|
דמוקרטיה בפורום !!! ILTA TOP 10 - 2002 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Rising |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
לדעתי יש כל כך הרבה, וזה תלוי במצב רוח שלי הרשימה הזאת שיכולה להשתנות בשנייה, אני פשוט אוהב כל מוסיקה יפה ועשויה טוב... |
מסכים איתך פה אחי |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Rising
מסכים איתך פה אחי |
זה הרעיון אבל ...
בינתיים - שימו כמה שיותר
אח"כ נתחיל בתהליך ההצבעה והכל
דווקא אותי זה מעניין מה ייצא בסוף
רועי - לא נורא נעשה את זה עכשיו מסודר ...
קיצר תוספות שעלו לי בראש:
ENERGY 52 - CAFE DE LA MAR (marco v remix)
INSIGMA - OPEN YOUR EYES (goldanscan remix)
MARCO V - I FEEL U (pvd remix)
MAURO PICOTTO - BACK TO CALI
יאללה תמשיכו להוסיף ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
INSIGMA - OPEN YOUR EYES (goldanscan remix)
MARCO V - I FEEL U (pvd remix)
|
שני אלה העלו לי משהו לראש
אל תתנו פה דברים שלא שוחררו עוד!!
כי אם זה לא שוחרר אז רוב הסיכויים שכמעט אף אחד לא שמע אותם...
קיצר... רק דברים ששוחררו |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שני אלה העלו לי משהו לראש
אל תתנו פה דברים שלא שוחררו עוד!!
כי אם זה לא שוחרר אז רוב הסיכויים שכמעט אף אחד לא שמע אותם...
קיצר... רק דברים ששוחררו |
דבר ראשןם לא ראיתי פוסט עם טראקים שלך
אז אין לך מה לדבר עדיין !
:D
ודבר שני - אם זה דברים כאלה שכולם מכירים
זה בסדר
רועי אין במה שאמרת הגיון
הרמיקס של ואן דייק כבר בן כמעט חצי שנה
אני מקווה שהרוב שמע אותו
הוא נעשה ב2002
והוא תקף ...
ואפילו אל תתחיל וויכוח עכשיו... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
דבר ראשןם לא ראיתי פוסט עם טראקים שלך
אז אין לך מה לדבר עדיין !
:D
ודבר שני - אם זה דברים כאלה שכולם מכירים
זה בסדר
רועי אין במה שאמרת הגיון
הרמיקס של ואן דייק כבר בן כמעט חצי שנה
אני מקווה שהרוב שמע אותו
הוא נעשה ב2002
והוא תקף ...
ואפילו אל תתחיל וויכוח עכשיו... |
בעעעעע על קצה האף שלך!!!!! :wtf:
רוצה כמה טראקים??
אחד הטראקים הכי יפים ששמעתי השנה היה
B12
זה פשוט טראק מדהים!!!!!!
כל כך הרבה רגש והכל... ענק
05-yanou_-_on_and_on__djs_at_work_mix-mip
זה גם שיר מדהים שאני לא מסוגל להפסיק לשמוע
01-dark_suite_feat_aura-dark_suite_piano_(frank_traxx_vs_organ_remix)-bmi
אני פשוט יכול לגמור מהקולות שהיא מוציאה
01-lange-dont_think_it_feel_it__shane_54_remix-promo_vinyl-pow
טראק כזה מדהים ששמעתי אותו אולי 17 פעמים רצוף
ואז יום אחרי עוד איזה 9 פעמים רצוף
פשוט אדיר!!
אני יכול בכיף להמשיך למה זאת הייתה אחלה שנה מבחינת מוזיקה אבל ממש אין לי עצבים |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אבל ממש אין לי עצבים |
אני אומר בנוסף לבחירות של הטראקים
נעשה בחירות למוד המועדף של השנה
:)
יאללה תכתבו בלי בושה
WWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAA
TA TA TA TA TA TA
ההמנון הדמקורטי ...
אה ותוספת
RAPID EYE - CIRCE FOREVER
מה אתם אומרים
LIGAYA
גם נכנס ? |
|
|
| oDrori |
DJ Stigma - The Answer (Scarab remix)
Gouryella - Ligaya (Original instrumental)
Cosmic Gate - Raging (New Club mix)
Perpetuous Dreamre - Dust.wav
Scarab vs. Inzite - Unity of Earth 2002 (original mix)
Dumonde - God Music (original mix)
Alphazone - Stay (original mix)
Flutlicht - The Fall (original mix)
Ayu -Connected (Ferry Corsten Instrumental)
!Above & Beyond - Far From In Love (Original mix)
!Above & Beyond - Far From In Love (Alternative remix)
!Above & Beyond - Far From In Love (Airbase remix)
!Above & Beyond - Far From In Love (Complexz remix)
!Above & Beyond - Far From In Love (Shane 54 remix)
Ocean Lab - Sky Falls Down
Plastic Boy - Silverbath
Slar Stone - Seven Cities (Armin Van Buuren Vocal mix)
4 Strings - Diving (Original mix)
Agnelli & Nelson - Everyday 2002 (Alex Gold Remix)
M.M.D.C - No More Rain (Ta Ta Ta) >>> לא במת
[i]M.M.D.C - No More Rain (DJ Chook remix) >>> כנ"ל
DJ Tiesto - Lethal Industry (Svenson & Gielen remix)
Ultra - Free (Svenson & Gielen remix)
Revil O ft. Lara - Fly Away (Plug N Play Remix)
Tranquillity Base - Razorfish (A&B's Full On mix)
Arome - Hands Up (DJ Scot Project remix)
Sunblind - Believe (Nu-NRG Extended Remix) |
|
|
| MoSH_MaN |
חחח לא יודע.......
אני לא תופס ממה שרועי אמר.....
וגם ממה שעודד רשם
:D
כבר אמרתי לך
loneliness.......
nothing
אין להם סיכוי בקרב הישראלי
ובכלל
angel.... |
|
|
| Hell_Copter |
אהה וואלה דברי ניו אנרג'י השנה... הרמיקסים לא הטראקים... כי הטראקים השנה לא היו משהו משהו
וכל דבר... אבל באמת כל דבר של אלפא זון!!!!!
החבר'ה הכי תותחים בעולם |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חחח לא יודע.......
אני לא תופס ממה שרועי אמר.....
וגם ממה שעודד רשם
:D
כבר אמרתי לך
loneliness.......
nothing
אין להם סיכוי בקרב הישראלי
ובכלל
angel.... |
יופי שאתה לא תופס ממה שאמרנו...
אז אל תצביע להם
למי אכפת מהדעה שלך כרגע?!
ועשה לעצמך טובה ואל תגיב |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
4 Strings - Diving (Original mix)
[i]M.M.D.C - No More Rain (Ta Ta Ta) >>> לא במת
Tranquillity Base - Razorfish (A&B's Full On mix)
Sunblind - Believe (Nu-NRG Extended Remix) |
וואי וואי איך שכחתי אותם !!!
עוד משהוא להוסיף
YET ANOTHER DAY
ומוש אחי - תכתוב פה כבר טראקים יא נקניקייה !!!
... שתפו פעולה יהיה מענין בסופו של דבר
בהצבעות...
בכל אופן אם לא יילך נמחוק תט'רד אבל סתם חבל
EDIT :
WIZARDRY
נדבקתי לזה אחושרמוטה ... |
|
|
| MoSH_MaN |
מה זה עוזר סתם להפציץ?!
כתבתי לך את השירים הכי הכי........
טכנית
Nothing
עדיין לא שוחרר
הוא יוצא ב2003....... |
|
|
|
|