|
Het ergste wat je kan overkomen is......(kiezen maar!) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| @ddicted |
| Naaste familie plotseling verliezen, en kasplantje worden op jonge leeftijd. Die dingen hoef ik niet mee te maken |
|
|
| Kakao |
Wat een doemdenkerij zeg, vitamientjes niet gehad vandaag cosmic? :)
Tsja, me benen verliezen lijkt me nog het " minst plezant " uit dit rijtje. |
|
|
| Dr. Kuipers |
| ....... zo'n poll zien staan op TA :conf: ;) |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by @ddicted
Naaste familie plotseling verliezen, en kasplantje worden op jonge leeftijd. Die dingen hoef ik niet mee te maken |
Familie verliezen enzo telt dus niet mee he? |
|
|
| DJ_Siesta |
| echt een cosmic guy thread dit :D |
|
|
| @ddicted |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Familie verliezen enzo telt dus niet mee he? |
Vanwaar dat vraagteken weet je het zelf ook niet zeker ?
Er staat toch "anders" bij de poll ? |
|
|
| arj1o1 |
gehandicapt raken in een ongeluk en beide benen verliezen
:( :( :( |
|
|
| TranceFool |
| Pffff dr zijn zoveel erge dingen....slaat echt weer nergens op dit |
|
|
| franzelare |
doof worden! de rest is ook niet echt gezellig maar als ik doof word valt er volgens mij een heleboel weg! geen muziek meer geen school meer, want ik heb alleen maar hoorcolleges! werk word moeilijker omdat je niet kan overleggen :(
doof worden ok het gebeurd al langzaam maar ik ben er niet echt blij mee! |
|
|
| total woot |
Doof worden...
Zonder muziek word ik gek.
Grtz
WooT |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
echt een cosmic guy thread dit :D |
Goed he?:D
//Tim-mod on: "Is dat een compliment?"//Tim-mode off |
|
|
| Remy D |
| Het ergste wat je kan overkomen is dat je een slungel ziet staan bij Tin & Tim en waar je dan van denkt: Wat is die jongen een zielig kansloos geval. Heeft een bek waar me 6 jaar dode oma nog niet gelikt door wil worden en een verdere gore kop waar 2600000 verhongerde Ghanezen met zielige vrouwen plotseling geen honger meer van krijgen. En als zo'n iemand ook nog is zo'n thread begint is het einde wel HEEEEEEEEEEEL ver zoek!!! |
|
|
|
|