return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
Godistråden!
View this Thread in Original format
reveal
weeeeeee
alla älskar godis ju ;)

vilket är er favorit?

kan inte säga vilken som är min ABSOLUTA favorit, men Polly är sjukt gott
robstar
Hmm...Svårt!!

Finns ju så mycket , så ja ska göra de enkelt för mej.

http://www.malacoleaf.com/files/images/products/malaco/gott&blandat2.gif

:D

Kolaflaskor e oxo gott!

Och Popcorn! Popcorn e de bästa som finns, "Bio popcorn" asså! :D
ShyTrance
popcorn e gott ja..
men d ska va choklad om d e godis :D
älskar schweizisk (vet inte hur d stavas :P) choklad :D me nötter så klart ;)
Dj_ExOn
Polly e jävligt goda men Reisen e fan kung av godisarna!!:haha:
Endre

mmm....finsk Fazer!
Vizay
nae tacka vettja mjölkchoklad.....kan häva grymt många sådana paket utan å stanna :D

sen e ju salta fiskar å sura godisar en favorit också.....sånna där röda shots e finfina :D
Nyx
När det gäller lösgodis så är kritan en gammal favorit. :D

<---var beroende av dessa ett tag :nervous:
reveal
quote:
Originally posted by Vizay
nae tacka vettja mjölkchoklad.....kan häva grymt många sådana paket utan å stanna :D

samma här ;) onödigt gott :p
SteveTranz4ever
Ha haa... just fan... kom på... Farsan jobbar ju på marabou... vilket innebär att jag kan få tag på allt gratis :) fast det fixar jag aldrig, äter inte godis så ofta.... kan även få tag på allt inom koncernen jävligt billigt. (Malaco, Estrella å en jävla massa andra märken)

Har själv jobbat där för flera år sen några gånger...
robstar
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ha haa... just fan... kom på... Farsan jobbar ju på marabou... vilket innebär att jag kan få tag på allt gratis :) fast det fixar jag aldrig, äter inte godis så ofta.... kan även få tag på allt inom koncernen jävligt billigt. (Malaco, Estrella å en jävla massa andra märken)

Jobbar Pappa på Marabou?

Japp!

Haha! :D Du har säkert fått höra den där ett par ggr :)

reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

hoppas att du förstår att du just utsåg dig själv till godisdistributör för hela sweta?
RebeL9
jag käka ett helt paket toffifee igår. brorsan hade fått det i födelsedagspresent av en arbetskamrat på jobbet men jag passade på att äta allt :toothless
jag vet inte det allra godaste godiset men såna där snäckor som finns att köpa är skitgott. nougatsnäckor eller vad de heter.
schweizisk choklad e också svingott.
dubbelnougat är också megagott

ja jag gillar choklad :tongue2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement