|
Dragon Ball Z: Hot Or Not???
|
View this Thread in Original format
| Optimus Trance |
Nou ff stemmen, dan zijn we van al dat gezeur af...:D:D:D
Laters |
|
|
| Blik |
| kmoet eigenlijk zeggen, geen van allen, kvind namelijk de Transformers ook nie cool, en dbz kijken doe ik al helemaal niet |
|
|
| -=WVG=- |
| Alweer DBZ...zucht... |
|
|
| moogwai |
| ik mis de optie... Dragonbalz??? Nog nooit gezien :D |
|
|
| Akira |
| ik vond het vroeger altijd master maar toen was ik ook een jaar of 8 en dan is alweer 12 jaar geleden :D |
|
|
| Dj Lex |
Ja ik heb die andere thread gestart, dus ja. Ik vind het wel cool dus.
laters |
|
|
| arno |
| dragonball is gewoon cool, maar laten we niet die hele discussie opnieuw gaan houden. |
|
|
| Sandman |
Tja wat zal ik daar op zeggen......
Mwaa, echt gaaf is het niet. Maar kijken jah... op de zondagmiddag dan (nadat de rewind is opgenomen :))
Maar ik ben geen Dragonbaal z addicted.
Wist je dat ---> Goku een super sayin 3 wordt in dragonbaal GT
Gohan een SSJ2
android 18 en krillen een kind krijgen...
""Sandman is just one sick puppy :D I love it"" |
|
|
| arno |
| quote: | Wist je dat ---> Goku een super sayin 3 wordt in dragonbaal GT
Gohan een SSJ2
android 18 en krillen een kind krijgen... |
uiteraard wist ik dat, maar hoe kan je trouwens iemand quoten en dat er dan ook bij staat originally posted by.... want dat staat er bij mij namenlijk nooit bij. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by arno
uiteraard wist ik dat, maar hoe kan je trouwens iemand quoten en dat er dan ook bij staat originally posted by.... want dat staat er bij mij namenlijk nooit bij. |
Ik weet niet wat jij dan altijd doet, typ jij altijd codes in als je gaat quoten???
onderaan elke post staat een rijtje met blauwe "knopjes", staat ook een quote ding tussen, druk daarop en dan quote je automatisch met naam erbij |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by Blik
Ik weet niet wat jij dan altijd doet, typ jij altijd codes in als je gaat quoten???
onderaan elke post staat een rijtje met blauwe "knopjes", staat ook een quote ding tussen, druk daarop en dan quote je automatisch met naam erbij |
TNX!, ik gebruikte inderdaad altijd codes |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Sandman
Tja wat zal ik daar op zeggen......
Mwaa, echt gaaf is het niet. Maar kijken jah... op de zondagmiddag dan (nadat de rewind is opgenomen :))
Maar ik ben geen Dragonbaal z addicted.
Wist je dat ---> Goku een super sayin 3 wordt in dragonbaal GT
Gohan een SSJ2
android 18 en krillen een kind krijgen...
""Sandman is just one sick puppy :D I love it"" |
Hmm dat wist ik al ja en dit is niet eens het uiteindelijke level. Goku zal zelfs SSJ 4 worden. Dan krijgt hij rood haar.
En arno met die knopjes is het toch wel een stuk makkelijker he? Hehe
Mzzl |
|
|
|
|