnen slagen, dus help ff! :D |
|
|
| Nastra Azzurro |
Ik kan niet leren ik ben addicted to dit site man.........ik kan niet leren aaaaaaaaaaaaaaaah
Ik ga ZAKKEN hahahahahahaha
NOT ik ga wel nuu fftjes leren voor Shockers
yessssssssssssss |
|
|
| Blik |
examen in de 2de fase of het oude examen?? kdoe volgend jaar examen in de 2de fase :mad:
2de fase suckt zwaar |
|
|
| Nastra Azzurro |
Wij doen OUWE stijl PHEW!!!!!!!!!!! laatste jaar.......6V
aaaaah moet het halen heb egt geen zin in second Phase |
|
|
| M5 |
wanneer zijn de landelijke examens ??? volgende week al ???
maare in ieder geval heel veel succus toegewenst iedereen .....blijf in ieder geval rustig ....en leer desnoods hele nacht door...;) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Blik
examen in de 2de fase of het oude examen?? kdoe volgend jaar examen in de 2de fase :mad:
2de fase suckt zwaar |
Ik leef met je mee, ik zit ook in die klote 2e fase, volgend jaar ik moet ook VWO examen doen.
Succes iedereen! |
|
|
| Glaniskanis |
Hahaaaaaaa
Ik moet ook nog ff examen oude stijl doen.
Sta er wel redelijk voor, maar deze site moet wel ff een aantal dagen offline gaan wil ik zeker zijn dat ik het haal :)
IIG veel succes ieder1 met studeren.
Ik ga eerst nog ff uit flink uit voordat ik begin met leren (15 mei begin ik misschien wel een keer (16 mei begint examen :p))
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Rudy |
| Gelukkig doe ik ook nog de oude stijl, 6VWO! Zijn er mensen die nu al nieuwe stel examen doen? |
|
|
| Henkie_henk |
OoooOOow heb ik mijn diploma al in de pocket! LoL
Nou gewoon onthouden dat het hele jaar van die paar examentjes afhangen!! Geeft zon lekker gevoel
En probeer t meteen maar ff in de eerste keer te halen zonder her examen .. zoals ik wel dus he.. das namelijk zwaar kanker.. Ik had 300 woorden te wijnig voor me nederlands opstel.. echt dikke lachen toen! iedereen feesten behalve Robert! in de snikhitte examen overdoen en toen maar met 8je gehaald hehe..
Dus meteen de eerste keer goed doen
Nie te veel stressen dat helpt nix.. je hebt namelijk t gehele jaar vast wel wat opgestoken..met een beetje opletten en goed leren kom je er al. (goed leren aan t eind natuurlijK)
Nog wat al mijn examen cijfers waren hoger dan mijn normale cijfers door het gehele schooljaar heen..
Ga er dus gewoon goed voorberijd heen.. (geen spiekbriefjes, geen tip-ex gebruiken etc) neem wat te eten en drinken mee.. vooral dingen die lekker kraken hehe.
En ga t beetje gechilled maken.. en bedenk ook dat je nog maar ff je schoudertjus eronder moet zetten!!!
Okay leek ik nu meer op je pappie of mammie?? kwa preek??
Ach ja ik heb ze ook gehad maar t is wel zo..
L@terZzz |
|
|
| M5 |
ff doorzetten jongens !!
dan kan jullie relaxte leven als HBO/UNI student beginnen !!
ik heb drie dagen vrij deze periode....prima vol te houden zo ;) |
|
|
| Rudy |
Gelukkig heeft studeren met alles te maken BEHALE studeren :D
Of je moet wel een LUL van een student zijn :p:p:p! |
|
|
| Dr. Kuipers |
Moet ook examen doen over dik een week.
5 HAVO, dus 2de Fase.
Sta er redelijk voor.
Met allemaal 5en op het examen haal ik het nog.
Ik vind trouwens de 2de Fase helemaal niet zo erg als iedereen hier zegt |
|
|
|
|