|
Va hände med TA? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| AC. |
| Men en ask jag tror vi alla kan hålla med om är "chatt-inläggen" har ökat så som tex håller med, lol osv som mindshooter säger man kan faktiskt utveckla sina tankar lite |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by AC.
Men en ask jag tror vi alla kan hålla med om är "chatt-inläggen" har ökat så som tex håller med, lol osv som mindshooter säger man kan faktiskt utveckla sina tankar lite |
det håller jag helt å hållet med om |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by AC.
Men en ask jag tror vi alla kan hålla med om är "chatt-inläggen" har ökat så som tex håller med, lol osv som mindshooter säger man kan faktiskt utveckla sina tankar lite |
så sant så sant....detta är ett diskussionsforum och ingen chat. Hade ni velat chatta så hade ni kommit till mIRC kanalen som Vizay startade.
Jag har väl som alla andra märk ökningen vad gäller icke trancerelaterade trådar. Man kan juh tycka vad man vill men det blir vad man gör det till. Vill man diskutera trance så är det bara att starta en diskussion...finns mycket plats för sådant. Dessutom har ni hela Music Discussion bara för sådana diskussioner. om ni ser något intressant där som ni vill föra upp i ljuset och dela med er av så kör upp en paralell diskussion på svenska här bara :)
Nemas problemas right ;) Jag diggar julstämningen hära fett!
PS: Julmust är fett me rejv |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by mindshooter
PS: Julmust är fett me rejv |
Julmust är inte rejv!
De är Techno! :whip:
HaHa! :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by robstar
Julmust är inte rejv!
De är Techno! :whip:
HaHa! :D |
DE är techno???
e julmust människor??? ;)
checkade förresten precis only dj's sidan robstar och varför står det "Parker (DJ Tiesto Trancer!!)"???? |
|
|
| Vizay |
| julmust e fan som dålig progressive.....tråkig och...tjae, tråkig :p |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Vizay
julmust e fan som dålig progressive.....tråkig och...tjae, tråkig :p |
dålig trance är oxå tråkig :)
precis som en dålig film hehe...
Bra progressive äger!
Julmust är rejv. Jag bestämmer! |
|
|
| Vizay |
| iofs sant mind...all dålig musik e tråkig...men just progressive e sjukt tråkigt om den e dålig.....bra prog däremot...mumma :D |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Vizay
mumma :D |
mmmmm vi snackar Moogwai - Labyrinth part 2, vi snackar Piledriver, vi snackar Flemming...mumma minst sagt....
pommfritt :) |
|
|
| WhiteRussian |
Håller också med Gaby.. men men, det är juh bara hon å jag som kommer iväg på saker ändå, ;)
Retas bara...men viss sanning har det juh.
Ni får diskutera precis vad ni vill, men julmust, glass å godis diskuterar jag hellre pårökt med mina polare, då är det mycket roligare, :p
Ni får ta och åka iväg på lite mer fester, inte sitta hemma å trycka, :) |
|
|
| King of Clubs |
| hårdrock :wtf: |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Ni får ta och åka iväg på lite mer fester, inte sitta hemma å trycka, :) |
Jag ska faktiskt se Airbase nästa fredag...helt gratis. Ska uppträda där, 600 pers kommer. hur många av er?.......
Justeja, ingen :rolleyes: (bara steve :p) |
|
|
|
|