|
Godistråden!
|
View this Thread in Original format
| reveal |
weeeeeee
alla älskar godis ju ;)
vilket är er favorit?
kan inte säga vilken som är min ABSOLUTA favorit, men Polly är sjukt gott |
|
|
| ShyTrance |
popcorn e gott ja..
men d ska va choklad om d e godis :D
älskar schweizisk (vet inte hur d stavas :P) choklad :D me nötter så klart ;) |
|
|
| Dj_ExOn |
| Polly e jävligt goda men Reisen e fan kung av godisarna!!:haha: |
|
|
| Endre |
mmm....finsk Fazer!
|
|
|
| Vizay |
nae tacka vettja mjölkchoklad.....kan häva grymt många sådana paket utan å stanna :D
sen e ju salta fiskar å sura godisar en favorit också.....sånna där röda shots e finfina :D |
|
|
| Nyx |
När det gäller lösgodis så är kritan en gammal favorit. :D
<---var beroende av dessa ett tag :nervous: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Vizay
nae tacka vettja mjölkchoklad.....kan häva grymt många sådana paket utan å stanna :D |
samma här ;) onödigt gott :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ha haa... just fan... kom på... Farsan jobbar ju på marabou... vilket innebär att jag kan få tag på allt gratis :) fast det fixar jag aldrig, äter inte godis så ofta.... kan även få tag på allt inom koncernen jävligt billigt. (Malaco, Estrella å en jävla massa andra märken)
Har själv jobbat där för flera år sen några gånger... |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ha haa... just fan... kom på... Farsan jobbar ju på marabou... vilket innebär att jag kan få tag på allt gratis :) fast det fixar jag aldrig, äter inte godis så ofta.... kan även få tag på allt inom koncernen jävligt billigt. (Malaco, Estrella å en jävla massa andra märken)
Jobbar Pappa på Marabou?
Japp!
Haha! :D Du har säkert fått höra den där ett par ggr :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
hoppas att du förstår att du just utsåg dig själv till godisdistributör för hela sweta? |
|
|
| RebeL9 |
jag käka ett helt paket toffifee igår. brorsan hade fått det i födelsedagspresent av en arbetskamrat på jobbet men jag passade på att äta allt :toothless
jag vet inte det allra godaste godiset men såna där snäckor som finns att köpa är skitgott. nougatsnäckor eller vad de heter.
schweizisk choklad e också svingott.
dubbelnougat är också megagott
ja jag gillar choklad :tongue2 |
|
|
|
|