return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
Va hände med TA? (pg. 2)
View this Thread in Original format
AC.
Men en ask jag tror vi alla kan hålla med om är "chatt-inläggen" har ökat så som tex håller med, lol osv som mindshooter säger man kan faktiskt utveckla sina tankar lite
reveal
quote:
Originally posted by AC.
Men en ask jag tror vi alla kan hålla med om är "chatt-inläggen" har ökat så som tex håller med, lol osv som mindshooter säger man kan faktiskt utveckla sina tankar lite


det håller jag helt å hållet med om
mindshooter
quote:
Originally posted by AC.
Men en ask jag tror vi alla kan hålla med om är "chatt-inläggen" har ökat så som tex håller med, lol osv som mindshooter säger man kan faktiskt utveckla sina tankar lite


så sant så sant....detta är ett diskussionsforum och ingen chat. Hade ni velat chatta så hade ni kommit till mIRC kanalen som Vizay startade.

Jag har väl som alla andra märk ökningen vad gäller icke trancerelaterade trådar. Man kan juh tycka vad man vill men det blir vad man gör det till. Vill man diskutera trance så är det bara att starta en diskussion...finns mycket plats för sådant. Dessutom har ni hela Music Discussion bara för sådana diskussioner. om ni ser något intressant där som ni vill föra upp i ljuset och dela med er av så kör upp en paralell diskussion på svenska här bara :)

Nemas problemas right ;) Jag diggar julstämningen hära fett!

PS: Julmust är fett me rejv
robstar
quote:
Originally posted by mindshooter


PS: Julmust är fett me rejv


Julmust är inte rejv!
De är Techno! :whip:


HaHa! :D
dbl
quote:
Originally posted by robstar
Julmust är inte rejv!
De är Techno! :whip:


HaHa! :D


DE är techno???
e julmust människor??? ;)

checkade förresten precis only dj's sidan robstar och varför står det "Parker (DJ Tiesto Trancer!!)"????
Vizay
julmust e fan som dålig progressive.....tråkig och...tjae, tråkig :p
mindshooter
quote:
Originally posted by Vizay
julmust e fan som dålig progressive.....tråkig och...tjae, tråkig :p


dålig trance är oxå tråkig :)
precis som en dålig film hehe...
Bra progressive äger!

Julmust är rejv. Jag bestämmer!
Vizay
iofs sant mind...all dålig musik e tråkig...men just progressive e sjukt tråkigt om den e dålig.....bra prog däremot...mumma :D
mindshooter
quote:
Originally posted by Vizay
mumma :D



mmmmm vi snackar Moogwai - Labyrinth part 2, vi snackar Piledriver, vi snackar Flemming...mumma minst sagt....

pommfritt :)
WhiteRussian
Håller också med Gaby.. men men, det är juh bara hon å jag som kommer iväg på saker ändå, ;)
Retas bara...men viss sanning har det juh.

Ni får diskutera precis vad ni vill, men julmust, glass å godis diskuterar jag hellre pårökt med mina polare, då är det mycket roligare, :p

Ni får ta och åka iväg på lite mer fester, inte sitta hemma å trycka, :)

King of Clubs
hårdrock :wtf:
mindshooter
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Ni får ta och åka iväg på lite mer fester, inte sitta hemma å trycka, :)


Jag ska faktiskt se Airbase nästa fredag...helt gratis. Ska uppträda där, 600 pers kommer. hur många av er?.......


Justeja, ingen :rolleyes: (bara steve :p)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement