return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Het ergste wat je kan overkomen is......(kiezen maar!) (pg. 3)
View this Thread in Original format
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by Remy D
Het ergste wat je kan overkomen is dat je een slungel ziet staan bij Tin & Tim en waar je dan van denkt: Wat is die jongen een zielig kansloos geval. Heeft een bek waar me 6 jaar dode oma nog niet gelikt door wil worden en een verdere gore kop waar 2600000 verhongerde Ghanezen met zielige vrouwen plotseling geen honger meer van krijgen. En als zo'n iemand ook nog is zo'n thread begint is het einde wel HEEEEEEEEEEEL ver zoek!!!



WHAHAHAHAA:D :D :D

Beste post vannet jaar IMO:crazy: :crazy:
Mr Zimz
...Dat er geen koffie meer zou zijn...
eieregooie
quote:
Originally posted by Remy D
Het ergste wat je kan overkomen is dat je een slungel ziet staan bij Tin & Tim en waar je dan van denkt: Wat is die jongen een zielig kansloos geval. Heeft een bek waar me 6 jaar dode oma nog niet gelikt door wil worden en een verdere gore kop waar 2600000 verhongerde Ghanezen met zielige vrouwen plotseling geen honger meer van krijgen. En als zo'n iemand ook nog is zo'n thread begint is het einde wel HEEEEEEEEEEEL ver zoek!!!


LOL :D

Ow, en ergste uit het rijtje is voor mij toch de beentjes denk ik...
eieregooie
quote:
Originally posted by Mr Zimz
...Dat er geen koffie meer zou zijn...


Of dat je vriendin een groene lichtgevende neus heeft... :p
Mr Zimz
beter met groene neus dan zonder neus..

... denk ik ...

valt ook te testen
Yarnie
quote:
Originally posted by Remy D
Het ergste wat je kan overkomen is dat je een slungel ziet staan bij Tin & Tim en waar je dan van denkt: Wat is die jongen een zielig kansloos geval. Heeft een bek waar me 6 jaar dode oma nog niet gelikt door wil worden en een verdere gore kop waar 2600000 verhongerde Ghanezen met zielige vrouwen plotseling geen honger meer van krijgen. En als zo'n iemand ook nog is zo'n thread begint is het einde wel HEEEEEEEEEEEL ver zoek!!!



HAHHAHAHHAAAAAHA

omg...k kwam echt bijna niet meer bij toen k dit las:crazy: (Y)


grtz

yarnz
raoel
Je benen kwijt is uit dat rijtje toch wel het ergst, maar al je helemaal verlamd bent.
zodat je je rolstoel met je kin moet besturen is nog wel wat erger.

Doof zijn is natuurlijk ook erg, zeker als je je bedenkt dat je dan na enige tijd zelf ook niet meer kunt praten.
Tenminste, bijna niet, want je hoort ook niet meer wat je zegt en daardoor kraam je dan alleen maar wat onzin uit.
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by Remy D
Het ergste wat je kan overkomen is dat je een slungel ziet staan bij Tin & Tim en waar je dan van denkt: Wat is die jongen een zielig kansloos geval. Heeft een bek waar me 6 jaar dode oma nog niet gelikt door wil worden en een verdere gore kop waar 2600000 verhongerde Ghanezen met zielige vrouwen plotseling geen honger meer van krijgen. En als zo'n iemand ook nog is zo'n thread begint is het einde wel HEEEEEEEEEEEL ver zoek!!!


Remy gaat naar een hardstyle feest
Cosmic Guy is daar ook
Remy scheldt Cosmic Guy uit
Goed zo Remy!
Remy is stoer
Cosmic Guy is stom
DJ_Massive
niet kloten lief zijn meisjes!



whehe ik r hebt gekozen voor ANDERS, voor (een) niet nader te noemen reden(en) :)
Jappio
quote:
Originally posted by Cosmic Guy

Cosmic Guy is stom


/big JOH!

@ddicted
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Remy gaat naar een hardstyle feest
Cosmic Guy is daar ook
Remy scheldt Cosmic Guy uit
Goed zo Remy!
Remy is stoer
Cosmic Guy is stom


Zelfkennis ? :D :p
MennoB
Ik heb toch liever mijn benen nog aan mijn lijf, kan ik teminste nog lopen en staan:D . Bij de andere kan je nog lopen, maarja misschien dan wel lopen zonder iets te horen:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement