|
Glasstråden (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| dbl |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
dbl: nja, riktigt så trött på glass é jag inte.. ;) Men kom förbi så ska jag bjuda dig på en pinne.. :D
glorie: En lokal gratistidning som utkommer 1 gång i månaden, "Tidningen Boråsarn" är namnet! |
något nytt glass test snart eller?
tänkte man kunde åka förbi borås en snabbis isåfall o hjälpa till :p
jasså... har den nya av dödssynderna kommit nu... måste jag ta och leta upp imorgon :) låter hel god |
|
|
| Kongo_kim |
| allt som innehåller choklad:gsmile: :clown: |
|
|
| ShyTrance |
choklad rockar fett :D
magnum frosseri äger :cool: |
|
|
| St_Andrew |
| Det ska ju vara glassbar typ smultronstället eller sånna där italienska ställen dom e riktigt smarriga! |
|
|
| reveal |
| tänkte bara påpeka något som jag säkert redan sagt: Sandwich är lätt godast |
|
|
| ShyTrance |
weee :P
ny sommar nya glassar :cool:
har ni prövat någon av dom nya glassarna som GB säljer ?
prövade solero idag, den va ok... fast den slår inte solero exotic :P |
|
|
| Smeagol |
| Nar nagon sager solero tanker jag bara pa den dar reklamkampanjen de korde for ett par ar sedan med massor av skalliga grabbar med nat otackt konstigt leende. :nervous: |
|
|
| Cloudburst |
| Melonsmak (kulglass).... bästast... :crazy: lakrits är skitgott oxå... |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
har ni prövat någon av dom nya glassarna som GB säljer ?
|
hmm....nee fasen...Gbs glassar e så dyra nu,, så de e inte kul att köpa dem längre. en simpel 88:a kostar banne mig 12 kr. rena rånet! Daim kostar 18 :( ja har inte provat nån ny. tog visserligen en magnum double i solen på nytorget i sthlm i går :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
hmm....nee fasen...Gbs glassar e så dyra nu,, så de e inte kul att köpa dem längre. en simpel 88:a kostar banne mig 12 kr. rena rånet! Daim kostar 18 :( ja har inte provat nån ny. tog visserligen en magnum double i solen på nytorget i sthlm i går :) |
WTF?!?!? SÅ jävla dyrt? Ok, bara för det bestämde jag mig för att inte köpa GBs "lösglassar" längre :( MÖJLIGEN en Sandwich, men det är fan osäkert... |
|
|
| montana |
| yes, päronsplitt är tillbaka, det var en av mina favvos way back, fler favvos är piggelin, nogger, solero shots och så super cornetto (tidig 90-tal's version) |
|
|
| Kongo_kim |
| solero shots är så jävla bra när det är +25 ute |
|
|
|
|