| Trance man |
טוב חמשת הטראקים שעשו לי את השנה הם:
1. Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden Remix)
אחד השירים הכי יפים שקיימים..ווקאלים אדירים!
2. Sasha - Wavy Gravy
זה לא ממש טראנס, אבל זה קטע ממש גאוני שצריך לשמוע אותו כמה פעמים בשביל להבין לדעתי... :P
3. Shinead O'connor - Troy (John Creamer & Stephane K Remix)
הגרסה שהכי אהבתי לשיר הזה..הגרסה של פוש פשוט זוועה חובבנית לדעתי!(אני חולה על פוש שלא תבינו לא נכון!! :) )
4. Sasha - Bloodlock!
אהההה...
וכמובן..
5. Armin Van Buuren - Yet Another Day
ועוד אחד....:D
6. DJ Stigma - The Answer (The Scarab Remix)
ותגידו
Tillman Uhrmacher - On The Run
יצא השנה?
כי אם כן זה חייב להיות ברשימה!
אגב,
jungle of mirror
perception
derb
יצאו ב2001 ואף לפני.....! |
|
|