return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Glasstråden (pg. 6)
View this Thread in Original format
King of Clubs
Om man snackar "förpackningsglass" så knäcker Haägen Dasz. Om ni inte tycker det kan ni ju iaf hålla med om att det är den mest svårstavade. Tror inte jag fick det rätt.
Vizay
snackar vi förpackad så e ju alltid vienetta finfin :D

btw. klassas marängsviss som en sorts glass? :p
Glorie
quote:
Originally posted by King of Clubs
Om man snackar "förpackningsglass" så knäcker Haägen Dasz. Om ni inte tycker det kan ni ju iaf hålla med om att det är den mest svårstavade. Tror inte jag fick det rätt.

hahahhahah, Hägen-Dazs tror ja??? har inte ätit den dock :(

Vizay, ja klart marängsviss klassas som en dessert ju.. eller d e ju glass ju :) skitgott....d kan man nästan äta ihjäl sig på

dbl...mjoo ja vet.. min kompis som bodde i mölndal flytta nu i dec :( så nu blire inge mer Mölndal för flikkan på ett tag.. var faktiskt på en ful grill i Åby ;) alldeles vid travet :p

åååh, se så...inte va lessen....vi får skjuta upp ditt födelsedagskalas me mig litegranna bara :)
muffgreven
Nu får ni inte mobba mig när jag säger att jag inte gillar glass och inte godis för den delen heller.. det är för sött för mig :) ända sen jag var liten har jag inte kunnat äta godis o glass blev illa mående av allt sånt tårta också för den delen .. neä tar mig hellre en påse chips lr chili nötter istället :gsmile:
muffgreven
Nu får ni inte mobba mig när jag säger att jag inte gillar glass och inte godis för den delen heller.. det är för sött för mig :) ända sen jag var liten har jag inte kunnat äta godis o glass blev illa mående av allt sånt tårta också för den delen .. neä tar mig hellre en påse chips lr chili nötter istället :gsmile:
muffgreven

http://www.olw.se/bilder/peanuts_chili.jpg
Dj_ExOn
quote:
Originally posted by Vizay
nae min favoritglass alltime måste jag nog säga är Calippo.....satt å pressade calippo med ne polare en hel sommar nere på landet....fyyfan de va tider det :D

satt å glassaade på en bänk med calippon i ena handen å en cola i andra å sen spanade vi alla fina flickor som traskade förbi (finns gott om dom på västkusten kan jag medela) :D

Fy fan! Mysfaktor 1000 på det asså!!
Vizay
quote:
Originally posted by Dj_ExOn
Fy fan! Mysfaktor 1000 på det asså!!

jeeep :D

känner att nästa sommar inte kommer bli sämre den....känns som om tjejerna blir vackrare å vackrare för varje år där :D
Glorie

ny! seven deadly sins, cooolt
allas vår gb har skaffat ny hemsida
mindshooter
asjyssta spel på den sidan :)

dbl
quote:
Originally posted by Glorie
dbl...mjoo ja vet.. min kompis som bodde i mölndal flytta nu i dec :( så nu blire inge mer Mölndal för flikkan på ett tag.. var faktiskt på en ful grill i Åby ;) alldeles vid travet :p

åååh, se så...inte va lessen....vi får skjuta upp ditt födelsedagskalas me mig litegranna bara :)

ehmm.. lite sent att svara kanske, men bättre sent än aldrig :)

Du menar Franks gautkök... dem e ju hel bra.. där har man ju.. ehmm.. typ ätit en hel del :)
riktigt bra ställe... så va mena du med en ful grill i Åby?? ;)
vet inte om du åkte förbi där, men om du står mot franks och så åker du åt höger.. alltså ifrån shell macken och mot travet så finns det gula lägenheter längst ner vid motorvägen.. jag bor på första gården där :)

och vad har hänt med födelsedags kalaset.. har fortfarande inte haft något :(
Glorie
quote:
Originally posted by dbl
så finns det gula lägenheter längst ner vid motorvägen.. jag bor på första gården där :)

hehe..okej ja kommeeeeer...:D ne du behöver inte va orolig.. kommer inte ihåg så mycket utav hur d såg ut där ;)

quote:

och vad har hänt med födelsedags kalaset.. har fortfarande inte haft något :(

mycket att ta igen du ;) hehe
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Privacy Statement